2024-02-11, 13:50
Medlem
Glitterfians avatar
Julia och Chloe måste ju kunna få bo på ett skyddat boende för kvinnor och barn just nu?
Nu börjar C kännas hotfull och obehaglig, innan har han bara vart oerhört korkad och naiv. Hoppas verkligen att Julia och Chloe får hjälp nu, för det kommer säkert eskalera idag enligt C Instagram, hoppas jag har fel..
Citera
2024-02-11, 13:50
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Vet vi om det faktiskt är en förundersökning på det? Att polisanmäla kan vem som helst göra.
Nej det vet vi inte, förtals gänget påstår det, men vi har inte sett bevis för varken anmälan eller pågående utredning.
Citera
2024-02-11, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Julia och Chloe måste ju kunna få bo på ett skyddat boende för kvinnor och barn just nu?
Nu börjar C kännas hotfull och obehaglig, innan har han bara vart oerhört korkad och naiv. Hoppas verkligen att Julia och Chloe får hjälp nu, för det kommer säkert eskalera idag enligt C Instagram, hoppas jag har fel..

Hade Julia o lundell varit så otroiigt rädda hade de kanske tänkt på att
1. inte ge de mer publicitet
2. inte visa var c är någonstans

julia sitter o gör gråt tiktoks, kan säga polisen tar inte de såå som att hon är livrädd direkt.
Citera
2024-02-11, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Vet vi om det faktiskt är en förundersökning på det? Att polisanmäla kan vem som helst göra.

En fup kommer om det leder till åtal, men då det rör ett barn är det inget vi kommer kunna ta del av

Och eftersom utredningen inte är nedlagd så betyder det att den är pågående.
Vi får se vad som händer…
Citera
2024-02-11, 13:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PilotSkurken97
Vad i helvete är det som försiggår? https://www.youtube.com/watch?v=9MBLHBfpp-k

Är så förvirrad. Detta är helt sinnesjukt, de är vuxna människor. Jag trodde vi hade släppt hela Chrippa situationen och nu håller de på igen? Är allt detta ett jävla PR trick eller vad fan händer? Underhållande men får fan huvudvärk för att försöka förstå mig på situationen.

Haha fan vilken sjuk video!
Citera
2024-02-11, 14:07
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Dock enligt Julia så var han aldrig våldsam inför Chloe då Chloe kom hem och berättade saker för dom om chrippa/Linnea.

Så om det stämmer så är det inget Chloe har bevittnat. Vilket fall så var Julia ett offer där och tog sig ut.

Chrippa sprang tillbaka med öppna armar i något han vid flertalet tillfällen sagt är en olämplig person för Chloe att vistas vid.

Svårt att få in det eller?
Jocke skrev detta om Julia och hennes ex

"Chloe har det inte bra just nu bror. Hon har någon snubbe där som står och skriker vid Chloe. Det lät inte alls bra på riktigt asså!"

"Hennes kille. Eller vad det nu är. Jag ringer upp, Julia gråter, Och försöker hålla honom på avstånd som bara står och skriker som en idiot. Jag hör Chloe som frågar mamma mamma. Sen överröstar han och är arg för något."

https://imgur.com/a/W5uMjTW
Citera
2024-02-11, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Hade Julia o lundell varit så otroiigt rädda hade de kanske tänkt på att
1. inte ge de mer publicitet
2. inte visa var c är någonstans

julia sitter o gör gråt tiktoks, kan säga polisen tar inte de såå som att hon är livrädd direkt.

Precis, aldrig att hon ska ha en plats på ett skyddad boende. Fattar inte ens varför det skulle vara mer tryggt att vara hos Jacke, vad ska han göra? Slåss med Chrippa? Har de ett beslut är det verkligen bara att ringa polisen och de är nog bäst lämpade att ta hand om lilla Chrippa i så fall, än att hans egen bror ska åka på stryk. Hon har massa familj och släkt i Karlskoga så det är inte så att hon tvingas sitta där livrädd själv utan stöd.
Citera
2024-02-11, 14:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Sluta citera mig. Jag hsr inte tid chatta

Har du något nytt att berätta som Jocke nämnt för dig? Vad är det senaste skvallret om Chrippa? Måste varit befriande med en lång paus, du som hade så ont om tid hela tiden.
Citera
2024-02-11, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy

"Chloe har det inte bra just nu bror. Hon har någon snubbe där som står och skriker vid Chloe. Det lät inte alls bra på riktigt asså!"

"Hennes kille. Eller vad det nu är. Jag ringer upp, Julia gråter, Och försöker hålla honom på avstånd som bara står och skriker som en idiot. Jag hör Chloe som frågar mamma mamma. Sen överröstar han och är arg för något."

Men är inte dedär gammalt?
Citera
2024-02-11, 14:15
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb7
Men är inte dedär gammalt?
Jo, den där delade dem under förtals kaoset. Men den är från tiden då julia var tillsammans med sitt ex som blev dömd för misshandel på henne. Och den var som svar till personen som sa att lilla C inte bevittnade våld hos julia.
Citera
2024-02-11, 14:17
Medlem
Citat:

Fortfarande så var hon ett offer och lyckades ta sig ut ur det destruktiva förhållandet. Att du inte inser eller ser en viss skillnad på vad som händer säger mer om dig.
Citera
2024-02-11, 14:18
Medlem
Citat:
Absolut. Men det är bevisen som är problemet.
Dem behöver att chrippa döms för misshandel av Linnea, eller Linnea döms för misshandel av lilla C för att ha tydliga bevis.
Annars har dem ord mot ord, eller gamla saker som dem inte kan bevisa fortfarande pågår.
Chrippa har nog även skit att kasta tillbaka på Julia

Och troligen kommer dem posta om detta offentligt vilken kommer göra att båda kanske ses som olämpliga föräldrar...

Det känns ju som att soc i Norrköping nu har en rätt målande bild av Chrippa och hur han är och om det nu är en sån grej att han blivit tillsagd att inte låta Linnea träffa Chloe under utredningstiden, oavsett huruvida hon nu är skyldig eller inte, så är det ju uppenbarligen något han inte brytt sig ett jota om. Han hade väl kunnat lämna Chloe till Jocke& Jonna någon dag så hon kunnat umgås med Lunabelle och Lionel och sen haft Linnea på något hotell om de nu verkligen behövde ses just när han hade Chloe där - eller helt enkelt väntat till Chloe åkt till Julia.

Och utöver detta borde ju drogdomen, att han ändå blivit avslöjad med att ta droger i det hem där Chloe även vistades, tog anabola framför ögonen på henne, får sådana vredesutbrott, att han motsatte sig och inte alls var samarbetsvillig med Julia gällande förskolan etc, hur han försummat Chloe ett bra och tryggt boende samt umgänge och mycket mer borde ju bara det vara rätt talande gällande honom.

Och sen med tanke på efter den liven när hans polare kom på besök och han till synes gjorde tveksamheter så borde ju polisen få tillgång att göra en husis och antagligen skulle de nog inte gå tomhänta från denna och om man kan bevisa hand drogbusiness på den punkten skulle ju det sätta spiken i kistan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in