Citat:
Ursprungligen postat av
Fjodor26
Straffet var ju löjligt, snacka om att produktionen styr och ställer helt på deras villkor.
Trist för dom som är med då det är så mycket pengar som står på spel.
Jag vet att detta med matfusk har förekommit i tidigare Farmen-säsonger för några år sedan att liknande händelser med att folk utifrån gav några deltagare mat/godis etc. Kommer inte ihåg vilket straff det blev då men jag har för mig att de fick lämna Farmen.
Nu när detta avsnitt på Farmen visades så anade jag Ugglor i mossen redan när Magnus upptäckte att Maxine sovit i Storbondestugan. Jäkla trist tycker jag för jag hejjade på Maxine och trodde inte hon skulle sjunka så lågt faktiskt när hon sa sig vara på Farmen för revansch. Det är väl inte någon revansch att göra regelbrott? Näää - nu försvann hon från min lista av att ens komma till Finalen.
Straffet dessutom var töntigt kan jag tycka: att produktionen hade tagit maten och att deras amuletter blev konfiskerade. Det ÄR en tävling med mycket pengar på spel så de borde bägge två ha blivit diskade från Farmen och tävlingen - tycker jag
Hoppas att Anna fördelar de tre amuletterna på de personer som verkligen behöver dessa: Per, Ronja och antingen Farmen-Cornelia eller Martina.