2024-02-14, 14:18
Medlem
hetabengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Det var han jag tänkte på. Den enda som är bortplockad men jag kan ha fel.

Men han tog livet av sej EFTER publicering.

Men det finns en till, som tog livet av sig INNAN publiering och aldrig kom upp på sajten.
Citera
2024-02-14, 14:20
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Det är en Facebookgrupp som han skapat enbart för att sprida hans favoritmusik. Inläggen är offentliga, men om han blockat dig måste du logga ut från Facebook och söka igen.

Haha, hittade den nu via mobilen. Abba Waterloo Eurovision 1974 och Johnny Cash I walk the line 1958, så j-a modernt!
Citera
2024-02-14, 14:24
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
Men han tog livet av sej EFTER publicering.

Men det finns en till, som tog livet av sig INNAN publiering och aldrig kom upp på sajten.

Det var väl den gynnaren i Småland/norra Skåne som tränade ungdomslag i basket eller något, rykten gick om att han satte en sax i magen? Efter självmordet så gick media i spinn med snyftartiklar, intervjuer med frun och debatter i TV men när de märkte att folk inte bryr sig om döda peddos så gav de upp. Det är bara transvestit-mediet ETC som fortsätter traggla...
Citera
2024-02-14, 14:42
Medlem
Luderlappens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Kommendörkaptenen tar kuf till nya nivåer.
Jag tror inte hans sambo eller få vänner han har kommer ta avstånd från honom.
Som jag skrivit tidigare, folk är nog närmast rädda för den där märkliga mannen.
Han är garanterat härinne och läser.

#367 Eivor: Känns djävligt bra att han läser Flashback så han får läsa vad normalt funtade människor tycker om pedofiler som han.
Jag hoppas hans kärring tar sitt förnuft till fånga och lämnar narcissistgrisen. LÄMNA FÖR FAAN, nu har du chansen!
Har mycket stor lust att mejla och fråga vad Landsorganisationen tycker om pedofiler, men jag kommer inte att göra det.
Citera
2024-02-14, 14:59
Medlem
Fan man hade velat ha #369 inställning till livet ändå, gött obrydd till det mesta. En
huvudskakning så går man vidare sen bara!
Citera
2024-02-14, 15:54
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrozlave
#292 Hank är överskattad, det är inget märkvärdigt med hans konfrontation. Finns många som är bättre, exempelvis PappaStor #282.

Som jag sagt tidigare, ni som fortfarande är fixerade vid Hank är enbart vuxna män med bajs-fetish. Riktig obehaglig gäddmentalitet på alla er Hank-fans.

Och din s.k "meme" är sämst. Bajs-humor, som sagt. Dags att växa upp

Du har ju verkligen inte fattat nånting. Bajset är inte det som är bra med Hanks konfrontation, det är allt annat! Den totala ångesten, det panikartade språkvalet, går här runt, ingen ljugare, ett bajs osv. Allt som verkligen speglar hans extrema ångest som på alla sätt går rätt ut från skärmen, plus att den dessutom är lång vilket gör njutandet för konnosörer extra gott.
Hur i helvete kan du tycka pappastor är en kul konfrontation? Det finns för fan inget kul med den.
Citera
2024-02-14, 15:59
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livmedikusen
Vad händer direkt EFTER konfrontation med Dumpen?

Många av våra gäddor kommer ju till konfrontationen med övertygelsen att de ska få ligga.
Geväret är fullt med skarpladdad ammunition, sedan blir de blåsta på chansen att få sig ett skjut.
De flesta måste ju åka hem på stört.
Vad tror ni korvbärare?
Sätter de sig och runkar direkt för att lätta på trycket, eller är det adjöss med skinnbanjo inom överskådlig framtid?
Tar ångesten och insikten att de kommer att bli avslöjade över?
Det har ju hänt efter några konfrontationer att gäddorna har varit igång redan dagen efter en konfrontation.
Personligen så skulle jag stänga affären och lägga businessen på is ett tag framöver..

Att runka är nog det sista man vill i det läget. Lusten brukar ryka när extrem ångest och becksvart mörker tar över, plus allmän panik i hjärnkontoret.
Citera
2024-02-14, 16:23
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luderlappen
#367 Eivor: Känns djävligt bra att han läser Flashback så han får läsa vad normalt funtade människor tycker om pedofiler som han.
Jag hoppas hans kärring tar sitt förnuft till fånga och lämnar narcissistgrisen. LÄMNA FÖR FAAN, nu har du chansen!
Har mycket stor lust att mejla och fråga vad Landsorganisationen tycker om pedofiler, men jag kommer inte att göra det.

Om någon av gäddorna på Dumpen skulle ingå i en pedofilring, så sätter jag några papp/ sjunkbomber på Eivor.

Citera
2024-02-14, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pescara
Fan man hade velat ha #369 inställning till livet ändå, gött obrydd till det mesta. En
huvudskakning så går man vidare sen bara!

Ja Vågar man gissa på att det blir fler sexköpstillfällen i #369:s liv. Han önskar nog bara att dom jobbiga typerna med mobilerna inte dyker upp varje gång. Vad var poängen med att ge honom ett visitkort från Impulskontrollen då han inte söker barn. Han hade satt på en 62-åring liksom.
Citera
2024-02-14, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja Vågar man gissa på att det blir fler sexköpstillfällen i #369:s liv. Han önskar nog bara att dom jobbiga typerna med mobilerna inte dyker upp varje gång. Vad var poängen med att ge honom ett visitkort från Impulskontrollen då han inte söker barn. Han hade satt på en 62-åring liksom.

Det vågar man, alla hästar är ju inte i hagen om man säger så och gissar på att det sociala livet inte fick sig en allt för stor törn. Känns väldigt ensam så han kör nog på!
Citera
2024-02-14, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pescara
Det vågar man, alla hästar är ju inte i hagen om man säger så och gissar på att det sociala livet inte fick sig en allt för stor törn. Känns väldigt ensam så han kör nog på!

Gillar även när #369 säger att det blivit mindre senaste tiden. Det beror ju på hans dåliga ekonomi och inte för att han blivit en hyvens karl.

Han seglar upp högt på listan över roligaste gäddorna.
Citera
2024-02-14, 16:56
Medlem
Wotans avatar
Lagens långa arm har slagit klorna i Järna-gäddan #270. Skönt att några åker fast "på riktigt" också:

https://dumpen.se/2024/02/14/napp-270-haktad/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in