2024-02-18, 10:44
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livmedikusen
Gud ja, eller att gå runt i (fula) kvinnliga underkläder med bajs i, eller att föra en diskussion om att det inte är äckligt att slicka röv om man tvättar sig innan. Undrar just hur stort utlopp han har fått för sina fantasier med frugan..
#352 Men tror ni verkligen att han når upp till det intellektet att han känner skam till den graden att han suicida ? Jag håller honom svagare begåvad.
Senast redigerad av Antero-Rokka 2024-02-18 kl. 10:49.
Citera
2024-02-18, 10:52
Medlem
#289 Undrar ändå varför han tog till repet. Han verkar ju haft stöd av sin familj som trodde på att han var oskyldig om jag förstår det rätt.

Var det snacket på byn som blev för mycket? Var det faktumet att han innerst inne visste att det ju VAR han som stämt träff med barnet och ringt det där samtalet? Ångesten över att han ställt till det rejält?

Menar, annars går man ju till Polisen som har duktiga tekniker som hade kunnat utreda det där. Men det gjorde han nog inte, för han var väl tekniker själv och fattade att Polisen direkt skulle se att han själv chattat och ringt?
Citera
2024-02-18, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#352 Men tror ni verkligen att han når upp till det intellektet att han känner skam till den graden att han suicida ? Jag håller honom svagare begåvad.

#352 Klart han saknar bestick i lådan, men han bodde ju inte på gruppboende eller så. Ekonomi är ju också en rätt stark suicidrisk, att tvingas gå ifrån hus och hem pga en sån grej. Jaja, vi som lever får se om han lever....
Citera
2024-02-18, 11:05
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#352 Klart han saknar bestick i lådan, men han bodde ju inte på gruppboende eller så. Ekonomi är ju också en rätt stark suicidrisk, att tvingas gå ifrån hus och hem pga en sån grej. Jaja, vi som lever får se om han lever....
#352 Så är det säkert, som du skriver, den som lever……

Pappastors dödsannons är uppdaterad med en hälsning: Du var en stjärna på att smickara barn!
// Patrik Dumpén

Du gick ifrån oss med ett ryck!

// Patrik Dumpén

Stolta att repet höll!

// Kåge Repslageri.
Senast redigerad av Eerki18cm 2024-02-18 kl. 12:02.
Citera
2024-02-18, 11:09
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hurricane2013
Jag såg fel. Verkar snarare som att de precis sålt och bor i en hyresrätt. Mer lägligt för frugan. ☺️
#371 Jaa den där jävla tunnhåriga Thomas! Han sabbar ju allt!
Citera
2024-02-18, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
#371 Jaa den där jävla tunnhåriga Thomas! Han sabbar ju allt!

#371 Småkul konfrontation. Undrar vad det låg i paketet som skulle lösa alla hans problem 🤔

En av få gäddor som förberett sig för Dumpen, men tyvärr så var gäddan en usel romanförfattare, hahaha.
Citera
2024-02-18, 12:01
Avslutad
Att #352 inte skulle vara i livet fortfarande tror jag inte mycket på. Vi såg ju i fallet PappaStor #289 att Ratsit uppdaterade till avliden på bara ett par dagar. Han dog 5/2, och det skrevs om här i tråden redan den 7/2.
Det betyder i princip att #352 skulle ha kontaktat en mäklare tidigare i veckan om att sälja bostaden, och sedan hoppat i sjön. Låter inte särskilt sannolikt. Han kontaktar nog INGEN i onödan, efter vad som hänt.

Han bjöd på den bästa konfrontationen av alla, i mitt tycke. I synnerhet givet det som är känt före konfrontationen, d v s material han har skickat som tar ordet pervers till en helt ny nivå. Han tror på fullt allvar att tre stycken fjortisar är intresserade av honom helt plötsligt. Han är över 50 och kör runt i en mopedbil. Han är sambo, men säger att de inte bor ihop! Han har jobbat på ICA i många år, men verkar utfattig trots att han bor i billiga Norberg.
Han tar sin tillflykt till jobbet, trots att han är ledig och bjuder in Dumpen till fikarummet inför kollegornas åsyn. Han kan vara bland det fulaste man sett, bilderna kan få vem som helst att stöta upp den senaste måltiden. Bilden jag har som avatar t ex skickades med syftet att göra en 14-åring upphetsad. WTF? Kan han vara på riktigt?

Sedan kommer konfrontationen! Vaaaa? Näääää. Ja, det är jag på bilden, men vem har skickat den?
Nu förstår jag ingenting?
När polisen kommer på tal så säger han "ok, jag erkänner", precis som om han redan satt i ett polisförhör. Han ombeds lämna in telefonen till polisen, men säger att han inte har råd att köpa en ny att ha under tiden.
Hela situationen är verkligen kortslutning deluxe, och kommer gå till historien!
Den kan endast toppas av Coachjanne #246, men där blev det ju inte någon dialog. Det var mer situationen som blev oslagbar.
Senast redigerad av ScottFree 2024-02-18 kl. 12:03.
Citera
2024-02-18, 12:10
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
#352 Så är det säkert, som du skriver, den som lever……

Pappastors dödsannons är uppdaterad med en hälsning: Du var en stjärna på att smickara barn!
// Patrik Dumpén

Du gick ifrån oss med ett ryck!

// Patrik Dumpén

Stolta att repet höll!

// Kåge Repslageri.

Det sade knak sedan kunde du inte ta barnen där bak!

// Vännerna på pedofilstugan.

Ditt frö fortsätter att växa inom mig!

// Ida 11år.

Flera fina hälsningar till Pappa Stor, begravningsbyrån går nu skiftgång med att ta bort det som de anser inte passar sig!
Senast redigerad av Antero-Rokka 2024-02-18 kl. 12:15.
Citera
2024-02-18, 12:10
Medlem
Detta kanske har pratats om men hur hittar man äldre napp?

https://dumpen.se/category/videos-fran-gaddfiske/ <- 373 till 365

Sen trycker man på "Next" där nere och hamnar på:

https://dumpen.se/category/videos-fran-gaddfiske/page/2/ <- 349 - 340

De tog ju flera stycken i Kalmar på några dagar men de verkar helt borta nu.
Citera
2024-02-18, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Detta kanske har pratats om men hur hittar man äldre napp?

https://dumpen.se/category/videos-fran-gaddfiske/ <- 373 till 365

Sen trycker man på "Next" där nere och hamnar på:

https://dumpen.se/category/videos-fran-gaddfiske/page/2/ <- 349 - 340

De tog ju flera stycken i Kalmar på några dagar men de verkar helt borta nu.
Sök bara på ett specifikt nummer i Dumpens sökruta så kommer den konfrontationen upp.
Citera
2024-02-18, 12:19
Medlem
stickan888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Det sade knak sedan kunde du inte ta barnen där bak!

// Vännerna på pedofilstugan.

Flera fina hälsningar till Pappa Stor, begravningsbyrån går nu skiftgång med att ta bort det som de anser inte passar sig!

Han var ett avskum.

Men jag tycker det är så jäkla fel att göra dessa hälsningar,
Skärp er för f-n, ni som gör dessa hälsningar!
Citera
2024-02-18, 12:24
Avslutad
Nån som har kläm på hur det gått för banjogäddan, stockholmaren som cosplayade norrlänning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in