2024-02-13, 15:16
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
misstänker så eller ett troll för att få mer fart?
Ibland är jag helt övertygad om att hen är ett troll och ibland tvekar jag 😬
Hen säger så sjuka saker men jag vet inte.
2024-02-13, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Ibland är jag helt övertygad om att hen är ett troll och ibland tvekar jag
Hen säger så sjuka saker men jag vet inte.

2024-02-13, 15:19
Avslutad
Citat:
Ja det är nåt som har hänt.
Hon lipade som fan häromdagen efter ett samtal, var väl nån överklagan som återigen inte godtogs och sen dess är det prat om att hon måste byta taktik, nästa gång jag såg henne satt hon i en live med Midfrost som pratade om att bilda en milis.
Han är ju väldigt bra på att manipulera människor och försöker låta påläst och viktig och de går på det och tycker han är så bra och så klok så vill han kanske han kan bilda en lite milis med psychon.

Malin har länge pratat om att ta till vapen så om Sofia & Co också börjar luta åt det hållet kanske det kan bli lite action till sommaren.
2024-02-13, 15:27
Medlem
Citat:
Javisst men hela han är en röd flagga.
Det är ju inte en chock att han misshandlat barn och fru och sånt.
Hade varit kul att veta varför han blev beskjuten för en massa år sen.
Det finns en tråd om det här om du inte sett den 🙂
Den ska jag leta upp
2024-02-13, 15:35
Medlem
PinkSloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
misstänker så eller ett troll för att få mer fart?

Utan att tveka, hon hänger runt på precis varje live om "maktmissbruk", FU, "SOC" och "LVU"

Känd för att bara spä på och hetsa.
Hon försöka få folk i chatten som tycker hon bara gör illa att bli "bannade" och ljuga om att den personer pratat illa om den som sänder live etc.
2024-02-13, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkSloth
Utan att tveka, hon hänger runt på precis varje live om "maktmissbruk", FU, "SOC" och "LVU"

Känd för att bara spä på och hetsa.
Hon försöka få folk i chatten som tycker hon bara gör illa att bli "bannade" och ljuga om att den personer pratat illa om den som sänder live etc.

2024-02-13, 15:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Han har varit snäll och hjälpsam mot många och ställt upp , men blir rabiat om han får mothugg och människor inte vill ha kommunalt slut på diskussion

Noll stubin och nära till aggressivitet för motstånd i form av mild sommarbris. Typisk för sin typ.

Citat:
Javisst men hela han är en röd flagga.
Det är ju inte en chock att han misshandlat barn och fru och sånt.
Hade varit kul att veta varför han blev beskjuten för en massa år sen.
Det finns en tråd om det här om du inte sett den 🙂

Jaha och där kom det, surprise.

Citat:
Om han är missbrukare, våldsam, dömd för en massa brott samt har 33 orosanmälningar hos soc undrar jag ju varför han har vårdnaden kvar men inte hon 🤔

Enligt podden som publicerades häromdagen, där Palm-domarna nämndes, så stämde inte anklagelserna om pappan?
2024-02-13, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Noll stubin och nära till aggressivitet för motstånd i form av mild sommarbris. Typisk för sin typ.

Jaha och där kom det, surprise.

Enligt podden som publicerades häromdagen, där Palm-domarna nämndes, så stämde inte anklagelserna om pappan?
Svårt att veta vad som är sant gällande pappan , att han har många brott i straffregistret är klarlagt men verkar bara relaterat till när han var aktiv missbrukare , stölder , snatteri , brott mot knivlag, motstånd osv typiska brott för en missbrukare.
Börjar tro att Fia valde ut honom som lämplig donator pga utseendet och tänkte sig att han inte skulle vara intresserad av barnen
2024-02-13, 16:24
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka

Jag har inte hört podden, är det också Fuck gråta som gjort den?
Nä jag har också hört att anklagelserna mot honom inte stämmer och det låter ju väldigt märkligt att han skulle få vårdnaden om det hon säger stämmer.
Litar hon på att folk inte tar reda på sanningen eller är det bara att säga att det är falskt om det kommer fram bevis? Det är ju så de verkar jobba, domar och andra bevis är såklart fejk allihopa.
2024-02-13, 16:27
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Malin har länge pratat om att ta till vapen så om Sofia & Co också börjar luta åt det hållet kanske det kan bli lite action till sommaren.
Ja hon ville ju ha tag på AK4or eller nåt sånt.
Sen började hon prata om att de ska samlas och cykla genom Sverige för att protestera, kanske går det att kombinera 😁
2024-02-13, 16:40
Avslutad
Citat:
Ja hon ville ju ha tag på AK4or eller nåt sånt.
Sen började hon prata om att de ska samlas och cykla genom Sverige för att protestera, kanske går det att kombinera 😁

Hoppas!
2024-02-13, 16:40
Medlem
Citat:
Jag har inte hört podden, är det också Fuck gråta som gjort den?
Nä jag har också hört att anklagelserna mot honom inte stämmer och det låter ju väldigt märkligt att han skulle få vårdnaden om det hon säger stämmer.
Litar hon på att folk inte tar reda på sanningen eller är det bara att säga att det är falskt om det kommer fram bevis? Det är ju så de verkar jobba, domar och andra bevis är såklart fejk allihopa.
Vårdnad när barn är omhändertagna är inte så viktigt eftersom umgänge och kontakt bestäms av andra än förälder och familjehem , ska man fundera så är det mer problematiskt att Fia inte fick behålla vårdnaden och inte får ha kontakt med barnen , inte ens skriva kort eller enkla brev till dem

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in