2024-02-12, 19:20
Medlem
Sossarna kommer dräneras på muslimer när Hamalen går till Nyans...det är bra om det sker och att nyans inte kommer in i riksdagen. Dubbelvinst! Maggan skämde ut sig det grövsta när hon lipade i riksdagen.
Citera
2024-02-12, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Du verkar inte minnas länkarna jag frågat 3 gånger efter i alla fall. Den saken är sann.

Du har sett det massor av gånger, du är bara en tramsande sosse som försvarar terrorister.
Citera
2024-02-12, 19:23
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spjutspetsen
Du kom med ett helt tomt inlägg men nu säger du ”replik tack!!!!!!!!”

Vad sägs om att svara ordentligt till att börja med?

Så slipper vi gå omvägar att jag ska be om svar.
Ska jag förtydliga för dumjon?

Har han gjort något för att skada Sverige?
Har han talat illa om Sverige någonsin?
Har han varit ett hot för riket säkerhet?
Citera
2024-02-12, 19:24
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moppsen
Sossarna kommer dräneras på muslimer när Hamalen går till Nyans...det är bra om det sker och att nyans inte kommer in i riksdagen. Dubbelvinst! Maggan skämde ut sig det grövsta när hon lipade i riksdagen.

Hon gjorde bort sig. Verkligen pinsamt.
Citera
2024-02-12, 19:27
Medlem
Weit-wegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AGHORIBABA1008
Hon gjorde bort sig. Verkligen pinsamt.

Det lär ha varit Moderaternas fel, S har alltid varit strama mot sådant här
Citera
2024-02-12, 19:27
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Ska jag förtydliga för dumjon?

Har han gjort något för att skada Sverige?
Har han talat illa om Sverige någonsin?
Har han varit ett hot för riket säkerhet?
Svar JA! PÅ alla frågor. Han är en säkerhets risk.
Citera
2024-02-12, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordBrettSinclair
S väl och ve går alltså före Sveriges. Anmärkningsvärt uttalande av Magdalena vill jag påstå.
Inte alls anmärkningsvärt, Socialdemokratin har alltid satt sin egna intressen före landets. Rent av blandat ihop dem, det som är bra för (s) är bra för S.
Citera
2024-02-12, 19:30
Medlem
Händelserna kring El-Haj visar vilket svårt dilemma Maggan och S har. För att vinna tillbaka makten måste de vinna och behålla röster från två grupper som är helt oförenliga. Jag har sagt det tidigare och säger det igen: Maggan är inte rätt partiledare för S, de behöver tänka nytt.
Citera
2024-02-12, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pstvftr
Händelserna kring El-Haj visar vilket svårt dilemma Maggan och S har. För att vinna tillbaka makten måste de vinna och behålla röster från två grupper som är helt oförenliga. Jag har sagt det tidigare och säger det igen: Maggan är inte rätt partiledare för S, de behöver tänka nytt.

Ja att först försvara honom om och om igen och sedan hugga kniven i ryggen på honom ogillas av alla. Alla svenskar tycker hon är en idiot som försvarar terrorister och terroristerna tycker hon är en idiot som är så falsk att hon hugger honom i ryggen.
Citera
2024-02-12, 19:42
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
Skiter i El-Haj. Hur fan kan vi ens ha riksdagsledamöter som inte är födda i Sverige, inte har någonting med Sverige att göra, och vars politiska intressen uppenbarligen inte har något med svenskar att göra. Äckligt hur mycket i svensk politik som kretsar kring andra länder, deras folk och deras problem.
Senast redigerad av Harald.Guldhatt 2024-02-12 kl. 19:44.
Citera
2024-02-12, 19:43
Medlem
1) Så vitt jag förstör får han behålla riksdagsarvodet till och med 2026. Sedan ryker han oavsett vem som vinner valet. Riksdagsarvodet sägs vara 67.000 kr i månaden.

2) Han är ju från Malmö och sitter i Stockholm. Har han rätt till traktamenten?

3) Har han suttit så länge att han har rätt till riksdagspension efter 2026?

4) I vilket fall är inkomsterna så goda att det höjer hans livsinkomst och framtida pension. Det är ju goda pengar han drar in i månaden under 4 år.
Citera
2024-02-12, 19:43
Medlem
Gaffelpärms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awkwardman
S första vilde i historien om han blir det.

Vilken soppa.

Vissa väljargrupper tappar man. Men kan ju vara så att man vinner tillbaks andra

Satt och tänkte på det oxå. Frågan är vilka väljargrupper som skulle tänka sig komma tillbaka. Förhoppningsvis kan Nyans sno så många röster att S,V,C och MP förlorar nästa val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in