2024-02-11, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rickifricki
Ja detta nya fall är våldtäkt mot barn, det är ju det jag pratar om! Vad gaggar du om?? Svårt att hålla isär alla anmälningar eller?? Nu svarade du på frågan ändå, ” överfullt i häktet( där du satt)
”Bör” läggas ner!? Det var inte vad domstolen sa till mig i alla fall, men du kan ju fortsätta att leva i din fantasivärld och förnekelse.
Förresten du får gärna trolla fram de 2 grova våldtäkter du prata om
lögnerna från din sida är roliga
2024-02-12, 07:43
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

Jag vet själv att jag är oskyldig! Sover gott om nätterna, trött på att bli anklagad på falska grunder. Skiten kommer läggas ner.
Att du sover gott om nätterna visar vilket psykfall du är!
Någon borde se till så åklagaren får vetskap om den här tråden.
2024-02-12, 08:13
Medlem
Så du önskar mig dålig sömn pga falska anklagelser? Lågt, mycket lågt.
Kan du tala om för mig varför man ska dömas oskyldigt?
2024-02-12, 08:51
Avstängd
Citat:
Så du önskar mig dålig sömn pga falska anklagelser? Lågt, mycket lågt.
Kan du tala om för mig varför man ska dömas oskyldigt?

Tycker du inte det är väldigt konstigt att du vart "oskyldig" till:

Förberedelser till mord där du satt anhållen.
4 fall av sexuella övergrepp på dina kusiner.
2 fall av grov våldtäkt nu där du satt häktad.

Utöver det har du på Youtube gjort dej skyldig till Olaga hot. Sen bor du på ett gruppboende och är uppenbart mentalt handikappad.

Ska vi även nämna tjejen du stalkade i skogen?

Men allt är en sammansvärjning? Varför just mot dej? Är du för snygg? För sexig? För cool? Var avstängningen på Youtube inte heller ditt fel? Lappen över toan att inte lägga saker i toan var bara förebyggande?

Att du inte får fitta så du köper. Har du några vänner? Ja mer än boendestödjaren och polarna på den dagliga verksamheten då alltså.

Allt var din pappas fel att han hatade ditt vidriga beteende?

Var bjuden på fest nån gång ens?

Ska vi ta upp din barnporr?
2024-02-12, 08:58
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Tycker du inte det är väldigt konstigt att du vart "oskyldig" till:

Förberedelser till mord där du satt anhållen.
4 fall av sexuella övergrepp på dina kusiner.
2 fall av grov våldtäkt nu där du satt häktad.

Utöver det har du på Youtube gjort dej skyldig till Olaga hot. Sen bor du på ett gruppboende och är uppenbart mentalt handikappad.

Ska vi även nämna tjejen du stalkade i skogen?

Men allt är en sammansvärjning? Varför just mot dej? Är du för snygg? För sexig? För cool? Var avstängningen på Youtube inte heller ditt fel? Lappen över toan att inte lägga saker i toan var bara förebyggande?

Att du inte får fitta så du köper. Har du några vänner? Ja mer än boendestödjaren och polarna på den dagliga verksamheten då alltså.

Allt var din pappas fel att han hatade ditt vidriga beteende?

Var bjuden på fest nån gång ens?

Ska vi ta upp din barnporr?
Lägg till att han har skrivit här på flashback om sina våldtäktsfantasier. Plus att han varit inne och kommenterat i flera våldtäktstrådar.
2024-02-12, 09:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av STORDRAGGEN
Lägg till att han har skrivit här på flashback om sina våldtäktsfantasier. Plus att han varit inne och kommenterat i flera våldtäktstrådar.

Ja.

Om man är oskyldigt anklagad till så mycket är det ju dumt att spä på med mer genom "fantasier" känner jag spontant.

Om jag anklagats oskyldigt för mord, våldtäkt osv kanske man inte ska fantisera om det eller prata om det. Bara en tanke.
2024-02-12, 09:48
Medlem
Ringde tingsrätten,
MISSTÄNKT Våldtäkt INTE grov som de ljögs om.
Ingen rättegång planerad.
Ska ni skriva nåt håll er till sanningen
2024-02-12, 10:59
Medlem
Ja du kan bli gripen och få sitta häktad på sannolika skäl men det räcker definitivt inte för att döma någon.
2024-02-12, 17:04
Medlem
Citat:
Ringde tingsrätten,
MISSTÄNKT Våldtäkt INTE grov som de ljögs om.
Ingen rättegång planerad.
Ska ni skriva nåt håll er till sanningen

Var du själv tvungen att ringa och kolla din orangutang!? ”Asg”
Du sa ju igår att det var nedlagt !
Är du stolt över att du är misstänkt? Sover gott om natten!? Det är ju för att du inte har något samvete, idiot! Får du kickar över att skada människor, hota, förnedra?!! Vem tror du att du är med dina patetiska viedos? Stoppa ner ditt vidriga toaletten och spola!
2024-02-12, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rickifricki
Var du själv tvungen att ringa och kolla din orangutang!? ”Asg”
Du sa ju igår att det var nedlagt !
Är du stolt över att du är misstänkt? Sover gott om natten!? Det är ju för att du inte har något samvete, idiot! Får du kickar över att skada människor, hota, förnedra?!! Vem tror du att du är med dina patetiska viedos? Stoppa ner ditt vidriga toaletten och spola!
HHAAH ok, de va väl lika bra så att man avslöjar vilket troll du är de va du som yra om att de va nerlagt. Det ena är nerlagt men inte de andra ÄN. När de väl blir nerlagt ska ja köra upp papperna långt upp i ditt stjärthål. Lös 50 inlägg sen är ju PM ditt namn om du nu har stake din jävla odugling. Ja tänka sig att ja sover gott, när man är oskyldig.
2024-02-13, 12:20
Medlem
Domlingens avatar
Citat:
HHAAH ok, de va väl lika bra så att man avslöjar vilket troll du är de va du som yra om att de va nerlagt. Det ena är nerlagt men inte de andra ÄN. När de väl blir nerlagt ska ja köra upp papperna långt upp i ditt stjärthål. Lös 50 inlägg sen är ju PM ditt namn om du nu har stake din jävla odugling. Ja tänka sig att ja sover gott, när man är oskyldig.
Deniz glöm inte vad folk tycker om folk som gjort sig skyldiga till våldtäkt, säger inte att du gjort dig skyldig till det men glöm inte det.
2024-02-13, 12:36
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domlingen
Deniz glöm inte vad folk tycker om folk som gjort sig skyldiga till våldtäkt, säger inte att du gjort dig skyldig till det men glöm inte det.
Klart han är skyldig! Är inga tillfälligheter att han inte bara en gång blivit anklagad. Plus det faktum att han varit så fruktansvärt korkad att skriva här på flashback om sina våldtäktsfantasier och gått ut med sin riktiga identitet. Jag menar, hur dum får man bli?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in