2024-02-13, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Ja jag såg det, jag trodde det va hennes pappa för jag googlade henne och hans namn dök upp men han anmälde ju henne till soc, han han har visserligen ångrat det nu.
S@m var ju inblandad i det med grejerna verkar det som. Han har för övrigt suttit och anklagat två killar för våldtäkt mot en tjej med IF som många är satans trötta på för hon ljuger så mycket. Han har gapat och skrikit om hur hemska människor är som varnar honom för henne och att det är inget fel på henne yada yada. De bodde över en vecka hos honom och sen hos henne. Nu är även han anmäld av henne och jag har noll empati för honom för det är bara karma 🤷🏻‍♀️
Ja S bor ju i skåne så han skulle hämta grejer och skicka tiil M . S blev varnad av många att han riskerade anklagelser av hon som hittat pappa , lyssnade han ..
2024-02-13, 14:41
Medlem
Citat:
Ja definitivt! De kommer frigöra hennes kidnappade son.
Konstigt att hon inte hakat på han som heter juridisk jui jutsu som säger att det är en frivillig lag bara det som soc har och att vi är inte personer, kan man tolka lagen som han har soc noll makt 🤷🏻‍♀️
Han brukar dyka upp i diverse lives och dra sina fantasier angående lagar , han har en youtube kanal där han informerar om lag osv , orkade inte sätta mig in i tramset mer än några minuter
2024-02-13, 14:44
Medlem
Nu lackade Marlenes advokat på henne för hon hon livesänt deras samtal....inget förtroende längre.
kanske drar sig ur häx processen
2024-02-13, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Nu lackade Marlenes advokat på henne för hon hon livesänt deras samtal....inget förtroende längre.
kanske drar sig ur häx processen
Riktigt problematiskt för advokaten att M sänder samtalen på tiktok med tanke på sekretess och etiska regler för advokater .
Risk att M nu står utan advokat .
2024-02-13, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Riktigt problematiskt för advokaten att M sänder samtalen på tiktok med tanke på sekretess och etiska regler för advokater .
Risk att M nu står utan advokat .

precis..men så långt räcker inte förståndet.
Att de kunde fortsätta om Marlene fick hjälp så skulle hon inte spela in.

vem är lanabana som hejar på?
Senast redigerad av rickebus 2024-02-13 kl. 14:53.
2024-02-13, 15:02
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ja S bor ju i skåne så han skulle hämta grejer och skicka tiil M . S blev varnad av många att han riskerade anklagelser av hon som hittat pappa , lyssnade han ..
Nej han gjorde ju inte det men det är så rätt åt honom, efter att jag läst hans domar samt varit med så många gånger där han säger sjuka saker har jag noll empati eller respekt för den mänskan. Som man bäddar får man ligga 🤷🏻‍♀️
2024-02-13, 15:04
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Han brukar dyka upp i diverse lives och dra sina fantasier angående lagar , han har en youtube kanal där han informerar om lag osv , orkade inte sätta mig in i tramset mer än några minuter
Ja han är speciell och de andra konspirationsteoristerna som håller på med partiet Allas bästa eller vad det heter sitter och sprider hans ord och mycket mer.
Kommer bli kul att se deras valturnè.
2024-02-13, 15:05
Medlem
Citat:
Nej han gjorde ju inte det men det är så rätt åt honom, efter att jag läst hans domar samt varit med så många gånger där han säger sjuka saker har jag noll empati eller respekt för den mänskan. Som man bäddar får man ligga 🤷🏻‍♀️
Han har varit snäll och hjälpsam mot många och ställt upp , men blir rabiat om han får mothugg och människor inte vill ha kommunalt slut på diskussion
2024-02-13, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
precis..men så långt räcker inte förståndet.
Att de kunde fortsätta om Marlene fick hjälp så skulle hon inte spela in.

vem är lanabana som hejar på?
Hon har enligt andra haft knepiga lives så hon är väl ännu en inte så frisk person som kanske inte får ha ev barn hemma hon heller
2024-02-13, 15:08
Medlem
Citat:
Hon har enligt andra haft knepiga lives så hon är väl ännu en inte så frisk person som kanske inte får ha ev barn hemma hon heller

misstänker så eller ett troll för att få mer fart?
2024-02-13, 15:08
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Han har varit snäll och hjälpsam mot många och ställt upp , men blir rabiat om han får mothugg och människor inte vill ha kommunalt slut på diskussion
Javisst men hela han är en röd flagga.
Det är ju inte en chock att han misshandlat barn och fru och sånt.
Hade varit kul att veta varför han blev beskjuten för en massa år sen.
Det finns en tråd om det här om du inte sett den 🙂
2024-02-13, 15:11
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Pappan hade tydligen även boendestödjare .
Mamman har sagt att hon blev gravid direkt när de träffats typ första gången de hamnade i säng så då.hade hon väl noll info om vad han hade för historik men med barn 2 visste hon men då trodde hon att man inte kunde bli gravid när man ammar
Ja precis och det var någon som sa att hon är ju troende så abort ville hon inte göra men det har jag inte hört henne säga själv.
Om han är missbrukare, våldsam, dömd för en massa brott samt har 33 orosanmälningar hos soc undrar jag ju varför han har vårdnaden kvar men inte hon 🤔

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in