2024-02-13, 13:58
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Jag anser inte folk som stödjer en grupp vara terrorister. Dom ansågs inte det i dina ögon innan den 7e oktober och du kan inte tro att alla som någonsin står på Palestinas sida mot Israels förtryck per automatik stod bakom den attacken och kan kallas terrorister. Det är så tonåringar snackar, utan grund.
Är du en tonåring?

Dom har alltid varit en terrorgrupp i mina ögon sedan EU klassade dom som det.... Är vuxen, tack som frågar.

Att du verkar stödja en terrororganisation skrämmer mig, hoppas säpo kollar upp dig också jävla skäggbarn.
Citera
2024-02-13, 14:03
Medlem
Kaptagons avatar
Så sossarna kände till Hajens förehavanden kring den kontroversiella Imamen men höll tyst . Nu är det dag för journalisterna att verkligheten granska sossarna på djupet för att se om det finns flera hundar begravna i det genomkorupta partiet.

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/s-kande-till-el-hajs-paverkansforsok/
Citera
2024-02-13, 14:03
Medlem
NewDawnFadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollahenne
Sitta av tid och kosta skattebetalarna massa pengar. Ganska chill antar jag.
Sedan lär han gå över till Nyans för att kunna fortsätta med sin politiska karriär. Vad ska han annars göra? Gissar på att han likt sina landsmän inte duger åt annat än att på sin höjd köra buss eller taxi.
Något annat svenskt parti av betydelse kommer inte ta i honom.
Han är redan erbjuden jobb hos Nyans. Detta kommer han självklart ligga lågt med tills dess att han suttit av sin tid i riksdagen, först då kommer det bli offentligt. Förmodligen har han redan tackat jag.
Nyans är pro-Hamas och Jamal El Haj har, enligt Magdalena Andersson, kämpat hela sitt politiska liv mot Hamas. Så, om inte Maggan ljuger passar Hajen inte in i Nyans och Nyans passar inte för Hajen. Och inte kan väl partiledaren för Sveriges största parti ljuga folk rakt upp i ansiktet?
Citera
2024-02-13, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bema56
Det gick inte längre att försvara Jamal "Hamas"
https://www.dn.se/sverige/s-uppmanar-el-haj-att-lamna-riksdagen/

Hur många fler islamister gömmer sig i det socialdemokratiska partiet?
Bra frågor.
Men tyvärr är fokus nu bara på Socialdemokraterna.
Islamister har med största sannolikhet sökt sig till och fått representera de flesta partier (V, S, MP, C, L och M) så historiskt vilar ett tungt ansvar på nästan alla partier.
Men vad man kan säga är att personer som bor i utanförskapslistade förorter (där många av islamisterna bor) i väldigt hög utsträckning massröstar på Socialdemokraterna. Detta kommer att fortsätta vara ett problem långt efter denna El-Haj-fadäs.
Enda sättet att motverka islamismen är att nuvarande riksdagspartier sätter sig ner och kommer fram till gemensamma åtgärder hur de ska hålla islamister borta från sina partier, helst också landet Sverige.
Detta kommer givetvis inte att ske, i alla fall inte på vänsterkanten.
Citera
2024-02-13, 14:09
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Dom har alltid varit en terrorgrupp i mina ögon sedan EU klassade dom som det.... Är vuxen, tack som frågar.

Att du verkar stödja en terrororganisation skrämmer mig, hoppas säpo kollar upp dig också jävla skäggbarn.
Att dom tydligen redan kollat upp dig gör mig glad och trygg.
Jag stödjer ingen grupp när jag säger att el hajj affären är överdriven.
Citera
2024-02-13, 14:12
Medlem
Citat:
Vi har haft mindre krig och färre sjukdomar pga väder, våra förhållanden har vart bra. Här i norden har vi inte haft många fiender. I arabländerna har det krigats konstant och ett tag skulle hela Europa ner och kriga. Förutsättningar är viktiga.

Men nu svävar det iväg. Jag tycker hajen ska stolt sitta som vilde för det har han förtjänat som alla andra vildar tidigare. Punkt slut.

Du utelämnar den egentliga anledningen till skillnaden, nämligen att vi i Norden inte har ägnat oss åt inavel (kusinknullande) i generationer. Man behöver inte vara raketforskare för att snabbt kunna konstatera vad inavel medför!
Senast redigerad av brasnyggman 2024-02-13 kl. 14:26.
Citera
2024-02-13, 14:13
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Att dom tydligen redan kollat upp dig gör mig glad och trygg.
Jag stödjer ingen grupp när jag säger att el hajj affären är överdriven.

Är fläckfri så varsågoda säpobögar.

Är den verkligen överdriven? Varför ska denna blatte med klara Hamas kopplingar få sitta i vår riksdag och nu vara en jävla politisk vilde som sin kurdiska kollega? Varför ska skattebetalarna betala för dessa blattar?
Citera
2024-02-13, 14:16
Medlem
Awkwardmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Bra frågor.
Men tyvärr är fokus nu bara på Socialdemokraterna.
Islamister har med största sannolikhet sökt sig till och fått representera de flesta partier (V, S, MP, C, L och M) så historiskt vilar ett tungt ansvar på nästan alla partier.
Men vad man kan säga är att personer som bor i utanförskapslistade förorter (där många av islamisterna bor) i väldigt hög utsträckning massröstar på Socialdemokraterna. Detta kommer att fortsätta vara ett problem långt efter denna El-Haj-fadäs.
Enda sättet att motverka islamismen är att nuvarande riksdagspartier sätter sig ner och kommer fram till gemensamma åtgärder hur de ska hålla islamister borta från sina partier, helst också landet Sverige.
Detta kommer givetvis inte att ske, i alla fall inte på vänsterkanten.

Vi kommer se en tillvänjning. Det kommer accepteras en viss nivå av ”traditonella” åsikter representerade i våra organ och myndigheter. Så länge man inte hetsar eller hotar som kommer acceptansnivån att höjas (”får samer leva och saluföra alternativt levnadssätt så”. Lita på mig. Grodor kokas med fördel mycket sakta.
Citera
2024-02-13, 14:22
Moderator
Strix m/94s avatar
Fokusera på S och El-Haj - inte på varandra eller på allt annat som kan vara intressant.

Mycket OT raderat.

Strix/Mod
Citera
2024-02-13, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptagon
Så sossarna kände till Hajens förehavanden kring den kontroversiella Imamen men höll tyst . Nu är det dag för journalisterna att verkligheten granska sossarna på djupet för att se om det finns flera hundar begravna i det genomkorupta partiet.

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/s-kande-till-el-hajs-paverkansforsok/

Man ska aldrig lita på en Sosse, det är sedan gammalt.
Citera
2024-02-13, 14:41
Medlem
Doodis avatar
Jag vill också kunna komma hem till mitt hemland, dvs Sverige. Kan El-Haj hjälpa till med det genom att åka hem till sitt hemland och samtidigt ta med så många som möjligt av hans sort?

Free Sweden!
Citera
2024-02-13, 14:41
Medlem
S3ONs avatar
Vad tydligt det blev. Att vi framförallt har S & M att skylla SDs framgångar på. Det är dessvärre för sent att vakna upp ur psykosen nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in