2024-02-10, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rickifricki
Behövs ingen länk! Bara att ringa till växeln
Södertörns tingsrätt 08-561 660 00
Uppge Deniz Rahali 19950120-4334
Offentliga handlingar , så du sluta trolla nu !
OrKaR inte vänta till måndag? Har du något eller inte
2024-02-10, 16:59
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Så snubben är peddo?
Bor inte han på ett hem för folk med handikapp?
2024-02-10, 17:06
Medlem
Citat:
Behövs ingen länk! Bara att ringa till växeln
Södertörns tingsrätt 08-561 660 00
Uppge Deniz Rahali 19950120-4334
Offentliga handlingar , så du sluta trolla nu !
Oskyldig tills motsatsen är bevisad. de verkar vara svårt för dig å förstå tydligen!
2024-02-10, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Igen? Fan vad äcklig han är. Hoppas han blir dömd till rättpsyk innan han begår ett lustmord.
Vadå igen? Bara suttit häktad 1 gång i mitt liv... Anklaga går bra men att skaffa fram bevis går inte för de finns inga bara påhittade stories för att tjäna pengar på förstöra oskyldiga människors liv.
2024-02-10, 18:48
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Vadå igen? Bara suttit häktad 1 gång i mitt liv... Anklaga går bra men att skaffa fram bevis går inte för de finns inga bara påhittade stories för att tjäna pengar på förstöra oskyldiga människors liv.
Du skrev förut att du har våldtäktsfantasier och nu har du suttit häktad för det. Fattar du hur det ser ut?
2024-02-10, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STORDRAGGEN
Du skrev förut att du har våldtäktsfantasier och nu har du suttit häktad för det. Fattar du hur det ser ut?
Mjo dryga 10 år sen, folk är pengakåta these days, hoppas du läste hela texten. Detta kommer läggas ner pga brist på bevis!
2024-02-10, 19:06
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Citat:
Mjo dryga 10 år sen, folk är pengakåta these days, hoppas du läste hela texten. Detta kommer läggas ner pga brist på bevis!
Brist på bevis betyder absolut inte att någon är oskyldig! Det vet du också. Eller är du för dum för att förstå det?
Har man en lapp ovanför toaletten där det stå att man inte får slänga i annat än toalettpapper då har man fan inte högt IQ!
2024-02-10, 19:31
Medlem
Citat:
Så resonerar psykopater, som du själv !
Ditt åtal är planerat tills i början av maj .
Ev snabbare!
Bevis för detta? Tacksam för svar. De kommer läggas ner o de vet du med.
Citat:
Ursprungligen postat av STORDRAGGEN
Brist på bevis betyder absolut inte att någon är oskyldig! Det vet du också. Eller är du för dum för att förstå det?
Har man en lapp ovanför toaletten där det stå att man inte får slänga i annat än toalettpapper då har man fan inte högt IQ!
Jag vet själv att jag är oskyldig! Sover gott om nätterna, trött på att bli anklagad på falska grunder. Skiten kommer läggas ner.
2024-02-10, 19:46
Medlem
Citat:
Bevis för detta? Tacksam för svar. De kommer läggas ner o de vet du med.

Jag vet själv att jag är oskyldig! Sover gott om nätterna, trött på att bli anklagad på falska grunder. Skiten kommer läggas ner.

Den 11- åriga flickan lades också ner !
2024-02-10, 20:02
Medlem
Citat:
Den 11- åriga flickan lades också ner !
Va menar du? Är de nerlagt?
2024-02-10, 20:29
Medlem
Herregud! Nu gjorde du bort dig! I och med ditt svar bekräftar du att det stämmer som jag skrivit att du är misstänkt för våldtäkt, då du ifrågasätter om det är nedlagt! Hur har du det där uppe , är det bara sågspån?
2024-02-10, 20:35
Medlem
Citat:
Herregud! Nu gjorde du bort dig! I och med ditt svar bekräftar du att det stämmer som jag skrivit att du är misstänkt för våldtäkt, då du ifrågasätter om det är nedlagt! Hur har du det där uppe , är det bara sågspån?
Hahahaha, en misstanke säger ingenting. Du verkar inte ha koll på nått, fram med de du har ditt jävla troll

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in