Citat:
Ursprungligen postat av
Inanna-1921
Hon säger att barnen är så stora nu så det är ingen idé att träffas för de har inget band längre och ja hon anklagade även deras pappa för att vara peddo.
Jag kan inte förstå hur man ens kan tänka så att näe det är ingen idé att lära känna mina barn igen för det har gått många år.
Måste svida för de barnen att se hur hon lägger ner hela sin själ i det yngsta barnet.
Jag får känslan att den stora grejen här är att "dom" tagit nåt som är Marlenes. Inte hennes känslor för barnet i sig även om jag säkert tror hon älskar sin söön, på sitt sätt. Hennes låtsasgråt och krokodiltårar som hon stänger av och på som en kran en liten stund i bland när det passar henne styrker detta.
Är rätt övertygad om att det var samma sak med de tidigare ungarna och jag är helt säker på att hon kommer att "tröttna" på detta barnet med. Antingen drar hon till Brasilien, eller drar hon till Gambia och lever loppan en sväng och då man faktiskt måste klara sig själv på riktigt i dom länderna så är hon snart tillbaka i det hemska mafia-sverige och uppbär försörjningsstöd igen.
Och jag håller det inte för otroligt att hon hinner göra ett barn till innan hon helt enkelt blir för gammal.