Citat:
Ursprungligen postat av
Undrande1967
Helt sant. Det absolut värsta är ju att Bumbi och förvaltaren anser att Bumbi har rätt till Onlyfanspengarna utan att skatta.
Det ska bli så jäkla spännande att se om det förvaltaren gjort är straffbart.
Hon har helt uppenbart uppmanat Bumbi till att både spela och vara på onlyfans så länge Bumbi skickar över pengar räkningarna😡
Jag trodde verkligen Bumbi ljög om vad förvaltaren sa och gjorde. Inte konstigt att Bumbis beteende blev värre och värre efter hon fått förvaltare.
Ungefär som att be en alkoholist bo i systembolaget och sen inte bry sig om hur det går för honom
Det värsta om hon verkligen lyckats övertala FK att ta tillbaka indragningen, ge henne retroaktiv och nollställa skulderna så måste hon har erbjudit dem nån form av muta för att lägga locket på allt. Och DET betyder något ruttet är i görningen.
Man kan känna stanken hela vägen från hennes brukare.
Trodde Emelie var centrum av alltihopa men det är helvete så mycket mer än så.
1, en av Bumbis f.d vänner tog faktiskt kontakt med mig och sa han blev hotad med förtal och bedrägeriförsök av hennes förvaltare. Och vem ledde henne runt som ett jäkla husdjur? EMELIE.
2, Sen ringde jag till en jag känner på FK som har hand om just bidragsfusk, någon gjorde ett amatörjobb att ändrade just hennes ärende, filer var utbytta och tidpunkter oberäkliga som just nu faktiskt utreds. SLARVIGT!.
And strike three, hon fläjtade med sitt utländska konto och avslöja transaktionerna från OF till sin förvaltare för att visa att myndigheter inte hade tillgång och makten över det på en LIVE som folk säkerligen filmat.
De två är farliga och bör åtalas.