2024-02-17, 09:51
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
#371 verkar fjuttad, märklig typ: "har flera kompisar som blivit utpressade på samma vis", jo, tjena...

Jag vet inte om jag drömde… men stod det inte att 371 var under utredning och att det nu är borta.

Stenhård förnekelse iaf… alltså en modell värre gädda enligt mig.
Citera
2024-02-17, 09:52
Medlem
mr.demons avatar
Varför gnäller ni på hans hem som är till salu? Ser ju som vilket hem som helst.
Citera
2024-02-17, 10:21
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Humor att de sket i allt vad homestyla betyder förutom att tända kamin. Lätt absurt.

Noterade också den tända kaminen - jävlar vad mysigt tänkte fotografen och fick feeling 😏
Citera
2024-02-17, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Varför gnäller ni på hans hem som är till salu? Ser ju som vilket hem som helst.
Du menar #352?!
Har du lika äckligt hemma så är du med en slusk.
Citera
2024-02-17, 10:33
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemligt-namn
Du menar #352?!
Har du lika äckligt hemma så är du med en slusk.

Om det är 352 eller inte vet jag ej. Men jag har huset som postas i tråden, som säljs av svenskfast i åtanke. Tycker inte det är nåt speciellt. Lite mycket grejer bara.
Citera
2024-02-17, 10:51
Medlem
Nån som kan länka till telegram. Hittar inte när jag försöker söka eller så gör jag fel😃
Citera
2024-02-17, 10:54
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Om det är 352 eller inte vet jag ej. Men jag har huset som postas i tråden, som säljs av svenskfast i åtanke. Tycker inte det är nåt speciellt. Lite mycket grejer bara.

Håller med dig. Att skicka ut 80% i trädgården under fotografering och inget vore anmärkningsvärt.
Citera
2024-02-17, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Noterade också den tända kaminen - jävlar vad mysigt tänkte fotografen och fick feeling 😏

Missade ni citatet ovanför sängen?
Livets stora gåta, älska glömma och förlåta.
😂😂
Citera
2024-02-17, 11:11
Medlem
eldrattans avatar
Citat:

Precis. Enda är väl att man brukar fixa till det inför visning. Ica transan har nog annat att tänka på antar jag.

Förhoppningsvis har han iaf rensat ut dildolådan och gömt undan klänningarna. Killen har ju en mopedbil också. Är ju inte så lätt att frakta bort saker då.
Senast redigerad av eldrattan 2024-02-17 kl. 11:14.
Citera
2024-02-17, 11:15
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Vad är det för jävla mäklare.
Visst får ägarna se till att städa men ställ upp den nervälta petflaskan i köket för helvete innan ni tar fotot
Jösses! Det påminner mer om bilder på något vräkningsfall i Hem & Hyra än en mäklarannons. Men med tanke på arten av gäddans loggar (som jag djupt ångrar att jag tittade på) stämmer hemmet precis med hans stil.
Citera
2024-02-17, 11:34
Medlem
Livmedikusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sablaskit
Missade ni citatet ovanför sängen?
Livets stora gåta, älska glömma och förlåta.
😂😂
Undrar om det efterlevs i hushållet, tror icke det!
För övrigt är det sjukt white trash att ha citat skrivna på väggarna. Vita hem-häxan deluxe.
Citera
2024-02-17, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Patrik pratar om att han vill urinera i munnen och då svarar gäddan: "Nej, det vill jag inte, tror du jag är dum eller, jag har inte ens velat göra det på en 40-åringe eller en 30-åring."

Vad menar gäddan med att han hängs ut hela tiden som en som vill kissa i barns munnar och mena att det vore roligt för barnet att suga kuk och bli knullad i analen samtidigt?

Hur vet han om detta? Får han den informationen av den skallige Thomasnånting? Eller gäller det en helt annan man och Thomas sysslar bara med paketleverenser?

När han får frågan om han ville urinera i munnen varför svarar han inte typ: "Va fan pratar du om?"

?

Hoppas hans 42-åriga fru är för gammal numera då för att slippa bli pissad i munnen. Hon får skölja munnen och dra vidare i livet utan den där perverterade, munpissande peddod.

371 har den personligheten som knullar allt och alla när han får tillfälle.
Antar han är mycket på resande fot så det har med största sannolikhet pissats in stora revir i vårt land. Någon sett något flyttlass än?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in