2024-02-18, 17:27
Medlem
Jag personligen har aldrig riktigt sett Jennifer som en riktigt elak person. Jag tror anledningen till varför hon hade agg på Cornelia är väldigt simpel och väldigt förståelig. Det var Alessia som var arg över Pers snarkningar och Dessan och Jennifer pratade med henne om hur hon skall ta diskussionen med Per om det. Och Cornelia från ingenstans kommer in och ska säga sitt och sen berätta till Per om vad dom hade pratat om, utan att låta dom ha diskussionen med Per själva. Jag hade också blivit arg på den personen och inte vilja ha något med hen att göra.

Sedan var det också så att Ronja ville ha ut Jennifer från dag 1 om man ser över avsnitten. Och Cornelia fortsatte att medvetet/omedvetet att trycka på Jennifers knappar till att hon slut får nog och brister till. Men sen också så behandlade resten av gruppen henne väldigt illa när hon var storbonde. Jag har sett att hon har fina och goda sidor. Hon är en väldigt lojal och bra vän bland annat. Eller den gången som hon kom och tröstade Ronja när hon mådde dåligt (vilket jag fann ändå var genuint). Med Cornelia N så ser jag inga fina sidor. En rätt så kall person.
2024-02-18, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Jag är rätt säker på att det sa klick mellan Levin och Cornelia G så fort de äntligen träffades. De går nog omkring med både pirr och fjärilar i magen. Och bara de litar på sin magkänsla så blir det säkert bra. Om bara alla kunde sluta upp med att vara så jävla falska på både Torpet och Farmen. Det grejar sig väl dock nästa gång någon skriker "VI HAR FÅTT BREEEEEEEV!"
Jävlar, jag glömde att en romans mellan Cornelia G och Levin skulle röra om i grytan.
2024-02-18, 18:06
Medlem
Erki122s avatar
Alla vi som vill ha Per som förstakempe klappar nu - Alla vi som vill ha ut Levin klappar nu och sedan V-tecknet

Torpet-Cornelia har verkligen stannat i barndomen.
2024-02-18, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag börjar tro att det är något psykopatiskt med torpet cornelia att hon enbart tog pizzan för att dom andra inte skulle ha den. Och att hon inte bjöd dom andra och istället slängde den
Hon tog den eftersom Maxine ville ha den, de har en hemlig pakt men Maxine söker sig till Jennifer och Cornelia till Magnus. Do the math. De är ett par listiga spelare som är i en helt egen liga, elitspelare mot korpen.
2024-02-18, 18:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Ja, riktigt vidrigt att se. Både när hon kastade pizzan och snacket om att knäcka någon (i detta fall Levin) mentalt. Dessutom är hon grinig och sur så fort hon inte får 100% som hon vill. Säkert ett söndercurlat ensambarn. Hon får INTE vinna.

Mina vinnare:
LEVIN, sympatisk person, duktig på att jobba och dessutom kunnig på allt som rör lantliv. Hoppas han väljer Jennifer som andrakämpe och skickar hem henne. Dags för henne att åka hem till sin Muhammed. Hon har inget där att göra.

PER, verkar vara en fin människa, och har gjort sig förtjänt av en vinst, efter att ha blivit så utsatt av mobbargänget.

Mina hatobjekt:
1. JENNIFER, har visat sina rätta färger vid ett flertal tillfällen. Dryg och otrevlig skrikare. En typisk sån person som alltid måste slå ihop sig med andra för att våga hävda sig. Det såg man när "hennes killar" var på Torpet, då hon bröt ihop direkt. Skulle inte klarat sig utan de övriga i mobbarpakten.

2. CORNELIA (Torpet),grinig surfitta som dessutom är känslokall, dryg och direkt illvillig.
3. FREDRIK, lat men socialt kompetent. Blir ett hatobjekt pga att han tillhör mobbarna.

Hela listan ser ut så här:
Levin
Per
Magnus
Cornelia
Ronja
Desiré
Maxine
Tim
Fredrik
Cornelia (Torpet)
Jennifer
Jag skulle kasta om platserna på Per och Levin, och sätta Jennifer, CorneliaN och Maxine på delad förstaplats på hatlistan.

Levin är sympatisk men har varit så lättlurad och en följare till CorneliaN, han föll från förstaplatsen för mig efter det.
2024-02-18, 19:34
Medlem
Kan de inte kasta in några utmanare som rör runt i grytan.
Som är immuna nån vecka så de blir lite fart å fläkt
2024-02-18, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag personligen har aldrig riktigt sett Jennifer som en riktigt elak person. Jag tror anledningen till varför hon hade agg på Cornelia är väldigt simpel och väldigt förståelig. Det var Alessia som var arg över Pers snarkningar och Dessan och Jennifer pratade med henne om hur hon skall ta diskussionen med Per om det. Och Cornelia från ingenstans kommer in och ska säga sitt och sen berätta till Per om vad dom hade pratat om, utan att låta dom ha diskussionen med Per själva. Jag hade också blivit arg på den personen och inte vilja ha något med hen att göra.

Sedan var det också så att Ronja ville ha ut Jennifer från dag 1 om man ser över avsnitten. Och Cornelia fortsatte att medvetet/omedvetet att trycka på Jennifers knappar till att hon slut får nog och brister till. Men sen också så behandlade resten av gruppen henne väldigt illa när hon var storbonde. Jag har sett att hon har fina och goda sidor. Hon är en väldigt lojal och bra vän bland annat. Eller den gången som hon kom och tröstade Ronja när hon mådde dåligt (vilket jag fann ändå var genuint). Med Cornelia N så ser jag inga fina sidor. En rätt så kall person.

Alla vi vet din kärlek för Jennifer. Gå vidare.
2024-02-18, 20:12
Medlem
Torpet Cornelia- vilken jävla psykopat.
2024-02-18, 20:22
Medlem
picapicans avatar
Vilken sur och kräsen fitta Cornelia är!
2024-02-18, 20:42
Medlem
Är vi Martina ensam på torpet?
2024-02-18, 20:52
Medlem
kukflashs avatar
Torpet-Cornelia lär väl ha en av Sveriges vidrigaste personligheter. Otroligt svartsjuk, missunnsam och extremt dålig självkänsla.
2024-02-18, 20:53
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Är vi Martina ensam på torpet?
Hon fick åka hem, ont i magen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem