Citat:
Ursprungligen postat av
Apanluktardiesel
Det ger verkligen en extra dimension av eländet när man får en direkt inblick i en gäddas vardag, dels tragedin att hemmet säljs snabbt, och dels att man får se hur de bodde 😅
Men vilket jävla sunkställe! Det verkar vara vanligt på dessa orter där hus kostar som 3 smörpaket där jag bor att det är jävligt sunkigt i annonserna… det är precis som att inte ens mäklaren orkar bry sig, typ att ja vi kan homestyla skiten, men det kommer inte generera en enda spänn extra.😊
Fan det ser så jävla sorgligt ut. Ett tomt skal av ett familjehem. En gång i tiden spenderade han tid där med sin sambo. Tydligt att en kvinna har inrett. Jag kan tänka mig dom mysiga kvällarna dom hade i hörnsoffan framför TVn. Sen sprack det långsamt. Förmodligen pga gäddans transbeteende. Så satt han där ensam.. jobbet på ICA funkade bra, visst. Men vad fanns att komma hem till? Ett tyst hus i
Norbergs förort. Ensam (och kåt) så sökte han tröst via KIK. "Jag går all-in" tänkte han, och öppnade varje konversation med "Jag gillar att klä mig i kvinnokläder". 99% svarade aldrig. Sen en dag så svarade en 14-årig tjej positivt. "Vilken jävla jackpot", måste han ha tänkt.
Efter den extremt pinsamma uthängningen var det omöjligt att leva kvar i byn. Mina damer och herrar, varsågoda att buda.