Citat:
Ursprungligen postat av
onibaba
Du bekräftar ju bara min poäng med dessa länkar. Artiklar från tidig 2023 som påstår att man har slut på ammunition, men ändå sitter vi här i februari 2024 och Ukraina fortsätter att bli beskjutet 24/7 över hela fronten. Vem är det som är efterbliven?
Nja, nu läser du lite slarvigt. Länkarna STARTAR i början av 2023 men fortsätter sedan fram till bara för några dagar sedan.
Men det är bara exempel, det skulle till och med en lobotomi-opererad apa förstå.
Om du inte orkar googla själv så kan du få 100 länkar till, bara för 2024.
Skillnaden mellan mig och ryzzhoror som dig är att jag har täckning för mina påståenden.
Du ventilerar dina egna fria fantasier. Och har inte en enda länk som bekräftar någonting av det du framför, allrahelst inte ditt senaste, fetade påstående.
Det finns inga ryska artilleriförband som skjuter på nätterna. Dom har inte den förmågan. Eftersom det är fransmän som tillverkar mörkersikten och mörkerutrustning.
Så,
fram med länkarna nu, som bevisar att ryssen bombarderar ukrainarna dygnet runt, längs med HELA den 130 mil långa fronten.
Det kan väl inte vara så svårt, du som får din information från ”andra ställen än västmedia, Flashback och Twitter”?