2024-02-12, 20:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
kanske häktad igen?

Han sa i livestreamen: "Alla tror att jag suttit häktad hela dagen".
Citera
2024-02-12, 20:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Han sa i livestreamen: "Alla tror att jag suttit häktad hela dagen".
Han har möjligen varit på förhör.
Han har en hel del som behöver redas ut.
Utredningen är inte nedlagd.
Citera
2024-02-12, 20:50
Medlem
Snart bär det ju av till Dubai för Jocke & co, undra om Chrippa kommer vara kompis med dem tills dess
Citera
2024-02-12, 21:03
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ah, jag är lite för gammal för det där, det verkar konstigt, men ger det klirr i kassan alltså?
Det ser ut som om Jullan sitter på hotellrummet, Chloé sover väldigt oroligt, hostar och Julia schyshar åt henne, kollar åt hennes håll.
Verkar väldigt givande och viktigt det där "spelet"...

Varför omyndigförklarar man inte människor längre?

https://ibb.co/2dxpzvj

Ralphie liknar Chrippa efter en solsemester.
Citera
2024-02-12, 21:06
Medlem
wicks avatar
Nu ska fanskapet vara live på twitch med. Fyfan alltså. Låtsas som ingenting.
Citera
2024-02-12, 21:09
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Ja vad tex att barnen få leka ihop O dom alla får umgås. Ej svårt alls att förstå orsak.

Så hon ska snylta runt på jocki också?

Nog bättre att hon faktiskt koncentrerar sig på sin livssituation och steppar upp sitt föräldragame än åker på random resa till Dubai.
Citera
2024-02-12, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ah, jag är lite för gammal för det där, det verkar konstigt, men ger det klirr i kassan alltså?
Det ser ut som om Jullan sitter på hotellrummet, Chloé sover väldigt oroligt, hostar och Julia schyshar åt henne, kollar åt hennes håll.
Verkar väldigt givande och viktigt det där "spelet"...

Varför omyndigförklarar man inte människor längre?

https://ibb.co/2dxpzvj

Beror väl på, gåvorna kostar allt mellan några öre upp till flera tusen. Tiktok tar en del av pengarna men sitter man som dom varje dag och kör lär det komma in pengar på kontot. Jag tycker det är helt absurt att hålla på med.
Citera
2024-02-12, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Nu ska fanskapet vara live på twitch med. Fyfan alltså. Låtsas som ingenting.

Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Han får ju ändå bara hat.

Sitter och käftar emot sina subscribers, haha!

Hur vanligt är det egentligen att man låser chatten så enbart subscribers kan chatta. Tror fan det är en av få ggr jag har stött på det!

Men blir väl så om man ställer till det.
Citera
2024-02-12, 21:41
Medlem
Undra hur många subscribers han har? Kostar iaf 42 kr per månad minus 50% som Twitch tar. Så det kan inte röra sig om många stålars och Youtube har han inte brytt som om på ett par dagar.

Så Chrippa tjänar nog betydligt mindre nu än förut. Undra hur memmo går nu för han.
Citera
2024-02-12, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Undra hur många subscribers han har? Kostar iaf 42 kr per månad minus 50% som Twitch tar. Så det kan inte röra sig om många stålars och Youtube har han inte brytt som om på ett par dagar.

Så Chrippa tjänar nog betydligt mindre nu än förut. Undra hur memmo går nu för han.
typ 500 pers.
Citera
2024-02-12, 22:28
Medlem
mrDarcys avatar
Men han har väl fogden efter sig.? Får han dra in dessa pengar utan o betala till kfm..? Aah såklart..smällen kommer sen
Citera
2024-02-12, 22:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy
Men han har väl fogden efter sig.? Får han dra in dessa pengar utan o betala till kfm..? Aah såklart..smällen kommer sen

Hans Youtube-kanal var skriven i Spanien, antar att han gör något liknande på Twitch nu. Sen är KFM väldigt sega på att agera, men förhoppningsvis har dom fått lite tips om hans olika inkomstkällor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in