2024-02-11, 23:18
Medlem
Crapmagics avatar
Nu kommer Jennifer!, hon är en Dark horse då hon kunde Dackefejden även om den inte kommer upp i Jenniferfejdens kaliber förstås

Hur fasen vågade dom låta Gutta agera programledare istället för Anna Brolin, jag menar programledare kräver ju en sådan enormt unik talang att kunna rapa upp regler som andra har skrivit jag upplever det som att Gutta nu kan titulera sig mentor & programledare i skvallertidningarna framöver

Tror ni att Gutta kommer ta över som programledare och jonglera med båda rollerna
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-11 kl. 23:24.
2024-02-11, 23:20
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Husförhör kallades den årliga kontrollen i Svenska kyrkan av församlingsbornas bibelkunskaper, läskunnighet och kunskaper i Martin Luthers lilla katekes.
(Källa: Wikipedia)

Ja, så gjordes det på Karl-Oskars tid. Varför inte slänga in en stupstock som bestraffning? Hade Farmen producerats på 1870-talet hade alla varit livegna till Wincent.
2024-02-11, 23:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Jennifer och Maxine har alltså inte hittat någon mat i skogen.
Dom stal från produktionsteamet.

"Så fick farmarna tag på godis och bröd
Men hur fick de egentligen tag på maten? Jo, den fanns nämligen lätt tillgänglig och gratis i produktionens läger.
– Nej men det stod ju som uppdukat där utanför produktionen liksom. Så ja, då tog vi det. Så vi hade en liten picknick och tryckte i oss så mycket som vi bara orkade och sen gick vi till storbonde-stugan och åt där med, säger Maxine.
Hur kom det här upp till ytan?
– Ja men det var ju produktionens godis och de kom ju på att "vafan det saknas ju lite grejer här, vad är det som hänt"."
https://www.hant.se/noje/sanningen-om-regelbrottet-i-farmen-sa-fick-jennifer-och-maxine-tag-pa-mat/10157260

Jennifer påstår att hon gjorde det för hon vill bli diskad och få åka hem. Jävla lögnare
Maxine påstår att hon gjorde det för att hon var uttråkad och ville hitta på något bus för hon är väldigt busig av sig. Ännu en jävla lögnare.
Dom tog helt enkelt chansen att få lite extra och STAL, tjuvpack
Släng ut tjuvarna!!!
Om man inte respekterar tävlingens regler, så har man inte i tävlingen att göra. Så enkelt är det.

Folk är galna på Farmens Facebook-sida. 99,9% tycker att de borde diskats. Hur ska TV4 hantera det om nån av dem vinner?
2024-02-11, 23:27
Medlem
Crapmagics avatar
Jag kunde läsa i Annas ansikte att hon var ganska snygg på 70-talet, det är en enorm fin kontemporär komplimang att ge till en kvinna utan ångestgaranti

Tim fortsätter att vara dum i huvudet och allt som finns där verkar handla om sex han har sytt
ett par stringkallingar som han själv ska ha på sig istället för att ge bort nu är dom ju besudlade redan, trodde han att Wincent och Anna hade bytt och att Anna skulle komma istället och kolla hur det gått med uppdragen
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-11 kl. 23:32.
2024-02-12, 00:03
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag läste mer noggrant nu - du har rätt. Illa skrivet för regelbrott har ju inte smack med etnicitet att göra utan om moral och snarare/mer om bristen och avsaknad av moral - vilket har med uppfostran att göra.
Moral handlar till största del om arv och en annan del om kulturarv vilket i sin tur kommer ur etnicitet på gruppnivå, och det står föräldrarna för, så om föräldrarna är från en kultur med viss moraluppfattning kanske rentav religiös så kommer barnet garanterat att vara påverkad av sin etnicitet, både genom gener och kulturen som en gång uppfanns igenom någons snarlika gener varpå ens individuella gener avgör om man kommer attraheras av sitt kulturarv/etnicitet eller ej, sedan 1 % uppfostran/omständigheter

Att J-Lo och Maxine gör detta just nu i livet är även det ett resultat av deras moral vilket beror på deras överlappande personligheter vilket beror på gener, tilltaget beror inte på ett bardomstrauma som dom försöker bearbeta genom att göra destruktiva saker.
Även om detta är överkurs för kvinnor på gruppnivå såg gjorde jag ett försök
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-12 kl. 01:02.
2024-02-12, 00:15
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Frågor:

Varför var inte programledaren Anna med idag?

Varför fick de inte lämna trots klart regelbrott? Plus att de jubfaktiskt käkade upp en massa godis de snott och INTE lämnade tillbaka det, som Wincent sa att de gjort?

Varför tilläts det viskas högt på åhörarläktaren om vilka de rätta svaren var? Man hörde ju.
2024-02-12, 00:16
Medlem
Timeouts avatar
Jennifer är en stor mes med en stor käft
Nu tog bajsmamman Jennifer på sig offerkoftan storlek armétält igen för hon blev ensam utan sina pojkar, som hon skickade till torpet för att rädda, och hon anser sig ha blivit mobbad 1 vecka.
"Jennifer har varit storbonde under veckan och därmed fått utstå en hel del hat från de andra farmarna. Därav anledningen till att hon ville lämna."
Sen detta: "När de kom fram till att de tar våra amuletter så var jag såhär "men vafan".
Vad trodde hon? Att det skulle gå ostraffat förbi?
Jävla fjant och mes. Hon skötte sig inte heller som storbonde. Som man sår får man skörda.

Från dag 1 har Jennifer stört sig på Ronja som har fått ta emot skit i flera veckor.
Ronja måste vara en väldigt stark människa som har stått ut med all skit från Jennifer och hon är kvar och jag har inte hört henne säga att hon vill ge upp och åka hem.
Beundrar Ronja för att hon har stått ut och Jennifers lismande med Ronja nu ser jag bara som genomfalskt.

Hoppas verkligen att Jennifer, Tim och Fredrik åker ut snart. Tål inte se någon av dom
Senast redigerad av Timeout 2024-02-12 kl. 00:24.
2024-02-12, 00:19
Medlem
auruns avatar
Anna var väl sjuk eller något. Läggs väldigt mycket energi i tråden på något som antagligen är enkelt. Sjuk eller hade familjeärenden eller läkarbesök, bröllop, begravning eller vad som helst. Släpp det.

Grattis till Perre! Nu har du visat i både fysik, praktik och husförhör att du är farlig. Heja!

Maxine och Jennifer borde diskats. De har antagligen fått vara kvar pga för få medlemmar annars men med det sagt kan alla isåfall begå regelbrott. Sen i (i alla fall nästan) alla tidigare säsonger har det kommit in en drös nya deltagare hälften in i programmet. Varför inte nu?
2024-02-12, 00:28
Medlem
nickeh84s avatar
Angående att Anna Brolin inte var där;

"Ni kanske undrar varför programledaren Anna Brolin, 43, saknades i tinget i söndagens avsnitt.

”Det var planerat sedan länge att Anna Brolin skulle vara ledig”, svarar Joel Bendrik via mejl."

Från Aftonbladet. Vilken latmask.. Att ta ledigt från programledarrollen i Farmen där hon knappt gör något alls förutom att prata lite i vissa avsnitt.
2024-02-12, 00:36
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Angående att Anna Brolin inte var där;

"Ni kanske undrar varför programledaren Anna Brolin, 43, saknades i tinget i söndagens avsnitt.

”Det var planerat sedan länge att Anna Brolin skulle vara ledig”, svarar Joel Bendrik via mejl."

Från Aftonbladet. Vilken latmask.. Att ta ledigt från programledarrollen i Farmen där hon knappt gör något alls förutom att prata lite i vissa avsnitt.
Programledarjobbet är lite mer än att prata.
Hon är tvungen att se alla avsnitt och även det som vi inte får se så hon har bakgrund till det hon säger när hon programleder.
Någon gång under sommaren är hon värd lite ledighet också.
2024-02-12, 00:37
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Programledarjobbet är lite mer än att prata.
Upplys oss! gärna
2024-02-12, 01:04
Medlem
Alltså om Jennifer eller pakten åker ut så slutar jag förfan att kolla på den här skitserien. Jag gillar Jennifer. hon är fett rolig och sjuk/galen. Jag hade fan klickat med henne. Hade aldrig orkat med dom andra surgubbarna/surkärringarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in