Citat:
Ursprungligen postat av
TenBagger69
Vem har sagt detta och stångat sig blodig?😉 Pichler har helt rätt. In med nytt blod är en självklarhet.
Det du har gjort Ten, er ikke annet enn å forsøke å plagiere en analyse som en annen hadde for nesten et år siden, uten at du har lykkes spesielt godt. Det å erstatte poengene med floskler og usakligheter, og gnälle om det absolut hele tiden, får bare folk til å vende seg i mot det. ( Har vært tider da jeg har vært så less på ditt gnäll, at jeg har vært nære ved å vende meg bort fra min egen analyse

)
"2023-04-08, 23:09 Hanna Öberg - Är det över?
Postat av Ski-entusiasten
Hanna Öberg er den perfekte skidskytt på mange sett. Jevngod på skidor og i skytte. Man kan aldrig ! regne bort henne på forhånd. Men samtidig.. behøver man heller ikke lenger alltid regne MED henne i varje lopp. Just der tycker jeg vel ikke at utviklingen har varit som forventet etter at den akk så emosjonelle, men samtidig så kompromissløse og benharde Pichler ble erstattet av den mer konfliktredde og pratglade Lucas.
Etter min mening gorde Pichler mirakler med utviklingen av svenska skidskyttere, medan Lucas aldri klarade av å videreutvikle arven etter honom. Med det utganspunktetet han tok over, burde det svenske damlandslaget nu ha varit like dominerende som det norske herrlandslaget. Ikke bare i mesterskap, men HELA sesongen gjennom."