2024-02-16, 15:35
Medlem
Någon som läst domarna mot mamma Fia och kan berätta vad hon är dömd för och varför de omhändertog barnen ?
2024-02-16, 15:36
Medlem
asterisk99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Någon som läst domarna mot mamma Fia och kan berätta vad hon är dömd för och varför de omhändertog barnen ?

hon hade kramat sina barn, och jävla SOC tyckte det var för mycket!
2024-02-16, 15:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Har inte läst hennes papper men tydligen ska hon ha fått 2poäng av 10 när det kommer till att ta hand om sonen.

Kan inget om såna skalor men det låter rätt illa?
2024-02-16, 16:07
Medlem
Oj, det känns kanske inte helt idealiskt aty bjuda dit dottern om det nu var så hemskt där och att hon gjorde allt hon kunde för att skydda sin son mot alla onda där =/

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon har haft umgänge ibland med de stora barnen , dottern var på besök på utredningshemmet.
Pappa 1 anklagade hon för att vara alkoholist , där förlorade hon också vårdnaden och uppenbarligen har hon inte gjort försök att få tillbaka den och kanske haft växelvis boende
2024-02-16, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asterisk99
Ja, kan se själva avsnittet:
"AVNITT 33: FUCK FAMILY UNITED - BLIVIT MANIPULERADE- VI BACKAR INTE
MISSTANKE KRING SEXUELLA BROTT MOT BARN- VI TAR AVSTÄND"

men det går inte att spela upp.

Jag spelar upp det i webbläsaren(Firefox) istället för appen(Spotify) och då fungerar det.

Citat:
Ursprungligen postat av asterisk99
får mig att tänka på en karaktär i Game of Thrones, där hon var lite galen och ammade sin 10årige son. LOL

Haha, ja det är bisarrt!
2024-02-16, 16:09
Medlem
Kan man verkligen få reda på vilken adress ett minderårigt barn bor på genom skatteverket? 🤔 eniro och liknande skriver ju bara ut barn som är över 16 år eller vad det nu är
2024-02-16, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Skaffa nytt konto, tar ca 3 min. Ett måste med 10-15 konton med dessa blockgalna tomtar. Fördelen är att dom själva blir avstängda med jämna mellanrum och när dom startar nya konton kan man återanvända sina gamla som då inte är blockade längre.

EDIT: Nej! Hon har sin efterblivna skylt med söönen på med sig på polisstationen!

var off line en stund..vad var hennes ärende på polisstationen?
2024-02-16, 16:16
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
I samtal med advokat blev det iaf bekräftat att det faktiskt är rättspsykiatriska undersökningar som är aktuella. Det jag funderar över är om det inte kan bli så att de här paranoida inslagen och svaga verklighetsförankringen kan bli aktuella med tanke på hur tydliga de är i hennes vardagsliv.
Nu har hon ju börjat mutea ibland när hon pratar i telefon 😓 vet inte om det är för att det är advokaten hon pratar med för hon sa sist att hon inte kan lita på Lejonmamman och hon tyvker inte om att hon lajvar när de pratar.
Hon har varit på rättspsyk för ca 3v sen då gjorde de en P7 och hon ska tillbaka för att de vill göra den stora undersökningen också. Det borde vara snart hon måste åka på den för rättegången är 13/3.
Jag tycker det har börjat bli värre och värre nu när hon tror att butiker stänger pga henne, att hon måste filma när hon är ute annars sprutar bilar vatten på henne, igår stod hon och rekommenderade en pensel att måla med och direkt efter när hon satte tillbaka den kom ramsan jag vill ha mitt baaarn snälla, det går inte att tänka på annat verkar det som.
2024-02-16, 16:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus

Plånboken.
2024-02-16, 16:22
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Kan man verkligen få reda på vilken adress ett minderårigt barn bor på genom skatteverket? 🤔 eniro och liknande skriver ju bara ut barn som är över 16 år eller vad det nu är
Det undrar jag med, eftersom hon inte ska kunna komma åt såna uppgifter borde skatteverket inte kunna lämna ut men det har ju hänt innan att såna fel begås.
Undra om gänget vet om att de är uthängda som barnkidnappare, satanister och pedofiler, jag hade blivit mindre glad. De flesta fattar ju att det är trams men så har vi de sjuka jävlarna som tror på det och kan bli farliga.
2024-02-16, 16:22
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Kan inget om såna skalor men det låter rätt illa?
Ja det är sannerligen inte optimalt 😬
2024-02-16, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus

Det var del 210 i följetongen om hennes borttappade plånbok, den som är borttappad i Huddinge pga att socialtjänsten tvingat henne dit för att dom kidnappat hennes sön.
Ivrigt påhejad i kommentarsfältet att hon MÅSTE anmäla någon för att polisen tappat bort hennes plånbok, att dom är otrevliga och inte gör sitt jobb!
Jag har själv hört hur hon vägrat bli kopplad till hittegods ”för dom vet inget”.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in