Citat:
Visst är det så som du skriver och så tror jag nog dom flesta normalt funtade känner innerst inne, det är väl mer det här med att det blir vilda protester och att exakt allt som avviker i alla avseenden alltid ska försvaras i absurdum som stör, speciellt när samtidigt vi vita vanliga män utan någon form av problematik eller handikapp, som tidigare ansågs "normala", ska halvt om halvt hånas och förlöjligas.
Jo men det håller jag med om. Identitetspolitik etc... är dock ingen person som stör mig på feta. Jag tycker nog mest synd om dem.
Till alla andra i tråden min mamma har väl en helt okej självdisciplin och hon är rund inte obese. Hon äter inte överdrivet onyttigt. Ibland blir det såklart fika med kanelbulle och kakor och ett glas rött ... Som 98% av alla andra sjuttoåringar i Sverige...
Men jag undrar om folk här i tråden har sett riktiga kroppar? Jag gillar inte Stina Wolter men hon har en normal lätt överviktig kropp som väldigt många kvinnor har. Det hjälper inte att träna litegrann då - det är full on LCHF och gym varje dag som gäller och alla har väl inte tid eller lust till det. Och i mina ögon Är denna form av myllighet inget som upprlr
Vad är man för man egentligen som hatar kvinnor med helt vanliga kroppar. Bröder, stilla er!
Morsan är nog som de flesta kvinnor i 70-årsåldern. Tänker på vad hon äter, ibland, och promenerar mycket, tyvärr är det väl så att promenader inte ger lika mkt resultat som att på gym och kombinera med löpträning till ex.