2024-02-10, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Nä man tror inte en människa kan sjunka så lågt men Nicci tar priset på att bevisa att det kan man .

Kan inte nån bara sätta ner foten en gång för alla . Tycker verkligen det är dags att hon börjar ta hand om chiara än att sitta på sociala Medier och spy gala över Andreas och Emil . Hon är så feg så hon måste ta hjälp av en jäkla skvallerkärring för att rykterna hon sprider ska spridas ännu fortare

Jag begriper mig inte på henne vad är vitsen med detta och alla hennes lättklädda videos som hon lägger upp och mimar till . Tror hon vi tycker hon är sexig el vad ?

Hon kan börja bete sig som en vuxen och börja ta hand om chiara istället .

Hon blir bara patetiskt med detta barnsliga beteende . Dags att släppa detta och gå vidare men jag tror att hon fortfarande gillar A och är så svartsjuk att han skaffat tjej och skiter fullständigt I Nicci

Ja, precis.
Alldrig stött på något liknande och då har man sett en hel del.....
N är mer barn än barnen själva & hon verkar vilja tro att det hon visar upp är sexigt...& tilldragande, men allt blir bara pinsamt, tragiskt och patetiskt.
2024-02-10, 23:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av malin91234
Jaa hon är garanterat svartsjuk och trodde väl att han skulle komma krypandes tillbaka efter att hon lämnat honom..
Han försökte ju få henne tillbaka och ville lösa allt men hon vägra. Så han släppte det och gick vidare något hon ej klara av för hon trodde säkert som du säger att skulle komma krypandes tillbaka.
2024-02-10, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagejaget
Kan någon säga vad Andreas flickvän heter

josefinejohanssons på instagram.

Knappast någon hemlighet längre då det läggs ut bilder med A i knät (där han taggas) och identiska frukostbilder från lägenheter och hotell.
2024-02-11, 00:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Esseret
josefinejohanssons på instagram.

Knappast någon hemlighet längre då det läggs ut bilder med A i knät (där han taggas) och identiska frukostbilder från lägenheter och hotell.
Jag följer båda och jag har dock inte sett något att A ligger i något knä . Frukost bilder ja och bara blivit taggade när dom kollat hockey . Och eftersom Andreas el J ej gått ut med att dom är ihop . Utan bara något exphon gått ut med så ville jag visa respekt till Andreas och J
2024-02-11, 00:51
Avstängd
Usch förlåt! Är så illa till mods just nu och blir rent av sagt förbannad . Känner ej N och borde egentligen inte bry mig . Men nu när ett barn är ibland som ej valt detta drama som hennes egen mamma och mormor skapat kan jag ej längre vara tyst

Vet inte hur många gånger en människa kan hänga ut en annan människa på detta sett blir bara värre och värre som vi alla har befarat.

Hon påstår att det finns en polisutredning , kan bara säga skitsnack .

Skulle det finnas någon skulle hon aldrig kunna skriva det hon skrev i dag då det kallas hets och förtal inte bara mot A även E .

För detta kan komma att användas emot henne . Vilket hon vet om oxå .

N skulle aldrig ta den risken att det finns en chans att hon skulle förlora vårdnaden.

För det finns en risk att det kan bli så då hon hänger ut A på sociala medier för det kallas umgängessabotage att medvetet försöker skada den andra föräldern mm

Och som föräldrar till N hade jag satt ner foten och sagt nu räcker det och säga att hon ska växa upp

Men här gör man precis tvärtom man hyllar Nicci ser till att man berömer henne på falska grunder .

Då vi ser N gång på gång springa ute , sitta och göra ett drev på sociala medier än att ta hand om sin dotter mm

Nä hoppas faktiskt hon blir av med vårdnaden för gott för detta är ej sunt el friskt nånstans
Senast redigerad av Hulken52 2024-02-11 kl. 01:07.
2024-02-11, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
Jag följer båda och jag har dock inte sett något att A ligger i något knä . Frukost bilder ja och bara blivit taggade när dom kollat hockey . Och eftersom Andreas el J ej gått ut med att dom är ihop . Utan bara något exphon gått ut med så ville jag visa respekt till Andreas och J

Tre dagar sedan. Bild 6/8 på J Ig
2024-02-11, 01:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Esseret
Tre dagar sedan. Bild 6/8 på J Ig
Har jag helt missat då ber jag om ursäkt
2024-02-11, 07:00
Medlem
Citat:
Har jag helt missat då ber jag om ursäkt

Ingen fara, jag såg det enbart för att jag kände igen den fluffiga luggen 😅
2024-02-11, 07:56
Medlem
T-Paxs avatar
"If you think you're getting away, I will prove you wrong."
Mimar hon till som en fjortis på TT.

Igår hade hon en video där hon mimade till någon låt, minns inte vilken, om att det var försent för honom att komma tillbaka.
Tror ärligt talat att han inte vill ta i henne med tång efter att ha sett hennes sanna jag. Hon trodde och ville att han ska springa efter henne. Förmodligen därför hon är så hatisk.
2024-02-11, 08:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av T-Pax
"If you think you're getting away, I will prove you wrong."
Mimar hon till som en fjortis på TT.

Igår hade hon en video där hon mimade till någon låt, minns inte vilken, om att det var försent för honom att komma tillbaka.
Tror ärligt talat att han inte vill ta i henne med tång efter att ha sett hennes sanna jag. Hon trodde och ville att han ska springa efter henne. Förmodligen därför hon är så hatisk.
Nä , hon är bara för mkt just nu som tror allt ska kretsa om henne hela tiden .

Och när det ej gör det så beter hon sig som en barn unge som skriker när hon ej får som hon vill .
Andreas gör helt rätt som springer så långt bort från henne som möjligt . Tror hon på fullaste allvar att han vill ha henne tillbaka.
Men hon kanske hoppas att det ska bli som för L & C . Denna människa lever i en fantasi värld som är så långt i från sanningen man kan komma
2024-02-11, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Nä , hon är bara för mkt just nu som tror allt ska kretsa om henne hela tiden .

Och när det ej gör det så beter hon sig som en barn unge som skriker när hon ej får som hon vill .
Andreas gör helt rätt som springer så långt bort från henne som möjligt . Tror hon på fullaste allvar att han vill ha henne tillbaka.
Men hon kanske hoppas att det ska bli som för L & C . Denna människa lever i en fantasi värld som är så långt i från sanningen man kan komma

Kunde inte sagt det bättre själv.
Det som skär ända in i hjärteroten är lilla Chiara. En knappt två månader gammal bebis som behandlas som om hon var helt fri från intryck, känslor och egna behov.
Föräldrar som skall vara ett barns trygghet, första och närmaste förebild och därav leva upp till det i största möjliga mån.

Vad är N för sorts förebild för sin dotter?
*N väljer sitt ego, uppmärksamhet, sina bekräftelsebehov och "att tjäna pengar" i första hand oavsett vad.

*N med sin mor skrattar åt Chiara istället för Med henne och gör sig roliga på hennes bekostnad samtidigt som de filmar med kameran nära en känslig liten flicka som flackar med blicken, söker ögonkontakt med "mamma" och känns smått förvirrad över en kamera som onaturligt rör sig framför och alltför nära henne när hon inte är bekväm.

*N är högljudd och sjunger tramsiga riktade låtar med Chiara i famnen som om hon vore en leksaks-docka utan själ och med det framhäver sig själv som världens bästa ensamstående mamma.

*N kör sina larviga grwm-stunder med energidryck i näven & Chiara jollrande efter mammas uppmärksamhet, närhet och kärlek i bakgrunden, springer mer än ofta på gym (som om hon vill försöka bräcka A nya tjej och visa på hur duktig hon kan vara), rusar på sk. "möten" , skönhetssalonger, events, middagar, put-poserar framför spegeln och agerar chaufför nu och då till de som ej är körklara/körbara. Ett bortavarande som blir på bekostnad av Chiara som var gång tvingas se sin mamma försvinna ut genom dörren utan att förstå om mamma ska komma tillbaka till henne eller ej (trauma) För varje resa N gör så dumpas Chiara över till en ack lika barnslig och ytligt omogen mormor.🫣

*N väljer bort A helt, polisanmäler honom och berövar sedermera Chiara kontakten från när hon såg dagens ljus med sin biologiska pappa samt vise versa.

* N går ut på sm och uppmanar alla som blir "misshandlade" att göra en polisanmälan med bevismaterial och videofilma händelsen samt visar med handen vilka olika sätt man kan bli slagen på. Hon bannar öppet sig själv att hon inte filmade när hon och A bråkade, eftersom polisanmälan mot honom lagts ner på grund av i brist på bevis enl. N.

* N sprider från senhösten 2023 ordblint återkommande anklagelser, hat etc. via sm direkt riktat mot A mfl. och delar med sig av offervända bittra distanslösa historier som hon vänder helt till sin egen sanning & fördel, utan att ens tänka på vilka framtida konsekvenser detta kan ge.

Barn känner mer än vad vi vuxna kan sätta ord på.
Senast redigerad av Artmovie 2024-02-11 kl. 11:16.
2024-02-11, 11:41
Medlem
Ananasflickans avatar
Citat:
Hon skriver det ja men behöver ej vara sant . Isåfall varför väntar hon att medge faderskapet något som ska ske inom 10 dar. För hon har gjort bort sig gång på gång ang det

Bla att hon ej fått något underhåll vilket ej stämmer . N blir aldrig utan det för det sker genom försäkringskassan via As konto kan han ej blir A återbetalningskyldig.

Söker båda vårdnaden är detta vilande tills allt är klart . Om dom anser att N ska ha egen vårdnad mm

Denna människa ljuger om allt så varför skulle hon ej ljuga om detta oxå

Ja nog ljuger hon om mycket och har målat in sig i ett hörn. Jag vet inte varför hon inte medgett faderskapet men min gissning är att hon inte vill ge A möjlighet att stämma henne på vårdnaden.

Underhåll kommer hon få ändå, kanske har hon inte fått något ännu för FK för att de inväntar faderskapsutredningen. Men när den är klar så kommer det ju retroaktivt. Familjerätten hade aldrig släppt en faderskapsutredning bara för att mamman inte vill medge vem fadern är, då gör de en utredning ändå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in