2024-02-16, 18:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#352 Jag vet inte hur du har det hemma, men jag graderar detta som bland det värre jag sett! Dåren måste vara efterbliven!

Har han någonsin framstått som icke efterbliven, menar du?
Citera
2024-02-16, 18:40
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#352 Jag vet inte hur du har det hemma, men jag graderar detta som bland det värre jag sett! Dåren måste vara efterbliven!
Jag har tyvärr besökt annars prydliga killar som bor själv där det där skulle ansets en bättre dag! Eller ser jag fel hus?
Citera
2024-02-16, 18:41
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Undras om han ljuger om sitt jobb/företag? När man hittar honom så är det inte IT utan kläder han jobbar med, visserligen kan online-försäljning kanske klassas som IT-branschen, men det förklarar ju delvis hans skrikiga klädval...
Du har fel person.
Citera
2024-02-16, 18:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av eXtermission
Gädda 367 är igång med sina analyser igen. Grisen har ingen skam i kroppen eller så är han en ny Evolution i Austism

Skönt, jag började bli orolig att det hänt honom något! Vi är ju tusentals som sitter och väntar på hans klockrena analyser. Världen håller andan mellan inläggen. Det var dock okamratligt av honom att spärra kommentarsfältet.
Citera
2024-02-16, 18:59
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Jag utbrast samma här hemma.
Väldigt äckligt och stökigt hem!

Dammigt å jävligt. Älskar att det LIGGER en tom pantflaska på köksbänken. Fotografen måste vara så jäkla less på det där objektet.

Tiden har stått still i det där huset sedan uthängningen på dumpen.

Tjena Milfen! #352 Tror tiden aldrig startat i det där huset! Såg du doftsprayen och mjukisdjuret som ligger i soffan, misstänker att han har det som sjömansfitta!
Senast redigerad av Antero-Rokka 2024-02-16 kl. 19:01.
Citera
2024-02-16, 19:14
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
Lägger in en brasklapp om att man kan ju ha separerat även om man inte folkbokfört sig

Men sinnessjukt att #360 feminazisflickvän verka stanna kvar med det lilla svinet? Fyran.
Citera
2024-02-16, 19:46
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Du har fel person.

Säker? Jag följde förnamn, efteramn och ort (Halmstad som står i Dumpen-chatten) från en rebus här. Företaget heter: "X Mode", fast bokstaven två efter X i alfabetet och det engelska ordet för mode.
Citera
2024-02-16, 20:02
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Säker? Jag följde förnamn, efteramn och ort (Halmstad som står i Dumpen-chatten) från en rebus här. Företaget heter: "X Mode", fast bokstaven två efter X i alfabetet och det engelska ordet för mode.
Korrektion, det finns med bland de SEX företagen han är verksam spå ett eller annat sätt. Eller ett verkar han ha sålt/fått kicken från, det som bara syns på den cashade versionen av hans borttagna Linkedin, där det står överst. Fem syns på MrKoll.

Men modegrejen tycks verkligen inte vara hans enda inkomst/jobb. Företagsutvecklare?
Citera
2024-02-16, 20:06
Medlem
stickan888s avatar
Citat:

Citat:
Korrektion, det finns med bland de SEX företagen han är verksam spå ett eller annat sätt. Eller ett verkar han ha sålt/fått kicken från, det som bara syns på den cashade versionen av hans borttagna Linkedin, där det står överst. Fem syns på MrKoll.

Men modegrejen tycks verkligen inte vara hans enda inkomst/jobb. Företagsutvecklare?

Det kanske är hans kotas jobb
Citera
2024-02-16, 20:06
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Det kanske är hans kotas jobb
Han står bara som styrelsemedlem.
Citera
2024-02-16, 20:12
Medlem
stickan888s avatar
Citat:
Han står bara som styrelsemedlem.

Ja, så det är hans kärings verksamhet, tror jag
Citera
2024-02-16, 20:45
Medlem
Computerzs avatar

Vilket jävla tugg alltså. Han måste nästan ha förberett sig på konfrontation med dumpen. Så många förklaringar på löpande band och dessutom byta telefonen under samtalet med förinstallerade appar som ej är inloggade. Han har en telefon i handen när de börjar filma men som han sen byter ut till en annan. Sjukt...men självklart är dessa historier som utpressning, identitetsstölder och flinta Tomas rent svammel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in