2024-02-16, 21:35
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Ok, men det är rätt snubbe iaf? Förnamn som en ärkeängel, efternamn som ett träd i plural på en söderhavsö?
Helt rätt uppfattat.
Citera
2024-02-16, 21:37
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Det ger verkligen en extra dimension av eländet när man får en direkt inblick i en gäddas vardag, dels tragedin att hemmet säljs snabbt, och dels att man får se hur de bodde 😅

Men vilket jävla sunkställe! Det verkar vara vanligt på dessa orter där hus kostar som 3 smörpaket där jag bor att det är jävligt sunkigt i annonserna… det är precis som att inte ens mäklaren orkar bry sig, typ att ja vi kan homestyla skiten, men det kommer inte generera en enda spänn extra.😊
#352 Ser ut som en gravt efterbliven har bott i huset! Kan undra om han har förmyndare! Fy fan! Bensin och en tändsticka!

#370 Evorn är en en till som verkar totalt efterbliven, dåren fortsätter att posta sina satans monopostningar om kriget i Ukraina precis som ingenting har hänt! Va fan är det för fel på fanskapet? Är det ingen kan få stopp på dåren?
Senast redigerad av Antero-Rokka 2024-02-16 kl. 21:45.
Citera
2024-02-16, 21:41
Avslutad
[quote=Sturuf|87394998]Patrik pratar om att han vill urinera i munnen och då svarar gäddan: "Nej, det vill jag inte, tror du jag är dum eller, jag har inte ens velat göra det på en 40-åringe eller en 30-åring."

Vad menar gäddan med att han hängs ut hela tiden som en som vill kissa i barns munnar och mena att det vore roligt för barnet att suga kuk och bli knullad i analen samtidigt?

Hur vet han om detta? Får han den informationen av den skallige Thomasnånting? Eller gäller det en helt annan man och Thomas sysslar bara med paketleverenser?

När han får frågan om han ville urinera i munnen varför svarar han inte typ: "Va fan pratar du om?"

Han hade uppenbarligen förberett sig på att det kunde vara dumpen, men inte tillräckligt bra. Han har nog lurat sin fru och andra under lång tid och med stor framgång, och trodde nog att det skulle vara lika lätt att lura nån miljon svenskar.
Nä, han hade behövt vässa sitt game ordentligt!
Citera
2024-02-16, 22:03
Medlem
palikirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Det ger verkligen en extra dimension av eländet när man får en direkt inblick i en gäddas vardag, dels tragedin att hemmet säljs snabbt, och dels att man får se hur de bodde 😅

Men vilket jävla sunkställe! Det verkar vara vanligt på dessa orter där hus kostar som 3 smörpaket där jag bor att det är jävligt sunkigt i annonserna… det är precis som att inte ens mäklaren orkar bry sig, typ att ja vi kan homestyla skiten, men det kommer inte generera en enda spänn extra.😊
Fan det ser så jävla sorgligt ut. Ett tomt skal av ett familjehem. En gång i tiden spenderade han tid där med sin sambo. Tydligt att en kvinna har inrett. Jag kan tänka mig dom mysiga kvällarna dom hade i hörnsoffan framför TVn. Sen sprack det långsamt. Förmodligen pga gäddans transbeteende. Så satt han där ensam.. jobbet på ICA funkade bra, visst. Men vad fanns att komma hem till? Ett tyst hus i Norbergs förort. Ensam (och kåt) så sökte han tröst via KIK. "Jag går all-in" tänkte han, och öppnade varje konversation med "Jag gillar att klä mig i kvinnokläder". 99% svarade aldrig. Sen en dag så svarade en 14-årig tjej positivt. "Vilken jävla jackpot", måste han ha tänkt.

Efter den extremt pinsamma uthängningen var det omöjligt att leva kvar i byn. Mina damer och herrar, varsågoda att buda.
Citera
2024-02-16, 22:06
Medlem
#371:ans initiala bortförklaring är ju inte helt otänkbar ändå. Jag tror att det inte skulle vara omöjligt att sätta dit någon oskyldig. Det är nog en tidsfråga innan det händer.

Missförstå mig inte, jag gillar Dumpens jakt på pedofiler. Men tillvägagångssättet är inte 100% vattentätt med tanke på AI och röstgenerering.

#370 har kvar sin Facebook-sida. Den har både hans och fruns namn, men frun syns inte på några bilder. Bara fiske- och moskébilder. Han verkar vara hängiven muslim. Man kan ana att frun är hårt hållen. Hoppas att hon och sonen har styrka och möjlighet att lämna honom.
Citera
2024-02-16, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree

Han hade uppenbarligen förberett sig på att det kunde vara dumpen, men inte tillräckligt bra. Han har nog lurat sin fru och andra under lång tid och med stor framgång, och trodde nog att det skulle vara lika lätt att lura nån miljon svenskar.
Nä, han hade behövt vässa sitt game ordentligt!

Exakt, han hade en plan och genomförde den men det gick inte som planerat.

När Sara säger att de ska lägga ut chattloggen så blir han märkligt tyst. Han börjar vibrera. Läpparna darrar och han kniper ihop munnen och är helt tyst. Han lyssnar till Sara och han ser ut som han skulle vilja sänka henne med en smocka i fejset. Här känner han sig besegrad och han ser livet förändras helt och hållet. Han inser att han inte alls har övertygat dem om någonting han har sagt.

Tycker nu vid omlyssning att det var en bra konfrontation. Patrik var riktigt bra!

Citera
2024-02-16, 22:17
Avslutad
Sista Kalmar-gäddan ute nu.

https://dumpen.se/2024/02/16/sjuan-napp-372-kalmar/

Dock en tråkig och ful fan. Men väldigt beräknande, vet exakt vad han pysslar med och vad som står på spel.
Senast redigerad av ScottFree 2024-02-16 kl. 22:36.
Citera
2024-02-16, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av palikir
Fan det ser så jävla sorgligt ut. Ett tomt skal av ett familjehem. En gång i tiden spenderade han tid där med sin sambo. Tydligt att en kvinna har inrett. Jag kan tänka mig dom mysiga kvällarna dom hade i hörnsoffan framför TVn. Sen sprack det långsamt. Förmodligen pga gäddans transbeteende. Så satt han där ensam.. jobbet på ICA funkade bra, visst. Men vad fanns att komma hem till? Ett tyst hus i Norbergs förort. Ensam (och kåt) så sökte han tröst via KIK. "Jag går all-in" tänkte han, och öppnade varje konversation med "Jag gillar att klä mig i kvinnokläder". 99% svarade aldrig. Sen en dag så svarade en 14-årig tjej positivt. "Vilken jävla jackpot", måste han ha tänkt.

Efter den extremt pinsamma uthängningen var det omöjligt att leva kvar i byn. Mina damer och herrar, varsågoda att buda.
Skriv numret på gäddan ni pratar om, hur jävla svårt ska det vara?
Citera
2024-02-16, 22:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Camiso
ICAtransan #352 har sitt hus ute på hemnet nu.

He, kan bli huggsexa på budgivngen nu när säljaren är "kändis"...🤢
Citera
2024-02-16, 23:02
Medlem
Svaagdrickas avatar
Finns det rebus på 372?
Citera
2024-02-16, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necrozlave
Skriv numret på gäddan ni pratar om, hur jävla svårt ska det vara?

Citera
2024-02-16, 23:13
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Exakt, han hade en plan och genomförde den men det gick inte som planerat.

När Sara säger att de ska lägga ut chattloggen så blir han märkligt tyst. Han börjar vibrera. Läpparna darrar och han kniper ihop munnen och är helt tyst. Han lyssnar till Sara och han ser ut som han skulle vilja sänka henne med en smocka i fejset. Här känner han sig besegrad och han ser livet förändras helt och hållet. Han inser att han inte alls har övertygat dem om någonting han har sagt.

Tycker nu vid omlyssning att det var en bra konfrontation. Patrik var riktigt bra!

Mm jag håller med. Inget han säger har någon rimlighet. Tycker det var bra att de lät hon mala på. Bara extra tydligt att han ljuger när han gång på gång snärjer in sig i sitt märkliga prat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in