Citat:
Ursprungligen postat av
rickebus
Lejonmamma oförskämd o hotar hon spelar in samtalet när tjänstemannen säger till på skarpen
Är det någon som är "oförskämd" så är det Palm. Hon livade precis med den där Madapasa. Många i kommentarsfältet skrev om de brott han dömts för bla våldtäkt mot minderårig. Palms kommentar: jag talar med vem jag vill.
Sedan nämnde hon att socialtjänsten informerat henne om att hon inte kommer få tillbaka sina barn under barnens uppväxt.
Imponerad över blockningshastigheten.