2024-02-12, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Chrippa har obehandlad ADHD. Hans knarkande har inte gjort saken bättre och gjort hans behov av konstgjorda dopaminer högt och konstant. Därför är han med L. Det konstanta dramat det innebär att vara med en BPD-person ger de där kickarna han måste ha och som han inte får med Julia då hon är för stabil och normal.

Chrippa vill aldrig någonsin ha tråkigt och det får man inte med en BPD-patient. Det är den enda logiska förklaringen jag kan komma på med tanke på att kvinnan bevisligen är skadlig för både honom och hans dotter. Han vet att det är fel val men han är för svag för att stå emot sina instinkter. Jämför med drog- eller sexmissbruk.

Han gör sina val och enligt honom så är det rätt val.
Han har säkert bara hittat på allt att hon skulle varit elak mot barnet för att skapa drama.
Han lät väldigt svajig i sina förklaringar igår på Twitch.
Gärna skulle på andra i frågan om anklagelser att hon ska ha misshandlat barnet. Enligt han själv så var det inte han som startade att hävda det.
Citera
2024-02-12, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Han har säkert bara hittat på allt att hon skulle varit elak mot barnet för att skapa drama.
Gärna skulle på andra i frågan om anklagelser att hon ska ha misshandlat barnet. Enligt han själv så var det inte han som startade att hävda det.

Oavsett om hon fysiskt har misshandlat Chloe eller inte är det uppenbart att hon är skadlig för henne med tanke på hur hon skriver och pratar om henne. Det är absolut inte ett normalt beteende att prata så om ett litet barn och jag förstår Julia till 100 % att hon inte vill ha henne nära BPD-patienten.

Tänk dig själv när hon har PMS, får BPD-rage och Chloe skriker i hennes öra. En livsfarlig cocktail.
Citera
2024-02-12, 10:27
Medlem
Citat:
Enligt han själv så var det inte han som startade att hävda det.
Enligt han själv har inget av det han sagt varit sant, och kommer aldrig vara, någonsin. Det är alla andra det är fel på, inte turturparet.
Citera
2024-02-12, 10:36
Avslutad
Citat:
Det stämmer, det var väl Anjo som intervjuade Julias syster om ninjakocken från baksätet...med blodvite, som blev till röd i ansiktet eller vad det var, någonting som Jocke också gick ut med.
Anjo, Julia, Jocke och Cluee har dragit igång alla rykten, men det får man inte tala högt om, då ska man hängas ut🤷‍♂️

Såg en kort lajv på Julias insta, där hon satt idag och inväntade telefonsamtal från soc, från ett hotellrum. Någon frågade varför hon och Chloe var på ett hotell, svaret blev kaxigt: varför inte?!

Sen bedyrade hon att hon älskade Anjo och han var så snäll...🙄
Citera
2024-02-12, 10:50
Medlem
Citat:
Oavsett om hon fysiskt har misshandlat Chloe eller inte är det uppenbart att hon är skadlig för henne med tanke på hur hon skriver och pratar om henne. Det är absolut inte ett normalt beteende att prata så om ett litet barn och jag förstår Julia till 100 % att hon inte vill ha henne nära BPD-patienten.

Tänk dig själv när hon har PMS, får BPD-rage och Chloe skriker i hennes öra. En livsfarlig cocktail.

Varken C eller L bör vara i närheten då deras beteende självklart påverkar barnet.
Det bästa vore att båda höll sig borta.
Citera
2024-02-12, 10:51
Medlem
Citat:
Varken C eller L bör vara i närheten då deras beteende självklart påverkar barnet.
Det bästa vore att båda höll sig borta.

Tror inte C ensam utgör en fara för Chloe mer än skyhögt sockerintag.
Citera
2024-02-12, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Enligt han själv har inget av det han sagt varit sant, och kommer aldrig vara, någonsin. Det är alla andra det är fel på, inte turturparet.

Det svänger mycket i hans historier. Notorisk lögnare.
Citera
2024-02-12, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det stämmer, det var väl Anjo som intervjuade Julias syster om ninjakocken från baksätet...med blodvite, som blev till röd i ansiktet eller vad det var, någonting som Jocke också gick ut med.
Anjo, Julia, Jocke och Cluee har dragit igång alla rykten, men det får man inte tala högt om, då ska man hängas ut🤷‍♂️

Såg en kort lajv på Julias insta, där hon satt idag och inväntade telefonsamtal från soc, från ett hotellrum. Någon frågade varför hon och Chloe var på ett hotell, svaret blev kaxigt: varför inte?!

Frågan är ju varför hon måste köra en lajv? Hon borde lugna ner sig och fokusera på barnet istället och skaffa ett jobb. I mina ögon är hon lika sunkig som outar både det ena och det andra.
Hon bör bete sig som de bättre och ansvariga personen kan man tycka.
Citera
2024-02-12, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Jag hörde också lite från den liven och reagerade på hur hon sa att hon älskar Anjo och att han iofs gör kontroversiella videos, men det är inte upp till henne att ha en åsikt eller lägga sig i.
Det borde ingen annan heller göra, för då har man inget liv, enligt Julia.

Ok?

Hon verkar ju inte jättesmart.

Jag hörde inte riktigt vad hon sa om Chloes mående, nånting (tror jag) att Chloe sjunker in i paddan hela tiden.
Någon som hörde det?

Om det är så, vad gör hon för att bryta det?

Ger henne paddan å sätter sig i en live, å sen ett långt samtal med soc, å sedan?
Citera
2024-02-12, 10:54
Medlem
Citat:
Tror inte C ensam utgör en fara för Chloe mer än skyhögt sockerintag.

Det tror jag. Skjuter upp i röven, olämpligt språkbruk, osunda värderingar och leverne.
Tyvärr kan jag inte finna en positiv sak han gör som förälder.
Citera
2024-02-12, 10:56
Medlem
Citat:
Frågan är ju varför hon måste köra en lajv? Hon borde lugna ner sig och fokusera på barnet istället och skaffa ett jobb. I mina ögon är hon lika sunkig som outar både det ena och det andra.
Hon bör bete sig som de bättre och ansvariga personen kan man tycka.
Någon frågade henne i chatten om hon har ett jobb.
Då svarade hon, ’jag jobbar nu’.

Så sociala medier är väl hennes jobb numer då, antar jag.
Citera
2024-02-12, 10:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag hörde också lite från den liven och reagerade på hur hon sa att hon älskar Anjo och att han iofs gör kontroversiella videos, men det är inte upp till henne att ha en åsikt eller lägga sig i.
Det borde ingen annan heller göra, för då har man inget liv, enligt Julia.

Ok?

Hon verkar ju inte jättesmart.

Jag hörde inte riktigt vad hon sa om Chloes mående, nånting (tror jag) att Chloe sjunker in i paddan hela tiden.
Någon som hörde det?

Om det är så, vad gör hon för att bryta det?

Ger henne paddan å sätter sig i en live, å sen ett långt samtal med soc, å sedan?
Ja, sen blir det väl donken, välling och sova middag....
Så Chloé har tak över huvudet, mat i magen och sin padda för underhållning, vad mer kan man begära?🫣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in