2024-02-16, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Fasen, den där lille killen har nog inte haft några lätta första år. Hoppas det blir bra för honom fr.o.m. nu och att han inte kommer i närheten av Marlene nåt mer.

Hon uttalar det så.

Hennes roliga svenska och (oftast) behagliga och avkopplande röst är en stor anledning till att jag lyssnar så pass mkt på hennes ändlösa dumheter som jag gör. "Hoti och hati, brotti emot lagen, falska krunder, psukiska turtuur, var är mitt barney, tok min söön, froki-tansi-värti, tjoätte mars" osv osv.

Hennes uttal av "justitie" får vilken dag som helst att bli lite muntrare.

Hahaha ja precis så pratar hon. Alla som kommer i kontakt med henne verkar tröttna fort. Snacka om energitjuv
2024-02-16, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tucan83
Men va?! Fattar ingenting. Inte sett att hon vart live och tror inte jag blockad….🙃 sicket liv jag har ändå. Detta är mitt största orosmoln just nu. 🤪🍾

Nu sitter hon I live. Ringer runt och missförstår allt som vanligt 😳
2024-02-16, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Girl-In-Black
Nu sitter hon I live. Ringer runt och missförstår allt som vanligt 😳
<tror Fia rigde hennne nu o sa till att stänga av ljudet
2024-02-16, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
<tror Fia rigde hennne nu o sa till att stänga av ljudet
Ja , hon ringde och gav någon form av adress eller liknande .
Nu ringer hon till vården angående dokumentation angående blåmärken hon fick av polisen när hon gjorde våldsamt motstånd
2024-02-16, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Ja , hon ringde och gav någon form av adress eller liknande .
Nu ringer hon till vården angående dokumentation angående blåmärken hon fick av polisen när hon gjorde våldsamt motstånd

ja fanns lite övehörning men inte tillräckligt
2024-02-16, 10:10
Medlem
"fick" blåmärken..men nämner inget om våldsamt mostånd!!
2024-02-16, 10:12
Medlem
Underbart att ALLA andra har fel o skriver fel...sen den vanliga ramsan om kidnappade sonen
Senast redigerad av rickebus 2024-02-16 kl. 10:26.
2024-02-16, 10:17
Medlem
Fick ett gott skratt i alla fall när samtalet avslutades hastigt...inte av Marlene
2024-02-16, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
ja fanns lite övehörning men inte tillräckligt
Man hade nog kunnat lista ut om man skrivit ned de bokstäver Fia sa
2024-02-16, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Man hade nog kunnat lista ut om man skrivit ned de bokstäver Fia sa

ja men då får man inte ha stora kaffebaljan framför sig utan ovikt A4 papper bättre
2024-02-16, 10:44
Medlem
Marlene sa att polisen hade gett henne val att sammarbeta med dem när de skulle hämta sonen. Sonen behövde ryckas ifrån hennes armar så det var ju inte att sammarbeta och då blir det ju konsekvenser. Hon skulle aldrig ge sitt barn till dem sa hon och då medger hon ju även att hon stretat emot och gjort motstånd och därav blåmärkena på hennes kropp . Hon tyckte det var fel att socialen hade burit ut sonen snabbt i blöja. Men de ville väl klart att han skulle se så lite som möjligt när hon gjorde motstånd till polisen och skrek. De hade ju gjort mer fel om de stått och tittat på med sonen när marlene betedde sig så.
Jag förstår att det är fruktansvärt att få sitt barn taget och när det kommer en massa poliser och jag vet inte själv hur jag hade reagerat men nånstans hoppas jag att jag hade kunnat vara så pass klar att jag inte skulle låta mitt barn se mig brottas och skrika på poliserna och kunna hantera det hyfsat lugnt för mitt barns skull då det redan är en jobbig situation för barnet att behöva separeras.

Jag känner så med sonen och jag hoppas att han nu har trygga personer runt sig. Jag skulle iaf inte ens låtit marlene passa mitt barn om så för 30 min.
Det kan inte vara nått friskt beteende att sitta och prata med sig själv så timme efter timme.
2024-02-16, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Marlene sa att polisen hade gett henne val att sammarbeta med dem när de skulle hämta sonen. Sonen behövde ryckas ifrån hennes armar så det var ju inte att sammarbeta och då blir det ju konsekvenser. Hon skulle aldrig ge sitt barn till dem sa hon och då medger hon ju även att hon stretat emot och gjort motstånd och därav blåmärkena på hennes kropp . Hon tyckte det var fel att socialen hade burit ut sonen snabbt i blöja. Men de ville väl klart att han skulle se så lite som möjligt när hon gjorde motstånd till polisen och skrek. De hade ju gjort mer fel om de stått och tittat på med sonen när marlene betedde sig så.
Jag förstår att det är fruktansvärt att få sitt barn taget och när det kommer en massa poliser och jag vet inte själv hur jag hade reagerat men nånstans hoppas jag att jag hade kunnat vara så pass klar att jag inte skulle låta mitt barn se mig brottas och skrika på poliserna och kunna hantera det hyfsat lugnt för mitt barns skull då det redan är en jobbig situation för barnet att behöva separeras.

Jag känner så med sonen och jag hoppas att han nu har trygga personer runt sig. Jag skulle iaf inte ens låtit marlene passa mitt barn om så för 30 min.
Det kan inte vara nått friskt beteende att sitta och prata med sig själv så timme efter timme.
Marlene var medveten om att sonen skulle placeras lvu var satt redan när de var på utredningshem , att han akut togs så hastigt en morgon med polis måste vara pga skäl hon inte har berättat

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in