2024-02-10, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skinnyfats
I regel så ska man tro på kvinnan men det betyder inte att det inte finns kvinnor med lika låg moralitet som männen som misshandlar och våldtar.

Family United är en organisation som aktivt drar åt sig människor med vanföreställningar, det räcker med att du lyssnar på Fia eller lejonmammas lives några gånger så hör du hur dom förvränger allt som sägs till dom för att passa deras verklighetsuppfattning.

Det senaste var när Fia pratade med en högt uppsatt åklagare och han sa att han i sina 30 år som åklagare aldrig varit med om att en domare dömts för tjänstefel. Nästa dag så skriker hon om hur han erkände att det aldrig har hänt i hela rättsväsendets 300 år långa historia.

Lejonmamma påstår konstant att hennes son har medvetet placeras med pedofiler och hells angels och att hon och hennes son delade en profetisk dröm om hur det skulle komma farliga män och ta barnet, varpå hon isolerade sig själv och sonen i 3 dygn i lägenheten tills just soc kom för ja.. om du tror att du och din son fick meddelande från gud så kanske du inte är i bästa sinnestillståndet.

Min poäng är att det finns vissa fakta oavsett vad man vill tro och skriva. Hennes sinnestillstånd har jag inte heller skrivit nåt om.

De beter sig inte sansat men det tar inte bort vad som skett gällande exet och soc oförmåga att skydda henne och barnen.
2024-02-10, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildsomsnoe
Min poäng är att det finns vissa fakta oavsett vad man vill tro och skriva. Hennes sinnestillstånd har jag inte heller skrivit nåt om.

De beter sig inte sansat men det tar inte bort vad som skett gällande exet och soc oförmåga att skydda henne och barnen.

Fias mun är ingen fakta.
Soc har verkligen skyddat barnen.
2024-02-10, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master77
Fias mun är ingen fakta.
Soc har verkligen skyddat barnen.

Det står i polisrapporten.
2024-02-10, 19:15
Medlem
Citat:
Det står i polisrapporten.

Inte i domen
2024-02-10, 19:21
Medlem
Citat:
Alla ungar nuförtiden har spel och soc medier som har åldersgräns.
Jo men det är knappast särskilt lämpligt för barn som inte är åldersadekvata som sedan födseln påverkats av samarbetssvårigheter mellan föräldrar där anmälningar till diverse ställen haglat in .

Man ska inte glömma att Fia innan barnen omhändertogs ville att de skulle till Bup och dessutom få traumabehandling.
Jag skulle knappast låta mina barn få tillgång till spel för högre ålder som innehåller våld om det förekommit obehagligheter under hela barndomen
2024-02-10, 20:18
Medlem
Citat:

Jag tog upp hennes sinnestillstånd för hon älskar att hitta på och förvrida tama saker till gigantiska problem. Självklart har hon även gjort det i dom mängder med anmälningar hon gjort, därav att domstolen alltid dömer emot henne. Hade det funnits faktiska bevis för det hon påstår så hade inte hennes domar prövats 3 gånger om och alltid kommit fram till samma sak. Fia är farlig för barnen.
2024-02-10, 21:26
Medlem
Fler foliehattar har anslutit till galenskapen. P A-S Gustafsson. Skriver i lejonmammas live att facebook och TikTok är köpta av staten och en del av den globala barnindustrin 😣
2024-02-10, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Fler foliehattar har anslutit till galenskapen. P A-S Gustafsson. Skriver i lejonmammas live att facebook och TikTok är köpta av staten och en del av den globala barnindustrin 😣
Lejonmamma har lagt ut hur hon barrikaderade ytterdörren efter att socialtjänsten akut med polis tog barnet , frågan är om hon även den tid innan när hon höll barnet hemma också gjorde märkliga saker för att skydda mot de faror hon trodde fanns
2024-02-10, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Lejonmamma har lagt ut hur hon barrikaderade ytterdörren efter att socialtjänsten akut med polis tog barnet , frågan är om hon även den tid innan när hon höll barnet hemma också gjorde märkliga saker för att skydda mot de faror hon trodde fanns
Nu har jag inte så mycket erfarenhet kring hur polisen tar sig in men dom bryter väl upp låset om dom inte blir insläppta och sen öppnas dörren ju ändå utåt..
2024-02-10, 21:40
Medlem
Nu tror lejonmamma att Ove Sviden som skrivit boken kommunal människohandel har klivit bortförd av staten på grund av kritiken mot myndigheter. Jag förstår inte hur hon lyckas komma på allt
2024-02-10, 21:43
Medlem
Lejonmamman sa för någon dag sedan att hon kontaktat de äldsta barnens pappa för hjälp, hon sa att han är en snäll och bra man. Hur kommer det sig då att hon inte träffar de barnen? Och har hon inte tidigare sagt att även han var pedofil?
2024-02-10, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det är fullt troligt. Sen sitter andra dårar i hennes live och hejar på om att hon är en bra frisk mamma och att det är därför myndigheterna vill ha bort henne. Andra skriver att mc-gäng har hennes son. Var hon nu har fått det ifrån?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in