2024-02-15, 22:06
Medlem
Torchs avatar
Konfrontationen med 371 är rolig, tills man inser att han kan lura din 14-åriga dotter till ett jävla hotellrum någonstans där han pissar henne i munnen och tvingar henne att slicka honom i röven.

Då är det inte roligt längre. Gör inte saken bättre att han är så dryg.
Citera
2024-02-15, 22:14
Medlem
mr.demons avatar
Den nya måste ju bara vara psykopat/narcissist.
Citera
2024-02-15, 22:15
Medlem
baron-brazils avatar
Får en känsla av att den här soppan #371 är resande säljare från Halmstad.
Det kommer inte dröja länge innan någon känner igen honom.

Om det stämmer som han säger att hans granne också gillar sånt här så tyder det väl till största sannolikhet på att han bott på samma plats länge.

Förmodligen har han både fru & barn.
Citera
2024-02-15, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan51
371
Någon som vet varför även Halmstad anges som ort av Dumpen?

Träff bokades i Helsingborg och konfrontation i Göteborg...

Hans dialekt är lik Halmstad dialekt... och jag kan svära på att jag sett denna människa någonstans innan
Ja, tänkte faktiskt samma sak, han känns bekant på nåt vis.. Vilken jävla svammelpelle, usel lögnare..
Citera
2024-02-15, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
Får en känsla av att den här soppan #371 är resande säljare från Halmstad.
Det kommer inte dröja länge innan någon känner igen honom.

Om det stämmer som han säger att hans granne också gillar sånt här så tyder det väl till största sannolikhet på att han bott på samma plats länge.

Förmodligen har han både fru & barn.
Ja, en sån jävla snackpajas har alltid fru o barn, du är nog väldigt rätt ute där..
Citera
2024-02-15, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Den nya måste ju bara vara psykopat/narcissist.
Jag är benägen att hålla med dig. Han ljög helt obehindrat och under tiden han pratade och lika snabbt. Vilket enligt mig tyder på att han är van vid att ljuga.
Citera
2024-02-15, 22:19
Medlem
PROLIFICs avatar
Det är alltså två loggar på #371. Det här är den första.

Den är väldigt pang på. På Kik. I andra meddelandet frågar en Jimmi om barnet är suget på sex, i det tredje om hon ligger mycket med äldre. Barnet säger att hon är 14, han säger att han är 50.

"Jag gillar långa avsugningar, köra analt sen spruta i munnen och få min rumpa slickad. Gillar att se en tjej dricka mitt kiss med"

Barnet säger att hon kan testa analt, att hon tror att hon fixar det och att det med kisset är okej.

"Så okej om jag kissar dig i munnen och du sväljer?"

Det pratar om att ses dagen efter och han frågar om hon kanske är sugen på två kukar. Hon vet inte om hon vågar, undrar om den andre är okej med det.

"Jadå vi har haft trekant innan. Kan va kul för dig och suga och bli knullad samtidigt"

Barnet säger att de kan göra det, undrar var de ska vara nånstans. Hos hans granne tydligen.

"Hur ser din mus ut?"

"Kan du ta en bild? Vill bli lite sugen"

Jimmi skickar en fakebild. Barnet säger att han är snygg.

"Tack tack nu är jag nyfiken på din mus"

De pratar om hur och var de ska ses. Han frågar när hon knullade sist, om hon onanerar mycket, de bestämmer mötesplats.

"Nyfiken, vems kiss har du druckit?"

Barnet säger att hon inte har gjort det.

"Okej, men har du slickat rumpa?"

Nej, det har hon typ inte.

"Ah okej jag vill gärna ha tungan i rumpan"

Han säger att vännen är tveksam p.g.a. hon är ung och att han själv aldrig testat under 20. Han måste fixa ställe att vara på för vännen vill inte vara med, han vill inte vara hos barnet för tänk om hennes pappa kommer hem när han har kuken i hennes rumpa. Barnet ska gå ut och hänga med kompisar och Jimmi ska gå förbi så att han ser att hon finns. Hon väntar ensam nånstans till kl 19 innan hon träffar kompisarna och han ska gå förbi på avstånd. Det verkar som att han har gått förbi och sett henne sitta på en bänk. Diskussioner om att det känns konstigt att han inte hälsade och var de skulle kunna vara vid en träff. Han säger att de inte kan vara hos honom för han har en son som är hemma.

"Gillar du att vara en duktig liten hora?"

"Alltså att man kallar dig duktig hora när du är duktig"

Barnet är inte i Helsingborg och vet inte när hon är tillbaka.

"Du får gärna knulla han som du prata med på snap först så jag vet att du är seriös"

Barnet svarar att hon kanske ska träffa honom nästa vecka, men att hon inte vet om hon kan åka till Göteborg.

"Okej, försök så kan vi knulla när ni gjort det"

"Så sugen på att känna kuken i dig"

Wtf är detta?! Även om det skulle vara två vuxna som hookat på en sexsida så skulle en konversation aldrig se ut så här. Inte ens i nån slags sub/dom-konstellation. Och att den ena parten ska sitta på en bänk och den andra smyger runt i mörkret och spanar men kommer inte fram. Fy fan så otäckt! Och den ena parten ska ligga med nån annan först så att den andre vet att vederbörande är seriös. Det måste ju betyda att de två har kontakt med varandra? Hur ska det sexmötet annars kunna kontrolleras? Mycket skumt.
Citera
2024-02-15, 22:23
Medlem
gissar på säljare inom IT-branschen. kronisk lögnare som är van vid att komma undan med det.

om konfrontationen hade skötts av någon med mer hjärnkapacitet än patrik och sara, hade vi fått se honom hänga sig själv (bildligt tal), men nu vi får hålla till godo med att han framstår som otrovärdig och skyldig.
Citera
2024-02-15, 22:23
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Jag är benägen att hålla med dig. Han ljög helt obehindrat och under tiden han pratade och lika snabbt. Vilket enligt mig tyder på att han är van vid att ljuga.

Underhållande i alla fall. Den där killen skulle kunna håla låda en hel kväll.
Citera
2024-02-15, 22:24
Medlem
Freshjaives avatar
Gädda 371

Devglan

l0sZKsb8kNvK3JjXWmz0OA==
Citera
2024-02-15, 22:24
Medlem
Torchs avatar
Alltså fyfan vilken dryg jävel.
Citera
2024-02-15, 22:26
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freshjaive
Gädda 371

Devglan

l0sZKsb8kNvK3JjXWmz0OA==

Funkar ej för mig. EDIT. Funkade visst. Men hittar inte rätt snubbe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in