2024-02-10, 21:57
Medlem
Nu är Bill o Bull (N och Exon) på G igen 😅
2024-02-10, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mickiisen

N passerar gräns efter gräns efter gräns
2024-02-10, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb7

100%, de Exon la ut som N skrivit är ju bara sjukt.. Besatt
2024-02-10, 22:13
Medlem
Citat:

Hon provocerar för att dra mer trafik till sina kanaler, men hon gör bara bort sig. Hoppas det inte lockar följare utan snarare gör att folk avföljer henne.
2024-02-10, 22:16
Medlem
Alltså hon är så otroligt pinsam! Att hon inte tänker på att hon är mamma och bör bete sig vuxet, sluta va en fjortis N och va en förebild för din dotter istället!!
2024-02-10, 22:22
Medlem
Bodyshaming från nicci igen, kul att se.
2024-02-10, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajssmulan
Bodyshaming från nicci igen, kul att se.

Kan du beskriva för oss som inte följer henne?
2024-02-10, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bhadrakali
Kan du beskriva för oss som inte följer henne?

Hon la ut ”tjejer vill ni ha en kille som har small dick energy då gå till mitt ex, han har tjej men han tar säkert er i smyg också 😘” på thrend eller va det nu heter för ett dygn sedan 🤦🏼‍♀️
2024-02-10, 22:39
Avstängd
Nu har hon totalt tappat det helt Nicci ! Kan bara hålla med Emil . Hur gammal är hon egentligen??? 14 el . Skulle skulle skämas ögonen ur mig om jag var hon . Men tyvärr gör inte denna människa det hon lever för sina fans som är fjortisar . Och blir sponsrad av mamma att hålla på som oxå hyllar Nicci stort. Undrar bara vilken fantasi värld lever hon i
2024-02-10, 22:44
Medlem
Shattereds avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Johanna372
Hon la ut ”tjejer vill ni ha en kille som har small dick energy då gå till mitt ex, han har tjej men han tar säkert er i smyg också 😘” på thrend eller va det nu heter för ett dygn sedan 🤦🏼‍♀️

Som vanligt vill man slå huvudet i väggen när man läser det, varför håller de ens på.
Såg Emil hade svarat och såklart ska exonp försvara det med att "bara för Frida lämna dig..." alltså vad är det för barnfasoner. Eller nästan ett hån mot barn, små barn beter sig bättre än dem(?!!)
2024-02-10, 22:45
Avstängd
Citat:
Verkligen , hon har inget filter över huvudtaget kan gå över lik för att skapa intriger . Får kosta vad det vill bara hon får se och höras så blir hon nöjd

Citat:
100%, de Exon la ut som N skrivit är ju bara sjukt.. Besatt
Detta är ej friskt någonstans.

Citat:
Ursprungligen postat av Bhadrakali
Hon provocerar för att dra mer trafik till sina kanaler, men hon gör bara bort sig. Hoppas det inte lockar följare utan snarare gör att folk avföljer henne.
Jepp pga att hon har kommit skym undan pga 2 andra då gör hon allt i sin makt för att få mer följare .
2024-02-10, 22:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Nu har hon totalt tappat det helt Nicci ! Kan bara hålla med Emil . Hur gammal är hon egentligen??? 14 el . Skulle skulle skämas ögonen ur mig om jag var hon . Men tyvärr gör inte denna människa det hon lever för sina fans som är fjortisar . Och blir sponsrad av mamma att hålla på som oxå hyllar Nicci stort. Undrar bara vilken fantasi värld lever hon i
Håller helt med dej ! Är det bara jag som reagera på att Emil skriver , hennes dotter ska hata Andreas mm och inte deras dotter som han skrivit tidigare . Nu helt plötsligt bara hennes . Rykten kanske stämmer A är ej pappa . Och för att rädda sitt eget skin sprida mer hat och lögner

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in