Jag ser att det går extremt obekräftade facebookrykten om att bruk av narkotika skulle varit inblandat, men för mig låter det konstigt. Isåfall borde det rört sig om ett s.k. arbetsbefriande ā la Lindbäck, och arbetsgivarens ansvar att stödja och erbjuda sin anställde behandling borde kickat in. I det här fallet ser jag inga sådana tecken, utan man bryter rakt av och hänvisar till klubbens värderingar. Någon med mer information från Nybros håll får gärna sprida ljus över situationen!
Vad är det uttalade målet för DIF denna säsong i Hockeyallsvenskan?
Vad har nämnda lag för spel ide?
Varför tigger dom pengar av fattiga ungdomar i klacken och gömmer sej bakom ord
som,vi ska köpa in killar av rätta virket när slutspelet närmar sej-dock utan att fullfölja det.
Vad är det uttalade målet för DIF denna säsong i Hockeyallsvenskan?
Vad har nämnda lag för spel ide?
Varför tigger dom pengar av fattiga ungdomar i klacken och gömmer sej bakom ord
som,vi ska köpa in killar av rätta virket när slutspelet närmar sej-dock utan att fullfölja det.
Målet är såklart att gå upp till SHL och i och med det få behålla sina bästa spelare. Fönstret stänger idag så kanske det blir någon ny till i morgon då
Imponerande slutkläm på silly av AIK. Nu är man en riktig contender till SHL. Sen om det bär vägen, får vi väl se. Små marginaler i slutspel. Men för första gången sen 2019 känns AIK Hockey spännande igen och man har momentum.
Säsongens sista Stockholmsderby ikväll också, spännande.
Målet är såklart att gå upp till SHL och i och med det få behålla sina bästa spelare. Fönstret stänger idag så kanske det blir någon ny till i morgon då
Källa på det Kubun.
Citat:
Ursprungligen postat av SysterMorbid
Får ju hoppas att någon totalt slaktar Difs fitta dvs Grewe. Sämst tacklingar som jag själv skulle kunna utföra som är totalt livsfarliga.
En sån jävla mupp ska straffas skoningslöst av disciplinnämnden men man får hoppas att motståndare ger igen riktigt helvetiskt hårt.
Kan tänka mig att det var något som presenterades för nuvarande lagkapten, som enligt många är seriens bästa spelare, så han ritade på för en förlängning.