2024-02-11, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
De hävdar att de fångar pedofiler samtidigt är det mindre än 5 % av alla uthängda som är just pedofiler.
Är du dum? Dumpen har aldrig hävdat att de "fångar pedofiler", tvärt om, på grund av att allmänheten inte förstår vad den kliniska diagnosen innebär och begreppet i folkmun ändå inbegriper både sexualbrottslingar som utsatt barn utan specifik preferens för just barn, pedo- och hebefiler så använder de epitetet "gädda". Blanda inte ihop vad Dumpen faktiskt skriver och säger med vad MSM tillskriver dem. Men såna som du sväljer väl sånt med hull och hår.

Du är en av de allra sämsta deltagaren här med ditt maniska spammande av rena felaktigheter och
användandet av ord du inte riktigt förstår. Underhållande ibland, oftast enbart irriterande och löjeväckande.
Citera
2024-02-11, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PilotSkurken97
Visst. Hade man 100% vetat att de bara ska cykla eller gå på bio, men nu lever vi inte i någon fantasi värld. Hur vet man 100% det?

Jag kan dock tycka att som 25-åring så finns det väl fan ingen anledning att vilja gå cykla eller gå på bio med en 14 åring? Finns väl massa i sin egna ålder man kan göra det med? Eller i alla fall från 18 uppåt kanske? Det blir ju jävligt konstigt i min bok.

Jo men jag tror inte du förstår hur saker och ting fungerar. Det kan vara en granne, man kan snacka med någon om gemensamma intressen på nätet, man kan träffas på gymmet, man kan träffas bussen eller skate ställen. Vissa träffas på det här sättet samtidigt utbyte nummer enbart i syftet att vara vänner.

Jag vet iallafall att vänner till mina vänner när vi var 13 till 14 kunde hänga med killar runt 25, ibland närmare 30 års åldern. De blev sedan vänner på Facebook utbyte nummer och bestämde träffar enbart för att trixa med cyklar & skateboard och liknande.
Citera
2024-02-11, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karbonaden123
Ok.Vad hade vännerna i podden för tankar kring lynchning och gatlopp?

Dumpen har inte uttalat sig kring det vad jag vet. Det är seriös verksamhet som journalisterna Patrik Sjöberg och Sara Nilsson sysslar med. Jävlar vad snyggt herrskapet fintade bort KYLP:en - vi har inget med det att göra, vi är helt oskyldiga! Ja så klart men det var för hård moderering i 2forty2-gruppen så Patrik lämnade, dock i bad standing.

Sara trodde att den nykläckta idén Dumpen skulle bli nyckeln till framgång och då kan man inte dras med gamla tröjor som uppviglar till brott så detta sköts över på dom andra pedofiljägarna. Har väl gått så där för Sara får man säga. Nån fika med Robinson-Martin utanför Riksdagen men nja lite mer önskas.
Citera
2024-02-11, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Och det tragiska av allt är att tjejer som är 17 tipsar dumpen för att någon äldre har skrivit till dem. Liksom, hon är snart 18, ge dig bruden.
Om du hänvisar till specifika händelser (upprepade sådana enligt din formulering) så länka gärna. Annars utgår man från att ditt påstående är ogrundat.
Citera
2024-02-12, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PilotSkurken97
Okej. Jag skulle i alla fall vara väldigt obekväm om jag hade en 12 årig dotter som mötte up 30plusare i verkligheten.

Ja men det är helt orealistiskt vettu. Dumpens barn är alltid nära 15 (aldrig 12) men vill träffa äldre och knulla i staden där gäddan bor. Detta får gäddan reda på i andra inlägget i chatten. Kukbilderna rasar in och Dumpens finest svarar "ÅååHH", då kommer det mera liksom.

Läste Patriks bok igen och känner inte igen mig i nån av Dumpens 367 gäddor.
Citera
2024-02-12, 13:45
Avslutad
Google är den otåliges vän...

Skenhelig pastor, minsann. Nåja, om han visar tro på det han säljer, har han sitt på det torra igen efter några böner och dito dagars fasta i öknen...
Senast redigerad av Brooz 2024-02-12 kl. 13:48.
Citera
2024-02-12, 14:26
Medlem
1754s avatar
Vad är det för vits med att publicera ( eller behålla publiceringar ) gäddor som tagit livet av sig pgr av Dumpen? Ska dom varna för spöket som kan komma och antasta sexuellt?
Citera
2024-02-12, 14:29
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Vad är det för vits med att publicera ( eller behålla publiceringar ) gäddor som tagit livet av sig pgr av Dumpen? Ska dom varna för spöket som kan komma och antasta sexuellt?

Handlar om att maximera intäkterna.
Citera
2024-02-12, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Handlar om att maximera intäkterna.

Precis. För varje självmord rusar swishbidragen.
Citera
2024-02-12, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karbonaden123
Precis. För varje självmord rusar swishbidragen.
Hade de bidragen ändå gått till föreningen, men nej då - går rakt in i aktiebolaget.
Citera
2024-02-12, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Och vem hoppade 242 cm? Såsom de anser att en man som söker underåriga inte kan ändra sig, så kan väl inte en pedofilhatare sluta drömma om döda pedofiler. Patrik har inte gått ut med att det var fel med mössorna, därmed kan de andra organisationerna aldrig stödja dem. Patrik borde erkänna fel, som en del han fångar erkänner, men aldrig han, han begår inga fel.
Childhood tog avstånd från intäkter från 2forty2 klädkollektion. Visa var Childhood och Ecpat tar avstånd från Dumpen. Inga krumbukter nu utan orden ska bevisligen komma från dem själva.
Citera
2024-02-13, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Varnande exempel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in