2024-02-11, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Finns flera klipp i andra vinklar och längre klipp. Han har sån jävla tjackkäke så de finns inte. Cirkusen fortsätter.

Troligtvis E:ad som en antiloop och med syntetiskt billigt kokain, riktigt tragiskt...
Citera
2024-02-11, 09:10
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watchoveryou
Fast Julia anmälde till polisen, sluta far med osanning.
Nej, Jocke sa att han anmälde typ i mitten på januari. Julia sa att chrippa anmälde Linnea för misshandeln av lilla C, och han gjorde det då efter han släpptes ut häktet, vilket blir typ 3 veckor efter lilla C berättade om misshandel enligt Julia.

Om du har bevis för att Julia anmälde misshandel av lilla C runt den 25 december får du gärna bevisa det, men Jockes och Julias egna ord säger emot dig.
Citera
2024-02-11, 09:15
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Alltså frieriet tror jag är mer för visningar.

Han vet hur det kommer välta internet o få alla prata om detta.

Men att han ens tror att han kommer få vårdnaden om Chloe är patetiskt.

Chrippa är en jävla loser. Kolla Jonnas story.
Det är ju dock svårt att få ensam vårdnad, om inte utredningen kan bevisa att Linnea misshandlat lilla C så kommer det troligen bli delad vårdnad...
Citera
2024-02-11, 09:38
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Det är säkerligen din flashback sanning...
Det är inte min sanning. Det är vad Julia har berättat.
Citera
2024-02-11, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Jocki skickar sina gratulationer till de lyckliga tu och hoppas på både giftermål och en ny kusin till sina barn så snart det går.

Eller, nej, han ångrade sig:

https://ibb.co/MZ2n22c

Han är ju själ en av de som ger dom mest uppmärksamhet. Hade han varit tyst hade det genererat i mindre spridning
Citera
2024-02-11, 09:47
Medlem
Dopys avatar
Det är så jävla mycket lögner ifrån alla i detta kaos.
Förtals gänget ljuger så mycket att dem inte ens kommer ihåg sina egna lögner.
Chrippa har påstått hemska saker om Linnea och nu friar han till henne.
Linnea påstår hemska saker om chrippa och nu är hon lyckligt förlovade med Chrippa.
Är det någon smitta som sprids emellan alla inblandade som utplånar hjärnceller?

Jag skulle säga PR trick om det inte vore för att polis, tingsrätt och soc är inkopplade. Ganska allvarligt straff om man använder dessa resurser för PR...
Citera
2024-02-11, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det är så jävla mycket lögner ifrån alla i detta kaos.
Förtals gänget ljuger så mycket att dem inte ens kommer ihåg sina egna lögner.
Chrippa har påstått hemska saker om Linnea och nu friar han till henne.
Linnea påstår hemska saker om chrippa och nu är hon lyckligt förlovade med Chrippa.
Är det någon smitta som sprids emellan alla inblandade som utplånar hjärnceller?

Jag skulle säga PR trick om det inte vore för att polis, tingsrätt och soc är inkopplade. Ganska allvarligt straff om man använder dessa resurser för PR...

Är inget PR-trick.. Men är man redan dum i huvudet och använder syntetiskt kokain och benzo så får man ju en slutprodukt därefter...
Citera
2024-02-11, 10:09
Medlem
Citat:
Då borde du veta att Linnea blev anmäld i anslutning till 25:e december..

Kan du visa upp en anmälan daterad den 25 december?
Citera
2024-02-11, 10:09
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Då borde du veta att Linnea blev anmäld i anslutning till 25:e december..
Bevis på det?
Eftersom Jocke sa att han anmälde Linnea för misshandeln i mitten på januari, och dem nu säger att chrippa anmälde Linnea för misshandeln.
Ingen säger att Julia anmälde misshandeln i december...
Citera
2024-02-11, 10:11
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Är inget PR-trick.. Men är man redan dum i huvudet och använder syntetiskt kokain och benzo så får man ju en slutprodukt därefter...
Jag hoppas soc gör en ordentlig och grundlig utredning för lilla Cs bästa. För Julia har inte heller varit ett bra hem för lilla C, men hon är nog den som har bäst chans att bli ett bra hem för lilla C efter lite föräldrar kurser och stöttning ifrån soc
Citera
2024-02-11, 10:38
Medlem
paperfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
Chrippa fria till L på spybar 🤡🤡

https://gofile.io/d/elMuaD

Sa att jag skulle sluta skriva här men var tvungen nu, lol.

ALDRIG! Att idioten var allvarlig med det där? Vad i hela helvete är det som försiggår?

Världens mest planerade troll eller är de bara SÅ JÄVLA pantade??? Jag vet fan inte längre. Börjar kännas som ett konstprojekt.
Citera
2024-02-11, 10:42
Avslutad
Idag har jag AVFÖLJT Chrippa!
Att både Chrippa och Linnea är idioter har nog alla som inte är en idiot själv förstått. Det finns tyvärr några feminister i den här tråden som är team Linnea, och dessa stackare är såklart inga rymdforskare.
Idioter ska självklart inte supportas och hejas på.

Jag har länge gått och väntat på att Chrippas kanal ska komma tillbaka, endast för att vara en av alla tusentals prenumeranter som trycker "avprenumerera", och i realtid få se kanalen begrava sig själv.
Chrippas kanal verkar inte komma tillbaka, för att
Chrippa har nu tagit över Brödernaberg.

Bannern på brödernaberg är nu utbytt till Chrippa, och enligt Jocke har Chrippa köpt ut Jakob från kanalen för 50 lakan, pengar som Jakob självklart inte fått. Bröderna Berg är nu alltså Chrippas nya mainkanal, och därför uppmanar jag alla som inte identifierar sig själv som en idiot att AVPRENUMERA PÅ BRÖDERNABERG.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in