Citat:
Ursprungligen postat av
Flor-Ida
Ja, riktigt vidrigt att se. Både när hon kastade pizzan och snacket om att knäcka någon (i detta fall Levin) mentalt. Dessutom är hon grinig och sur så fort hon inte får 100% som hon vill. Säkert ett söndercurlat ensambarn. Hon får INTE vinna.
Mina vinnare:
LEVIN, sympatisk person, duktig på att jobba och dessutom kunnig på allt som rör lantliv. Hoppas han väljer Jennifer som andrakämpe och skickar hem henne. Dags för henne att åka hem till sin Muhammed. Hon har inget där att göra.
PER, verkar vara en fin människa, och har gjort sig förtjänt av en vinst, efter att ha blivit så utsatt av mobbargänget.
Mina hatobjekt:
1. JENNIFER, har visat sina rätta färger vid ett flertal tillfällen. Dryg och otrevlig skrikare. En typisk sån person som alltid måste slå ihop sig med andra för att våga hävda sig. Det såg man när "hennes killar" var på Torpet, då hon bröt ihop direkt. Skulle inte klarat sig utan de övriga i mobbarpakten.
2. CORNELIA (Torpet),grinig surfitta som dessutom är känslokall, dryg och direkt illvillig.
3. FREDRIK, lat men socialt kompetent. Blir ett hatobjekt pga att han tillhör mobbarna.
Hela listan ser ut så här:
Levin
Per
Magnus
Cornelia
Ronja
Desiré
Maxine
Tim
Fredrik
Cornelia (Torpet)
Jennifer
Jag skulle kasta om platserna på Per och Levin, och sätta Jennifer, CorneliaN och Maxine på delad förstaplats på hatlistan.
Levin är sympatisk men har varit så lättlurad och en följare till CorneliaN, han föll från förstaplatsen för mig efter det.