2024-02-15, 09:01
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Blev så efter ett par dagar med L i lägenheten.
Vilken dag lämnade Julia lägenheten, och vilken dag tog dem sig in och filmade Linnea?
Citera
2024-02-15, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Så Chrippa och Linnea ska inom någon dag gå ut med en video som kommer stänga ner hela internet. Var det inte Chrippa som senast i sin senaste video sa att allt inte behöver tas på sociala medier osv…

Det här jag menar, Anjo som spär på hela jävla dramat. Som nu om de ska göra en video med massa inspelningar på när typ Jocke kanske varit elak osv vad tillför detta?

Om Chrippa nu inte vill ta allt på sociala medier, gör inte det då!! Så trött på dessa videos, tänk på din dotter istället. Jag skiter fullständigt i om Jocke sagt elaka saker om folk, eller om han skrikit på någon person o bettet sig illa osv, det är det jag menar att allt detta har NOOLLLLLLL relevans.

Det som har relevans är hans dotter och sen kanske då ifall hon ljög om att Chrippa slagit henne osv.

Sen kommer Anjo göra flera videos som svar, och såhär kommer det hålla på.

Jocke är en bara en människa han med. Självklart säger han också dumma saker och är irriterad/ arg/ etc… det är fullt normalt. Så att de hotar med att han blivit inspelade är inget att hänga i granen….

Men är det inte lite märkligt att Crippa går tillbaka till Linnea igen, just efter att
Hon återupptagit sin anmälan mot honom?!

Ja ja vi får se vart detta bär av. Men jag är 100% säker på att Linneas beteende inte kan hanteras och det kommer med all säkerhet att spåra ut snart igen. Det går inte att leva fridfullt med någon som har borderline. Om det är vad hon har som de har sagt.
Citera
2024-02-15, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Det enda av relevans som jag vill ha ut från C o Ls video är om dom falskt anklagat Linnea för barnmisshandel och om Linnea falskt anklagat Chrippa för misshandel. Ska dom plöja på och peka finger har Anjo verkligen lyckats med att dra ut på dramat.

Samma här. Jag tror det kan Komma en video där hon erkänner att hon har ljugit. Om Crippa lyckas få henne tro att han älskar henne djupt och heligt. Vem vet? Han kanske är smart, trots allt. Och vet hur han ska handskas med henne. Vore mäkta förvånande om han är så pass korkad som han framstår i det här dramat.
Citera
2024-02-15, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Så Chrippa och Linnea ska inom någon dag gå ut med en video som kommer stänga ner hela internet. Var det inte Chrippa som senast i sin senaste video sa att allt inte behöver tas på sociala medier osv…

Det här jag menar, Anjo som spär på hela jävla dramat. Som nu om de ska göra en video med massa inspelningar på när typ Jocke kanske varit elak osv vad tillför detta?

Om Chrippa nu inte vill ta allt på sociala medier, gör inte det då!! Så trött på dessa videos, tänk på din dotter istället. Jag skiter fullständigt i om Jocke sagt elaka saker om folk, eller om han skrikit på någon person o bettet sig illa osv, det är det jag menar att allt detta har NOOLLLLLLL relevans.

Det som har relevans är hans dotter och sen kanske då ifall hon ljög om att Chrippa slagit henne osv.

Sen kommer Anjo göra flera videos som svar, och såhär kommer det hålla på.

Anjo kommer inte sluta oavsett vad fattar du väll? Psykfallet är helt besatt och kommer göra allt för nytt material även om det betyder att sitta och gömma sig i buskarna med en kamera utanför Chrippa. Chrippa har varit tyst länge och Anjo har fortsatt trakassera honom och pumpa ut videos samt hängt ut han klart det är dags att besvara och ge payback nu.
Citera
2024-02-15, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Blev så efter ett par dagar med L i lägenheten.

elller så blir de så efter ett par dagar med chrippa i lägenheten
Citera
2024-02-15, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
I videon där de går in i hans lägenhet ser man att Chrippa är en man som inte mår bra. Han har nyss flyttat dit och hela lägenheten ser ut som ett bombnedslag. Pizzakartonger, lådor med grejer, kläder, skräppåsar och all möjlig skit ligger utspritt på golvet och överallt. Det är bara tragiskt att se och jag finner inget underhållande överhuvudtaget i misären.

Agree. Tycker allt det här är tragiskt. Och tycker innerligt synd om Crippa. Han behöver nog hjälp och all stöd han kan få. Men den här draman är något utöver det extra. På riktigt sjukt beteende från båda. Vi får se vart det bär av. Men tragiskt är bara förnamnet. Och allt sker för oss alla att öppet beskåda.
Citera
2024-02-15, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
I videon där de går in i hans lägenhet ser man att Chrippa är en man som inte mår bra. Han har nyss flyttat dit och hela lägenheten ser ut som ett bombnedslag. Pizzakartonger, lådor med grejer, kläder, skräppåsar och all möjlig skit ligger utspritt på golvet och överallt. Det är bara tragiskt att se och jag finner inget underhållande överhuvudtaget i misären.

Stökigt har det alltid varit, rummet i Cypern, Marbella-lägenheterna med J.
Men, det har också varit städat så han får väl sina ryck och städar upp emellanåt.
Citera
2024-02-15, 10:04
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Samma här. Jag tror det kan Komma en video där hon erkänner att hon har ljugit. Om Crippa lyckas få henne tro att han älskar henne djupt och heligt. Vem vet? Han kanske är smart, trots allt. Och vet hur han ska handskas med henne. Vore mäkta förvånande om han är så pass korkad som han framstår i det här dramat.

Någon slags video lär komma med tanke på kommentaren C skrev som svar under hans senaste video på youtube
”detta kommer ingen klara sig undan. Vi har allt”

https://postimg.cc/N5ht8Z6k
Citera
2024-02-15, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Någon slags video lär komma med tanke på kommentaren C skrev som svar under hans senaste video på youtube
”detta kommer ingen klara sig undan. Vi har allt”

https://postimg.cc/N5ht8Z6k
När släpper han det här?

Jag håller med honom om att alla pengar Anjo har tjänat ska in på Chloes konto.
Ett konto som är låst bakom ett överförmyndarkonto fram till hennes 18-årsdag.
Om det inte blir på ett sådant sätt tror jag inte att Chrippa har för avsikt att pengarna ska gå till henne.
Citera
2024-02-15, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Varför skulle Anjo ge Chloe pengar? Chrippa som är så rik kan väll sälja sina två (oäkta) Rolex klocker och ge henne pengarna?
Han har sålt ut lilla Chloe till förbannelse, en liten person som inte har en chans att säga ifrån. Han har utnyttjat Chloes privatliv på det grövsta sättet jag har skådat på sociala medier.
Och nu lever han gott på intäkterna.

Det är så äckligt så det liknar ingenting.

Chloe kommer att bli förföljd av dessa videos i resten av sitt liv.
Senast igår hade han med henne i sin video.

Han är så j-a äcklig.

Jag hoppas innerligt att Chrippa rycker tag i den här saken som han skriver att han ska göra.
Det är det ENDA jag stöttar Chrippa i till 100 %.

Ärligt talat, jag skiter fullständigt i vem som pucklar på vem.
Om något kan bli rätt i den här härvan, så är det att allt Anjo har tjänat på Chloe ska in på rätt konto.
Citera
2024-02-15, 10:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Han har sålt ut lilla Chloe till förbannelse, en liten person som inte har en chans att säga ifrån. Han har utnyttjat Chloes privatliv på det grövsta sättet jag har skådat på sociala medier.
Och nu lever han gott på intäkterna.

Det är så äckligt så det liknar ingenting.

Chloe kommer att bli förföljd av dessa videos i resten av sitt liv.
Senast igår hade han med henne i sin video.

Han är så j-a äcklig.

Jag hoppas innerligt att Chrippa rycker tag i den här saken som han skriver att han ska göra.
Det är det ENDA jag stöttar Chrippa i till 100 %.

Ärligt talat, jag skiter fullständigt i vem som pucklar på vem.
Om något kan bli rätt i den här härvan, så är det att allt Anjo har tjänat på Chloe ska in på rätt konto.

Missade du allt sjukt han har sagt om vad L utsatte hans dotter för? ALla sms hon kallar henne hournge osv osv? Till och med slagit ungen, och du sitter på allvar och stöttar Chrippa till 100%. Skaffa en psykolog eller något din missbildade bonde.
Citera
2024-02-15, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Missade du allt sjukt han har sagt om vad L utsatte hans dotter för? ALla sms hon kallar henne hournge osv osv? Till och med slagit ungen, och du sitter på allvar och stöttar Chrippa till 100%. Skaffa en psykolog eller något din missbildade bonde.
Har du sådana här problem med läsförståelsen så rekommenderar jag dig att öva på det ett tag och återkom sedan.

Hur sjutton kom du fram till den här slutsatsen utifrån min text?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in