2024-02-16, 20:55
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camiso
ICAtransan #352 har sitt hus ute på hemnet nu.

Det vill jag se🤠
Citera
2024-02-16, 21:03
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Det vill jag se🤠

https://www.svenskfast.se/bostadsratt/vastmanland/norberg/norberg/bergmansvagen-11/392012?utm_medium=referral&utm_source=hemnet#bilde r
Senast redigerad av Vicious-Macki 2024-02-16 kl. 21:24.
Citera
2024-02-16, 21:15
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki

https://www.svenskfast.se/bostadsratt/vastmanland/norberg/norberg/bergmansvagen-11/392012?utm_medium=referral&utm_source=hemnet#bilde r
Det var jävlar vad billigt det var då
Citera
2024-02-16, 21:21
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:

Tack, men den länken funkar inte för mig 🥺
Citera
2024-02-16, 21:24
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Tack, men den länken funkar inte för mig 🥺

Märkligt, men googla på adressen som står i länken så hittar du
Citera
2024-02-16, 21:27
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:

Yes jag gjorde så. Men hur fasen öppnar ni den länken? Jag testade med 3 olika browser och ingen vill öppna den… felaktig url, url kan inte visas osv…
Citera
2024-02-16, 21:28
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Korrektion, det finns med bland de SEX företagen han är verksam spå ett eller annat sätt. Eller ett verkar han ha sålt/fått kicken från, det som bara syns på den cashade versionen av hans borttagna Linkedin, där det står överst. Fem syns på MrKoll.

Men modegrejen tycks verkligen inte vara hans enda inkomst/jobb. Företagsutvecklare?

Ok, men det är rätt snubbe iaf? Förnamn som en ärkeängel, efternamn som ett träd i plural på en söderhavsö?
Citera
2024-02-16, 21:29
Medlem
Ang senaste gäddan: Spring iväg direkt och ingen kommer att komma ihåg dig. Stanna och prata en massa så blir du ökänd och klippet ses om och om igen på nätet. Den här snubben valde rampljuset
Citera
2024-02-16, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Det var jävlar vad billigt det var då

Man måste ju totalrenovera hela huset... urk vad äckligt och skabbigt det såg ut
Citera
2024-02-16, 21:30
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Yes jag gjorde så. Men hur fasen öppnar ni den länken? Jag testade med 3 olika browser och ingen vill öppna den… felaktig url, url kan inte visas osv…
Prova här

https://www.hemnet.se/bostad/lagenhet-4rum-norberg-norbergs-kommun-bergmansvagen-11-21278317
Citera
2024-02-16, 21:32
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:

Det ger verkligen en extra dimension av eländet när man får en direkt inblick i en gäddas vardag, dels tragedin att hemmet säljs snabbt, och dels att man får se hur de bodde 😅

Men vilket jävla sunkställe! Det verkar vara vanligt på dessa orter där hus kostar som 3 smörpaket där jag bor att det är jävligt sunkigt i annonserna… det är precis som att inte ens mäklaren orkar bry sig, typ att ja vi kan homestyla skiten, men det kommer inte generera en enda spänn extra.😊
Citera
2024-02-16, 21:32
Medlem
Patrik pratar om att han vill urinera i munnen och då svarar gäddan: "Nej, det vill jag inte, tror du jag är dum eller, jag har inte ens velat göra det på en 40-åringe eller en 30-åring."

Vad menar gäddan med att han hängs ut hela tiden som en som vill kissa i barns munnar och mena att det vore roligt för barnet att suga kuk och bli knullad i analen samtidigt?

Hur vet han om detta? Får han den informationen av den skallige Thomasnånting? Eller gäller det en helt annan man och Thomas sysslar bara med paketleverenser?

När han får frågan om han ville urinera i munnen varför svarar han inte typ: "Va fan pratar du om?"

?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in