2024-02-15, 21:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Så skadad blir man inte av att titta på porr. Det är en hjärnskada som forskarna har sett på dom flesta pedofiler och just att dom gillar kiss är en sådan sak. Så man kan titta vidare på porr utan att riskera att bli lika skadad som #371.

Jag håller inte med. Förutom kiss så ska kuken långt ner i halsen, röv ska slickas (på gubben), tjejen ska penetreras analt. Det ska helst filmas också. Ingen som inte har konsumerat kopiösa mängder porr kan ens komma på såna grejer.
Citera
2024-02-15, 21:11
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Jag håller inte med. Förutom kiss så ska kuken långt ner i halsen, röv ska slickas (på gubben), tjejen ska penetreras analt. Det ska helst filmas också. Ingen som inte har konsumerat kopiösa mängder porr kan ens komma på såna grejer.

Vi måste bara identifiera dåren! Borde inte vara så svårt!
Det kliade i högernäven när jag såg konfrontationen, skulle ha brassat ner tänderna i halsen på den där jäveln!
Senast redigerad av Antero-Rokka 2024-02-15 kl. 21:14.
Citera
2024-02-15, 21:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stenbocksmannen

En riktig dushrunkare och homofil i lönndom. Den flintskalliga mannen är nog sanning dock, dvs den polska barbapappan som torskade häromsistens. Säkert hans kompis. Jag skulle vilja stampa sönder hans ansikte och sedan pissa på det.

Fyfan vilken dryg jävel. Men ändå underhållande konversation.
Citera
2024-02-15, 21:14
Medlem
PROLIFICs avatar
Haha! Vilken jävla konfrontation! Skyller på att han blir hotad av en flintskallig kille som tagit bilder på honom när är med en tjej i en bar. Tjejen är ihop med nån kändis men det är kissgäddan som blir utpressad. Flintskalliga killen har sagt till honom att åka ner till lobbyn och ta emot ett paket som han ska lämna nånstans. Men kissgäddan ska minsann inte träffa nån i lobbyn, det verkar vara ett självlevererande paket. Kissgäddan vet allt om det här, han jobbar med IT! Då vet man hur jävla vanligt det här är i Sverige. Han känner många som blivit utpressade på exakt samma sätt. Och han har stenkoll på vad som händer när man loggar in och ut ur olika appar. Sicken kissdåre! #371
Citera
2024-02-15, 21:16
Medlem
ZlatanManias avatar
#371 kan va bland dom sämsta lögnare jag skådat. Att han inte inser hur jävla bristfällig hans historia om den flintskalliga Thomas som han aldrig träffat förr och inte har nån aning om vem det är är helt jävla bisarrt.

Att han står fast vid att allt han säger är sant efter 12 minuters konfrontation... Ja vad fan ska man skriva?
Citera
2024-02-15, 21:40
Medlem
KaninHitlers avatar
371 var en intressant konfrontation. Härliga tider.
Han är ju inte så trovärdig, men ändå imponerande försök att ihärda sin historia. Tror han kan vara slingrig om han får chansen att putsa sina historier längre, det är svårt att ljuga i ett sånt här läge.

Ser definitivt homosexuell ut. Får känslan av att det är en man som fifflar en hel del, intrycket jag får är typ sliskig och oärlig begagnad bilförsäljare, hyffsat putsad yta men MYCKET rost och oljeläkage om man tittar djupare.
Citera
2024-02-15, 21:41
Avslutad
Även om #371 bjöd på god underhållning med sin lögn-kavalkad så hoppas jag att hans kommande tid ute i kylan leder till att han följer PappaStor:s exempel. Båda jobbade ju med IT, så de har redan något gemensamt.
Citera
2024-02-15, 21:42
Medlem
exoticspices avatar
#371 vilken historia han kör med, men väldigt underhållande.
Citera
2024-02-15, 21:44
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Även om #371 bjöd på god underhållning med sin lögn-kavalkad så hoppas jag att hans kommande tid ute i kylan leder till att han följer PappaStor:s exempel. Båda jobbade ju med IT, så de har redan något gemensamt.

Inte mycket i hans berättelse som stämde överrens med verkligheten, han kanske jobbar med IT...men inte alls säkert. Han kan mycket väl bara dragit till med det för det passade hans berättelse bättre.

Brukar man säga att man jobbar med IT om man gör det? Det är ju en väldigt generell term....brukar man inte säga yrkesrollen mer specifikt? Typ programmerare...nätverkskontrollant eller liknande?
Det kanske man gör...jag vet inte faktiskt. Men jag säger ju inte att jag jobbar med "tillverkning" liksom.....men man säger kanske så om man är i den branschen.
Citera
2024-02-15, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Jag får inte videon att starta på sista gäddan…
Direkte link
https://rumble.com/v4dlvkw-february-15-2024.html
Citera
2024-02-15, 21:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Inte mycket i hans berättelse som stämde överrens med verkligheten, han kanske jobbar med IT...men inte alls säkert. Han kan mycket väl bara dragit till med det för det passade hans berättelse bättre.

Brukar man säga att man jobbar med IT om man gör det? Det är ju en väldigt generell term....brukar man inte säga yrkesrollen mer specifikt? Typ programmerare...nätverkskontrollant eller liknande?
Det kanske man gör...jag vet inte faktiskt. Men jag säger ju inte att jag jobbar med "tillverkning" liksom.....men man säger kanske så om man är i den branschen.

Det är förstås möjligt, gäddorna är ju inte kända för att vara särskilt sanningsenliga. Vi får förhoppningsvis svaret snart, jag tror att den här Halmstads-bögen är ganska välkänd.
Citera
2024-02-15, 22:05
Avslutad
371
Någon som vet varför även Halmstad anges som ort av Dumpen?

Träff bokades i Helsingborg och konfrontation i Göteborg...

Hans dialekt är lik Halmstad dialekt... och jag kan svära på att jag sett denna människa någonstans innan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in