Citat:
Tack så mkt var den jag mena 🙂
Ja jag hörde något om det och att hon ska satsa på musikvideos som hennes följare vill ! Säger bara herregud är hon 14 el ?
Bättre hon lägger fokus på sin dotter istället än dessa patetiskta videos och ändå kollar man av ren nyfikenhet.
Hon la upp en ny video i dag på TT . Hon har verkligen snöat in sig I Andreas och kan inte släppa han vet inte hur många gånger hon säger mitt ex gör si el så jag fick han gjorde aldrig nånting. Och hoppas hans nya tjej får blommor mm
Säger det igen hon lägger jäkligt mkt tid på nån som hon ej vill ha något att göra med el sårat henne så djupt .
Reagera oxå på videon på YT då hon erkänner att hon hoppar till varje gång hon ser en sån bil som han hade och får för sig att han är utanför men vet med sig att han ej är det .
Detta visar verkligen vilken tragisk människa hon är som egentligen går och hoppas på att han ska komma tillbaka till sig
En normal människa skulle aldrig Reagera el hålla på som hon gör om man ej är besatt av personen så undrar vem som stalkar vem egentligen
Ja jag hörde något om det och att hon ska satsa på musikvideos som hennes följare vill ! Säger bara herregud är hon 14 el ?
Bättre hon lägger fokus på sin dotter istället än dessa patetiskta videos och ändå kollar man av ren nyfikenhet.
Hon la upp en ny video i dag på TT . Hon har verkligen snöat in sig I Andreas och kan inte släppa han vet inte hur många gånger hon säger mitt ex gör si el så jag fick han gjorde aldrig nånting. Och hoppas hans nya tjej får blommor mm
Säger det igen hon lägger jäkligt mkt tid på nån som hon ej vill ha något att göra med el sårat henne så djupt .
Reagera oxå på videon på YT då hon erkänner att hon hoppar till varje gång hon ser en sån bil som han hade och får för sig att han är utanför men vet med sig att han ej är det .
Detta visar verkligen vilken tragisk människa hon är som egentligen går och hoppas på att han ska komma tillbaka till sig
En normal människa skulle aldrig Reagera el hålla på som hon gör om man ej är besatt av personen så undrar vem som stalkar vem egentligen
Ja, precis. Man märker tydligt att N handlar i affekt & är helt uppe i det blå.
När hon tappar bort sig själv så kryper hon till och stödjer sig mot sin mors axel.
En mamma som inte heller är som en normal människa med känsla för var gränsen "normalitet" går.
Allt N får höra från J tror hon är det enda rätta, men i själva verket så tappar hon bara bort sig själv & sin egen identitet ännu mer eftersom J styr allt med sin alltför nära modershand.
Känns som att A har etsat sig fast i N själ och hon har väldigt svårt för att släppa taget om sitt ältande....trots att hon själv valt att kasta ut A helt.
Hon tror lite väl gott om sig själv.
Det verkar som om att någonstans hos N lever hoppet kvar om att A ska komma krypande efter henne, be om ursäkt för något hon anser att han gjort mot henne och som hon benämner det "att han saknar självinsikt och behöver reda ut sitt liv"???
Hon vänder allt mot A (till och med Chiara) och påstår att han behöver hjälp, men i själva verket så är det hon som behöver den hjälp hon själv pratar om.
Det är en konstant empatilöshet med Jaget före laget och härskartekniker från N sida sk. Grandious Narcissism.
Det är så tydligt att N omvandlar lögner till sina egna sanningar och till slut vet hon inte vad hon sagt eller gjort vilket sedermera skapar kaos i tillvaron.
Nu, då människor verkligen börjar ifrågasätta N i kommentarsfälten så går J och N genast ut på sm och skriver om hur fantastiskt allt är och vilken underbar mamma N är till sin dotter m.m. Det är ett spel för galleriet och för att släta över alla N:s återkommande misstag/påkommanden.
Man beter sig inte så om man inte har något att dölja.
Tyvärr så hamnar nu lilla Chiara oskyldigt mittemellan allt detta som N skapat.😥