Det är alltså två loggar på #371. Det här är den första.
Den är väldigt pang på. På Kik. I andra meddelandet frågar en Jimmi om barnet är suget på sex, i det tredje om hon ligger mycket med äldre. Barnet säger att hon är 14, han säger att han är 50.
"Jag gillar långa avsugningar, köra analt sen spruta i munnen och få min rumpa slickad. Gillar att se en tjej dricka mitt kiss med"
Barnet säger att hon kan testa analt, att hon tror att hon fixar det och att det med kisset är okej.
"Så okej om jag kissar dig i munnen och du sväljer?"
Det pratar om att ses dagen efter och han frågar om hon kanske är sugen på två kukar. Hon vet inte om hon vågar, undrar om den andre är okej med det.
"Jadå vi har haft trekant innan. Kan va kul för dig och suga och bli knullad samtidigt"
Barnet säger att de kan göra det, undrar var de ska vara nånstans. Hos hans granne tydligen.
"Hur ser din mus ut?"
"Kan du ta en bild? Vill bli lite sugen"
Jimmi skickar en
fakebild. Barnet säger att han är snygg.
"Tack tack

nu är jag nyfiken på din mus"
De pratar om hur och var de ska ses. Han frågar när hon knullade sist, om hon onanerar mycket, de bestämmer mötesplats.
"Nyfiken, vems kiss har du druckit?"
Barnet säger att hon inte har gjort det.
"Okej, men har du slickat rumpa?"
Nej, det har hon typ inte.
"Ah okej jag vill gärna ha tungan i rumpan"
Han säger att vännen är tveksam p.g.a. hon är ung och att han själv aldrig testat under 20. Han måste fixa ställe att vara på för vännen vill inte vara med, han vill inte vara hos barnet för tänk om hennes pappa kommer hem när han har kuken i hennes rumpa. Barnet ska gå ut och hänga med kompisar och Jimmi ska gå förbi så att han ser att hon finns. Hon väntar ensam nånstans till kl 19 innan hon träffar kompisarna och han ska gå förbi på avstånd. Det verkar som att han har gått förbi och sett henne sitta på en bänk. Diskussioner om att det känns konstigt att han inte hälsade och var de skulle kunna vara vid en träff. Han säger att de inte kan vara hos honom för han har en son som är hemma.
"Gillar du att vara en duktig liten hora?"
"Alltså att man kallar dig duktig hora när du är duktig"
Barnet är inte i Helsingborg och vet inte när hon är tillbaka.
"Du får gärna knulla han som du prata med på snap först så jag vet att du är seriös"
Barnet svarar att hon kanske ska träffa honom nästa vecka, men att hon inte vet om hon kan åka till Göteborg.
"Okej, försök så kan vi knulla när ni gjort det"
"Så sugen på att känna kuken i dig"
Wtf är detta?! Även om det skulle vara två vuxna som hookat på en sexsida så skulle en konversation
aldrig se ut så här. Inte ens i nån slags sub/dom-konstellation. Och att den ena parten ska sitta på en bänk och den andra smyger runt i mörkret och spanar men kommer inte fram. Fy fan så otäckt! Och den ena parten ska ligga med nån annan först så att den andre vet att vederbörande är seriös. Det måste ju betyda att de två har kontakt med varandra? Hur ska det sexmötet annars kunna kontrolleras? Mycket skumt.