2024-02-12, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Någon frågade henne i chatten om hon har ett jobb.
Då svarade hon, ’jag jobbar nu’.

Så sociala medier är väl hennes jobb numer då, antar jag.

Det är ju bra att hon tagit sig i kragen. Dock bör hon inte använda barnet i sina sociala medier som dragkrok.
Men hon verkar vara rätt omdömeslös hon med tyvärr.
Citera
2024-02-12, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det tror jag. Skjuter upp i röven, olämpligt språkbruk, osunda värderingar och leverne.
Tyvärr kan jag inte finna en positiv sak han gör som förälder.

Låter som valfri white trash-familj ute i landet minus steroidanvändandet men har svårt att se hur det skulle vara skadligt för Chloe. Jag kan iofs hålla med om att white trash-människor inte borde skaffa barn men det är en större diskussion.
Citera
2024-02-12, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ja, sen blir det väl donken, välling och sova middag....
Så Chloé har tak över huvudet, mat i magen och sin padda för underhållning, vad mer kan man begära?🫣
Det är ju tyvärr den bilden man får😟
Citera
2024-02-12, 11:01
Avslutad
Citat:
Någon frågade henne i chatten om hon har ett jobb.
Då svarade hon, ’jag jobbar nu’.

Så sociala medier är väl hennes jobb numer då, antar jag.
Chrippa "jobbar" ju med att spela cs och Julia är mer oklart, tror hon är sjukskriven pga utbränd/ptsd.
Chrippa sa igår att han inte mår så jävla bra, men att han typ måste sköta sitt jobb...
Citera
2024-02-12, 11:02
Medlem
Citat:
Det är ju bra att hon tagit sig i kragen. Dock bör hon inte använda barnet i sina sociala medier som dragkrok.
Men hon verkar vara rätt omdömeslös hon med tyvärr.
Jo, tyvärr.

Hennes content för hyfsat lång tid framöver kommer väl att handla om Chrippa, soc, vårdnadstvister, polisanmälningar och bara gud vet allt.
Och lilla Chloe sitter i bakgrunden med sin napp och padda.
Citera
2024-02-12, 11:02
Medlem
Citat:
Det stämmer, det var väl Anjo som intervjuade Julias syster om ninjakocken från baksätet...med blodvite, som blev till röd i ansiktet eller vad det var, någonting som Jocke också gick ut med.
Anjo, Julia, Jocke och Cluee har dragit igång alla rykten, men det får man inte tala högt om, då ska man hängas ut🤷‍♂️

Såg en kort lajv på Julias insta, där hon satt idag och inväntade telefonsamtal från soc, från ett hotellrum. Någon frågade varför hon och Chloe var på ett hotell, svaret blev kaxigt: varför inte?!

Sen bedyrade hon att hon älskade Anjo och han var så snäll...🙄

Men den påstådda ninjasparken rörde ju inte Chloe och säger ju inget om Linneas agerande mot henne. Det var ju något mellan Linnea och Chrippa.
Frågan här gällde väl vem som drog igång uttalandet om att Linnea slagit Chloe och det var väl dels genom Julia och Anjos "förhör" med Chloe då det kom fram först och då lyftes det hur hon berättat om detta den 25/12 också. Sedan stod det ju även i "Chrippas papper" samt att han berättade om att Linnea skulle slå honom men hur han dodgade och hon istället slog Chloe. Så även om Chloe inte var måltavlan för slaget har hon möjligtvis vistats i miljön med slag som utdelas och det låter inte jättebra det heller ju.
Citera
2024-02-12, 11:03
Medlem
Citat:
Chrippa "jobbar" ju med att spela cs och Julia är mer oklart, tror hon är sjukskriven pga utbränd/ptsd.
Chrippa sa igår att han inte mår så jävla bra, men att han typ måste sköta sitt jobb...
Ok, om hon är sjukskriven så kan hon väl inte jobba, ens med sina sociala medier?
Citera
2024-02-12, 11:08
Avslutad
Citat:
Frågan är ju varför hon måste köra en lajv? Hon borde lugna ner sig och fokusera på barnet istället och skaffa ett jobb. I mina ögon är hon lika sunkig som outar både det ena och det andra.
Hon bör bete sig som de bättre och ansvariga personen kan man tycka.
Hon älskar uppmärksamheten och vill antagligen att Chrippa ska balla ur så att det blir mer drama.

Stackars lilla goa Chloé som är sjuk med feber osv, ska kuska runt och kinesa överallt och ingenstans.
Tror fan hon skulle ha det bättre hos Chrippa och Linnéa, i lugn och ro, utan inblandning från storebror och hans flygande apor.

Såg en tiktok med tiktokchrille som snabbintervjuade Chrippa, då sa han att han älskat Linnéa i så många år, att förhållandet avslutades för att han häktades av någon anledning(!?) men att han inte kan sluta älska någon bara sådär, han kommer älska henne tills han dör.

Ärligt talat, så har Chrippas och Julias familjeliv inte varit kärleksfullt.
Han har levt sitt liv med grabbresor och Julia har hållit ihop/klamrat sig kvar.
Citera
2024-02-12, 11:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Men den påstådda ninjasparken rörde ju inte Chloe och säger ju inget om Linneas agerande mot henne. Det var ju något mellan Linnea och Chrippa.
Frågan här gällde väl vem som drog igång uttalandet om att Linnea slagit Chloe och det var väl dels genom Julia och Anjos "förhör" med Chloe då det kom fram först och då lyftes det hur hon berättat om detta den 25/12 också. Sedan stod det ju även i "Chrippas papper" samt att han berättade om att Linnea skulle slå honom men hur han dodgade och hon istället slog Chloe. Så även om Chloe inte var måltavlan för slaget har hon möjligtvis vistats i miljön med slag som utdelas och det låter inte jättebra det heller ju.
Just det, "slaget i pannan" det var väl via Anjo ja, och papprena som jag tror är Linnéas dagbok fast omskrivet så att Chrippa ska framställas som den förtryckta psykiskt och fysiskt misshandlade Johhny Depp...

Vart är dagboken nu?
Citera
2024-02-12, 11:16
Avslutad
Citat:
Jo, tyvärr.

Hennes content för hyfsat lång tid framöver kommer väl att handla om Chrippa, soc, vårdnadstvister, polisanmälningar och bara gud vet allt.
Och lilla Chloe sitter i bakgrunden med sin napp och padda.
Intressant är att Jocke går ut och uppmanar till att avfölja gång på gång på gång, för att sen stoppa in några nya pinnar i brasan.
Dessutom påpeka att man inte ska utnyttja samhällsresurser...
HUR många gånger genom åren har inte familjerna Berg och Lundell varit i klammeri med rättvisan?

Ring polisen, någon tittade på mig...
Citera
2024-02-12, 11:23
Medlem
Inget nytt, men här är åklagarens skrivelse ang återupptagandet av förundersökningen samt förordnandet av advokat Eva Bäckström som målsägandebiträde

Stockholms TR B 19847-23 Aktbil 26, Yttrande från åklagaren - FU
Stockholms TR B 19847-23 Aktbil 27, Yttrande från åklagaren
https://pixeldrain.com/l/VLmQcjXE
https://gofile.io/d/bcFZiV
Citera
2024-02-12, 11:31
Medlem
Citat:
Just det, "slaget i pannan" det var väl via Anjo ja, och papprena som jag tror är Linnéas dagbok fast omskrivet så att Chrippa ska framställas som den förtryckta psykiskt och fysiskt misshandlade Johhny Depp...

Vart är dagboken nu?

Ja det var väl så det började åtminstone men även Chrippa pratade ju om det själv samt att det var skrivet i hans lilla "självbiografi" från häktet så han byggde ju upp det än mer genom att faktiskt berätta om det själv.
Dock har jag ju utifrån Linneas återgång till Chrippa och hur hon börjat lägga upp sånt hon gjort med den attityden hon haft tappat all sympati och tro på henne också även om jag ju backade henne så länge bevisen enbart bestod av klippta prints. Och alla i detta drama är lika stora skitstövlar (även om Chrippa och Anjo är något värre i mitt tycke) men Linnea är definitivt inte oskyldig hon heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in