2024-02-13, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Varför bor hon på hotell för tillfället?
Lever skyddad kanske
Citera
2024-02-13, 07:10
Medlem
krille fattar inte att han kommer få betala för sitt leverne retroaktivt. den dagen han kanske förstår att han kommer få göra det så skulle jag inte bli förvånad om någon kommer få plocka ner honom från ett rep. allt skit han stoppar i sig kommer leda till seriösa skador permanent. det ekonomiska kommer ikapp. om han ska söka jobb så kommer arbetsgivaren att veta vem han är. om inte chefen vet så kommer anställda veta vem han är. och vad han sysslar med. toyota drog nog en lätt suck när dom äntligen blev av med honom.

han kommer aldrig kunna stå på något boende. utan han är beroende av att någon annan står för det på pappret. han kommer inte heller att kunna registrera sig på en egen bil.
Citera
2024-02-13, 07:46
Medlem
Kalsongbatongs avatar
Tycker dendär bilden med caption "städerskan" var så jävla respektlöst efter att han försökt få oss att tro att det fanns nån jävla Alice. FUCK YOU Chrippa om du läser det här. Jag har supportat dig sen dag ett och du skulle känna igen mitt nick på youtube. Men fuck you ärligt talat som försöker utnyttja och lura mig. Jag kommer skratta när du ligger på botten och gråter för det har du förtjänat.
Citera
2024-02-13, 08:46
Medlem
Såg att chrippa och getingen börjat följa varandra på instagram, så chrippa ska göra en ceesay och tvätta pengar åt getingen nu alltså! Spännande 😁
Citera
2024-02-13, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Såg att chrippa och getingen börjat följa varandra på instagram, så chrippa ska göra en ceesay och tvätta pengar åt getingen nu alltså! Spännande 😁

Vad är det för geting du pratar om?
Citera
2024-02-13, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Han har förlorat över 50k följare på instagram, han fångades på bild med Linnea och TikTokChrille med några linor kokain (?) på någon mobil framför sig. Han har friat till Linnea på en klubb i Stockholm häromdagen. Anjo har en kampanj att man ska avfölja honom: #avföljförchloe
Skrämmande att main focus är att uppmana till att avfölja C när uppmaningen borde vara att sluta sprida runt Lilla Cs bild och namn i denna härvan. Hennes bild och namn borde inte missbrukas på detta vis. Att skapa olika # som kommer följa henne och koppla henne till härvan av skitsnack, smutskastning och rykten. Inte en enda inblandad som har ett uns respekt för henne. Att hävda att det är för hennes skull är vidrigt. Smutsa ner ett barn för att lyfta sig själv.
Spyfärdig!#vuxnamänniskorskyddarbarn #växupp
Citera
2024-02-13, 09:19
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleduu
Skrämmande att main focus är att uppmana till att avfölja C när uppmaningen borde vara att sluta sprida runt Lilla Cs bild och namn i denna härvan. Hennes bild och namn borde inte missbrukas på detta vis. Att skapa olika # som kommer följa henne och koppla henne till härvan av skitsnack, smutskastning och rykten. Inte en enda inblandad som har ett uns respekt för henne. Att hävda att det är för hennes skull är vidrigt. Smutsa ner ett barn för att lyfta sig själv.
Spyfärdig!#vuxnamänniskorskyddarbarn #växupp
Hur smutsas barnet ner menar du?
Citera
2024-02-13, 09:32
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Tycker du inte det är olämpligt att blotta lilla Cs angelägenhet så här offentligt som dem gör?
Citera
2024-02-13, 09:47
Medlem
bratworsts avatar
Citat:
Att associeras med Anjo är väl en nedsmutsning i sig
Citera
2024-02-13, 09:51
Medlem
bratworsts avatar
hur gör L med sitt jobb nu när hon flyttat ner till Norrköping? Verkade nt vara ett jobb med möjlighet att vara på distans, eftersom de ville att hon skulle sjuka sig för att vara hemma med Chl
Citera
2024-02-13, 10:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Tycker du inte det är olämpligt att blotta lilla Cs angelägenhet så här offentligt som dem gör?
Jag tycker inte det är lämpligt att låta barn dansa runt på nätet oavsett varför - men i detta fall så är det de vuxnas beteende som exponeras - det handlar ju inte om att smutsa ner barnet.
Citera
2024-02-13, 10:13
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Jag tycker inte det är lämpligt att låta barn dansa runt på nätet oavsett varför - men i detta fall så är det de vuxnas beteende som exponeras - det handlar ju inte om att smutsa ner barnet.

Barnet exponeras på ett vidrigt sätt. Och hennes föräldrar ställs mot varandra.

Oavsett, så är Chrippa hennes pappa.

Jäfla idioti allting. Soc borde utreda båda två.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in