2024-02-09, 22:29
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Tack för info! Har man följt personerna så vill man gärna veta hur det gick. Personligen tror jag att han, tyvärr, försörjer minst 1 familj där nere.. Hoppas att han vaknar upp.
Han har väl svinat rätt bra där borta i Asien tidigare om jag inte är felunderrättad. Men jag misstänker absolut att hon kanske använder honom som en mjölkko fast för pengar. Vem vet, hon kan ha andra från andra länder med.
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Han ska även ha sagt till Annika att det jobbigaste någonsin var när Christy och Melissa var här på besök, han är ju van vid att vara själv och nu plötsligt vara man och pappa. Tvivlar dock en hel del på Christys kärlek. Alltid när han ska kyssa henne så vänder hon ansiktet och kyssen hamnar på kinden eller så öppnar hon munnen så läpparna aldrig rör varandra. Finns dessutom tvekan på att deras andra barn skulle vara Tonys biologiska, men barnet ser alla fall mer ut som en kombi av asiatiskt och svenskt än Melissa som ser enbart asiatiskt ut.
Det har du rätt i. Tror inte hon är jättesugen på att vara här med honom. Men jävlar vad sliten han såg ut.
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB
Herredjävlar 😳😐

Och vad fyller Agneta för funktion?
Tidsutfyllnad och kuttersmycke.
Citera
2024-02-10, 10:29
Medlem
Ta bort Agneta Sjödin. För mkt fokus på henne i bild. Tänker inte fortsätta se serien. Så jävlas irriterad att Agneta sitter och tar tv tid///
Citera
2024-02-10, 11:41
Medlem
bellusorcas avatar
Tycker Oskar är så gullig som hämtar upp Tina med ett glas bubbel. Tveksamt hur hon ska trivas i Vänersborg dock.. 🥲 men hoppas att dom håller ihop.

Tony och Christy... 100% att Melissa inte är hans dotter men han har ju sagt att han adopterar henne annars så för honom verkar det inte spela så stor roll.
Men vänta lite, så hon kommer hit och blir med barn igen och åker tillbaka till Filippinerna? Hon är typ 23 och han är 46? Tony känns som en sån som kom på att han vill ta sig samman och ha barn för sent i livet. Så nu ger han Christy cash och hon ger honom barn (som hon uppfostrar i Filippinerna?). Well well.
Citera
2024-02-10, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandkoll
Undra om prinsen från Nigeria hade koll på filmerna hon spelade in med J*han V*lde under namnet ”S*fia 33 år”. Nu har ni lite att skvallra om kära flashbackare.

Jaså, har hon gjort porrfilm? vilken titel? man får lust att kolla

I övrigt så höll jag med Tonys bonusmorsa för första gången, att inte ens försöka inreda tjejens rum visar en del brister. Jämför med den sympatiska smålänningen i säsong 1 som tog hit en thailändska och hennes dotter, han gjorde en hel del som en normal man gör för att de ska känna sig som hemma direkt.
Nej det förhållandet tror jag inte på. Cristy kommer inte återvända är min gissning.
Sen har vi Rolf, tar med sig ett handbaggage,3 kalsonger, ett par shorts och en tandborste? nog för att det finns tvättmedel men...
Senast redigerad av keriksson714 2024-02-10 kl. 15:17.
Citera
2024-02-10, 15:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714

I övrigt så höll jag med Tonys bonusmorsa för första gången, att inte ens försöka inreda tjejens rum visar en del brister. Jämför med den sympatiska smålänningen i säsong 1 som tog hit en thailändska och hennes dotter, han gjorde en hel del som en normal man gör för att de ska känna sig som hemma direkt.
Nej det förhållandet tror jag inte på. Cristy kommer inte återvända är min gissning.
Sen har vi Rolf, tar med sig ett handbaggage,3 kalsonger, ett par shorts och en tandborste? nog för att det finns tvättmedel men...

Det är väl roligare att göra det tillsammans när hon kommer, så blir det som de vill ha det.
Varken Tony eller hans styvmorsa Annika verkar ha nån vidare smak ändå, hade kunnat sluta i katastrof.

Skumt av Roffe att inte kunna släppa sin gamla flickvän på 40 år, och dessutom ha en bild kvar av henne på väggen.
Citera
2024-02-10, 20:02
Avslutad
Citat:

Kom att tänka på sällskapsresan med den packningen
Citera
2024-02-10, 20:16
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Det är väl roligare att göra det tillsammans när hon kommer, så blir det som de vill ha det.
Varken Tony eller hans styvmorsa Annika verkar ha nån vidare smak ändå, hade kunnat sluta i katastrof.

Skumt av Roffe att inte kunna släppa sin gamla flickvän på 40 år, och dessutom ha en bild kvar av henne på väggen.
Roffe verkar rätt kufisk. Den lägenheten han bodde i var inte att leka med Riktigt inrökt och duktigt nedsliten. Det var ingen stor väska han hade, dessutom hade han väl lånat den av sin syrra.
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Kom att tänka på sällskapsresan med den packningen
Jag får för mig att han har det ganska knapert ekonomiskt. Han känns som en liten ledsen figur och jag vet inte om jag tycker att det är rätt att exponera honom i detta program. Det kan ju även hända att han sökt för att de ska betala hans resa och vistelse. De gör nog rätt olika med de olika deltagare.
Citera
2024-02-10, 23:42
Medlem
Tandkolls avatar
Citat:

8 st filmer på j*han V*lde sen hade hon OnlyFans ett tag men den är raderad.
Citera
2024-02-11, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandkoll
8 st filmer på j*han V*lde sen hade hon OnlyFans ett tag men den är raderad.

Du menar Ida med den svarta killen?
Intressant, måste googla.
Citera
2024-02-11, 15:28
Avslutad
Han var väl negerkung😉
Citera
2024-02-11, 19:22
Medlem
bellusorcas avatar
Citat:

Känns bara som en ursäkt att dom ska fixa barnrummet tillsammans för att han inte orkar? Hade väl betytt mycket för barnet (och morsan) om hon fick komma till ett fint rum med leksaker osv.
Citera
2024-02-11, 19:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bellusorca
Känns bara som en ursäkt att dom ska fixa barnrummet tillsammans för att han inte orkar? Hade väl betytt mycket för barnet (och morsan) om hon fick komma till ett fint rum med leksaker osv.

Ja precis, och vill de ändra något skulle de kunna göra det när hon väl var här.
För ca två månader sedan la Christy upp en video på facebook där Tony i bar överkropp gick runt och filmade i lägenheten som nu var mer fixad och faktiskt såg ut som ett hem att bo i. Men då var det också över ett år sedan hon var här sist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in