Citat:
Ursprungligen postat av
realJohnMcCain
Kanske riskerar att stöta mig med några här när jag erkänner att jag mitt i allt det bedröva tycker att flera publiceringar är underhållande. Det finns något värde i att se en del av dem falla och bli till allmänt åtlöje. Men om ni inte tycker att Hanks publicering är underhållande, vilka tycker ni är bäst? En ödmjuk undran och inte för att reta upp någon...
CoachJanne är den mest underhållande någonsin, alla kategorier. Att han livestreamar på TikTok hur Dumpen avslöjar honom.
Hade det varit i en sketch i något skruvat humorprogram så hade man ju tänkt att det var för orealistiskt.
Att han är en gammal gubbe som vill vara "TikToker" är ju humor i sig.
Och tydligen var det ett specialavsnitt där gubben firar med rosé att han fått så många följare på TikTok.
Och just då kommer Sara och Patrik. Och gubbfan försöker gömma sig under en handduk! Och sänder live till alla sina följare hur han yrar runt med handduken på huvudet efter att just ha blivit avslöjad som pedofil. Snabba ryck från rosémyset.
Kan erkänna att jag skrattade så att jag grät när jag såg det första gången. Så jo, Dumpen kan vara underhållande ibland.
https://dumpen.se/2023/06/27/coachjanne-napp-246-stockholm-varmdo/
Tycker den är mycket mer underhållande än Hank som mest bara är äcklig och dum i huvudet...