2024-02-12, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gulliegullan
Jag tror att pakten haft tillgång till mat hela tiden. Tim har sin familj och kompisar i Jönköping bara några mil bort från farmen . De har säkert varit vid farmen och rekat före inspelningen för att hitta ställen att både gömma mat och få mat levererat till.
Det låter troligt och kan vara anledningen till att pakten valde att vara tillsammans i Storbondestugan trots att de med detta avslöjade sin pakt. Jag skulle tro att de även har haft tillgång till alkohol. Det verkar vara på topp på Tomglas Tims prioriteringslista.
2024-02-12, 16:26
Medlem
Bakarettans avatar
Otroligt roligt att återigen få uppleva allra första säsongen av Farmen. Tack TV4 för den. Tror visserligen att de har lagt ut den pga hedra Farmen-Qristina som nu inte finns ibland oss längre. En människa som det var krut i. Trovärdig, ärlig och rättfram. Och väldigt burdus i sitt sätt att vara. Men jag gillade henne. Hade hon fått medverka i årets säsong så hade fjortisarna/ortengänget skitit på sej i ren rädsla och dragit till skogs fortare än någon överhuvudtaget hunnit kunnat säja "bajs".
2024-02-12, 16:32
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulliegullan
Jag tror att pakten haft tillgång till mat hela tiden. Tim har sin familj och kompisar i Jönköping bara några mil bort från farmen . De har säkert varit vid farmen och rekat före inspelningen för att hitta ställen att både gömma mat och få mat levererat till.
Klockrent på den👍
2024-02-12, 16:34
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Har tjockisen något fel på ögonen? Äcklig människa. Hoppas han skäms när han ser sig själv på TV.
Tyvärr så inser han inte själv vilken loser han är. Det är därför han sitter i synkarna och höjer sig själv till skyarna.
2024-02-12, 16:36
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norkam
De blev iaf av med sina amuletter. Var inte det ett grymt straff?
Det är grymt sa grisen🐷
2024-02-12, 16:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Otroligt roligt att återigen få uppleva allra första säsongen av Farmen. Tack TV4 för den. Tror visserligen att de har lagt ut den pga hedra Farmen-Qristina som nu inte finns ibland oss längre. En människa som det var krut i. Trovärdig, ärlig och rättfram. Och väldigt burdus i sitt sätt att vara. Men jag gillade henne. Hade hon fått medverka i årets säsong så hade fjortisarna/ortengänget skitit på sej i ren rädsla och dragit till skogs fortare än någon överhuvudtaget hunnit kunnat säja "bajs".
Har precis börjat titta på den första och det ska bli riktigt kul. Har ingen aning om vilka som var med eller vem som vann.
2024-02-12, 16:48
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Har precis börjat titta på den första och det ska bli riktigt kul. Har ingen aning om vilka dom var med eller vem som vann.
Helt annorlunda än hur det är nu. Mycket intriger men på ett mer rakt sätt.
2024-02-12, 16:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det låter troligt och kan vara anledningen till att pakten valde att vara tillsammans i Storbondestugan trots att de med detta avslöjade sin pakt. Jag skulle tro att de även har haft tillgång till alkohol. Det verkar vara på topp på Tomglas Tims prioriteringslista.
Den ena är alkis och den andra skräpmatsmissbrukare så dom har nog planerat innan. Sorgliga typer som inte har på en farm att göra.
2024-02-12, 16:54
Medlem
Citat:
Tyvärr så inser han inte själv vilken loser han är. Det är därför han sitter i synkarna och höjer sig själv till skyarna.
Det är så narcissister fungerar, de saknar helt självkritik. De är så smarta att de måste spela dumma för att hamna på samma nivå som vanliga människor.
2024-02-12, 17:02
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det är så narcissister fungerar, de saknar helt självkritik. De är så smarta att de måste spela dumma för att hamna på samma nivå som vanliga människor.
Näe...de "tror" att de är så smarta..? Eller?
2024-02-12, 17:29
Medlem
Zyxel04s avatar
Antar att det jag skriver här är väldigt main-stream... och inget nytt... men..

Likt många andra så är det svårt att förstå hur Maxine och Jeffan kunde vara kvar. Eller vad heter hon den där latinan.

Jag har funderat lite kring varför de fick stanna kvar.

Kanske var det så att de inte åt av den maten de fick... Och kanske erkände de själva för produktionen vad som hänt.

Jag tror dock att det är så att produktionen vill ha kvar folk, och därför så pallar man inte kicka ut någon.

Det känns dock som om det är dubbla måttstockar i den här dokusåpa-världen.

Jag kom direkt och tänka på Robinson när transan och Alexander åkte ut pga samma orsak...
2024-02-12, 17:31
Medlem
Citat:
Näe...de "tror" att de är så smarta..? Eller?
Precis, de har en enorm tro på sin förmåga. Se bara när FifflarFredde ska göra sina uppdrag. Han försöker inte ens lyckas utan framställer det som att han misslyckas med flit. Hans hela liv är en enda illusion om hur duktig han skulle kunna vara om han inte var så smart att han i stället väljer att spela lat och misslyckas med flit.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in