Citat:
Ursprungligen postat av
Septemberflicka
I samtal med advokat blev det iaf bekräftat att det faktiskt är rättspsykiatriska undersökningar som är aktuella. Det jag funderar över är om det inte kan bli så att de här paranoida inslagen och svaga verklighetsförankringen kan bli aktuella med tanke på hur tydliga de är i hennes vardagsliv.
Nu har hon ju börjat mutea ibland när hon pratar i telefon 😓 vet inte om det är för att det är advokaten hon pratar med för hon sa sist att hon inte kan lita på Lejonmamman och hon tyvker inte om att hon lajvar när de pratar.
Hon har varit på rättspsyk för ca 3v sen då gjorde de en P7 och hon ska tillbaka för att de vill göra den stora undersökningen också. Det borde vara snart hon måste åka på den för rättegången är 13/3.
Jag tycker det har börjat bli värre och värre nu när hon tror att butiker stänger pga henne, att hon måste filma när hon är ute annars sprutar bilar vatten på henne, igår stod hon och rekommenderade en pensel att måla med och direkt efter när hon satte tillbaka den kom ramsan jag vill ha mitt baaarn snälla, det går inte att tänka på annat verkar det som.