Citat:
Ursprungligen postat av
Kickassfarsan
Du skämtar väl? Vad är det han är så otroligt skicklig på? Jag är genuint nyfiken.
Jag ser bara en fet mobbare som sitter och ljuger framför sina barnfans samtidigt som han tror han är kungen av youtube. Och med tanke på ovanstående så lär inte ett näringsförbud vara långt bort.
https://youtu.be/M1LJ6PZF5o0?si=WwmAW29J8A-7LPpS
Ett tjafs där Jocke hotar med att gå ur ninetone om Anjo är kvar.
Anjo ger "svar på tal" . Detta var innan Jocke och Anjo blev bff.
Igår så fick Lisen kritik på sin instalajv om att Anjo inte höll sitt ord gällande att "släppa allt" på sin telefon-material om Chrippafallet, varpå Anjo steppade in och sa någonting i stil med "jag hade inte 200 000 prenumeranter när jag gjorde den här videon, så snabbt kan jag inte redigera och få upp en video, bara för att jag nått 200 000 ikväll"...
Eh, att vara ärlig och hålla sitt ord...
Varför behöver han redigera? Att släppa ALLT kräver ingen redigering.
Inte om SANNINGEN ska fram.
Däremot var han snabb med att kabla ut sin serie om "Chrippa fallet", någonting han försöker ducka nu och lägga skulden på Cluee och Liam M..
Alla vet vem som bestämmer vad som ska läckas eller inte.
Samma person som inatt la upp en instastory "kul att mitt nummer läckt" och en print på massa missade samtal...
Det är ju Jocke själv som läckt sitt nummer i sin iver att "sätta dit" Linnea som en stalker/psyk. Kolla själva i sekvensen där Chrippa och Anjo visar upp Chrippas äppelklocka...
Detta är så otroligt dumt och om Anjo nu ska försöka få följarna att tro att allt varit ett socialt experiment, så bör det straffa sig.
Man utnyttjar inte människor och samhällsresurser såhär och kablar ut till allmän beskådan.
Anjo fick hybris och hotade Cluee, mobbade hans son och föräldraskap för att direkt hoppa på Chrippas oväntade snedsteg...
Varför hade Anjo ladd-bilden på Chrippa, Linnéa och tiktokChrille? Varför läckte han den? Var det han som tog bilden kanske?
Anjo påstår att svt ska komma till hans studio...mmm svt som styrs av pappas parti (V) bla... ska pappsen rädda sonen nu?
Persona nongrata har gjorts med Soran och Federley, är det Anjos tur nu?