2023-10-01, 19:31
Medlem
Pebbiss avatar
Det är ingen som har en bild på @ki? Misstänker att jag vet vem han var men är inte säker på att det är samma.
Citera
2024-01-30, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soulpeace
Hej!
Finns det verkligen ingen som vet var vi kan leta efter Victors kropp, är det ingen som har hört något på krogen när folk brukar vilja prata av sig eller ett rykte eller något som kan vara till hjälp?

Kom igen nu...
Är du med i någon grupp/ förening som.leter? Fallet Victor har berört mig djupt.
Mvh
Citera
2024-01-30, 14:38
Medlem
Citat:
Bra att någon väcker upp den här tråden igen, det har varit tyst alldeles för länge nu.
Jag ingår i en sökgrupp som har letat efter Victor i nu 10år och tycker nu att det är dags att alla som vet var han kan finnas börjar prata…
Det är säkert rätt många som vet saker som skulle hjälpa oss i rätt riktning och som kanske skulle göra så att vi hittade hans kvarlevor så att hans anhöriga äntligen skulle få en grav att gå till och få ett avslut.

Att få någon dömd för detta är nog i det närmaste helt omöjligt då man måste kunna fastställa dödsorsaken och sen dessutom kunna knyta en eller flera personer till det med teknisk bevisning och utom allt rimligt tvivel är ju som ni förstår inte det lättaste på en kropp som legat någonstans i snart 12år.
Så jag ber er som vet någon hör av er anonymt om ni vill till mig så kanske det finns en liten chans att vi äntligen kan lägga detta fall bakom oss.
Det går ej att skicka pm till dig..😪
Citera
2024-02-01, 10:45
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bafique

Det är för att du är nyreggad.

Har det hänt nåt speciellt som du vill ta upp med den användaren du försökte skicka PM till?
Citera
2024-02-09, 19:48
Medlem
Citat:

Hej! Ja vi är en grupp som har letat efter Victor sedan 2015 och letar faktiskt fortfarande
men vi hoppas att någon ska våga prata nu när AKI är död och tala om var hans kropp finns någonstans.

Det finns säkert flera som vet men ingen säger nåt....
Citera
2024-02-10, 13:50
Medlem
Citat:
Hej! Ja vi är en grupp som har letat efter Victor sedan 2015 och letar faktiskt fortfarande
men vi hoppas att någon ska våga prata nu när AKI är död och tala om var hans kropp finns någonstans.

Vad vet man om bröderna m*tinmiko (*=a) som varit misstänkta för detta?
Citera
2024-02-11, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coldheartliving
Vad vet man om bröderna m*tinmiko (*=a) som varit misstänkta för detta?

Ja dom finns ju med i utredningen och dom vet nog var Victor finns.
Citera
2024-02-13, 14:13
Medlem
Citat:

Vad heter gruppen?
Citera
2024-02-13, 21:56
Medlem
Citat:
Vad heter gruppen?

Den heter Dont give up själva gruppen är inte aktiv längre men några personer
från gruppen letar vidare på egen hand.
Citera
2024-02-14, 13:02
Medlem
Hur kan man komma i kontakt med er?
Citera
2024-02-15, 21:05
Medlem
Citat:

Hej! Vi kan ju inte skicka pm till varandra så jag vet inte hur det ska gå till?
Citera
2024-02-16, 06:35
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:

Citat:
Hej! Vi kan ju inte skicka pm till varandra så jag vet inte hur det ska gå till?

Ni båda måste posta över 50 inlägg på forumet innan ni kan skicka pm till varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in