Citat:
Ursprungligen postat av
Noclue90
Dock upplevs det rätt starkt som att du gör det genom att allt ska bevisas nu - nu har ju alla sidor yttrat sig (till skillnad från i början när det enbart var drevgänget och ingen av de inblandade och då var jag helt med på ditt tänk) men tyvärr har de ändå bevisat nog nu och bevisat mot sig själva att ingen av de inblandade är oskyldig men sättet som Chrippa och Linnea just nu verkligen gör allt för att inte ta hänsyn till situationen och Chloe och mest bara leker igenom allt på ett äckligt sätt..och dokumenterar allt för allmän beskådan så hoppas jag ju att det finns kompetens hos socialtjänsten att inse att Chrippa inte ska vara med Chloe överhuvudtaget.
Jo, men det har väl betts om bevis att Julia anmälde Linnea den 25 december eftersom jag tror det är lögn. Folk i tråden påstår det men Julia har aldrig sagt att hon anmälde då.
Sedan är det om det finns bevis nog för fällande dom av chrippa misshandel på Linnea, eller Linnea på lilla C. Eftersom dessa domar kommer påverka Julias möjligheter till ensam vårdnad.
Och sedan är det väl frågan om Julia har bevis nog för att få ensam vårdnad då det är svårt att bevisa att han tex tar droger nu osv.