2024-02-10, 20:50
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Marcus Rashford eller Martin Ödegard vem ör egentligen den mest överskattade spelaren?
På flashback så Öde utan tvekan. Bland riktiga fans så tycker jag nog ingen av dom är överskattad?

Finns väl inte ens några Unitedfans som idag tokhyllar Rash?
Citera
2024-02-10, 20:51
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Ødegaard är allt annat än överskattad, och det vet såklart även du.

Däremot så är både Alexander Arnold och Rashford rejält överskattade,

Alla lag har överskattade spelare. Rashford och Alexander Arnold är 2 spelare som platsar in, Odegaard är en annan. Tycker även Sterling passar in bra på det. Svårt att säga med City då de vinner alla titlar men kan tycka t.ex. John Stones är lite överskattad. En riktigt bra mittback men de har typ 3-4 andra mittbackar som är lika bra.
Citera
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Fast generalen tjata ju om att Kane är en gunner så nog därifrån förlorar andan kom
När ska jag ha påstått det?

Fast det är välkänt inom fotbollsvärlden att Tottenham-spelare lider av en stark förlorarmentalitet.. Teddy Sheringham har öppet pratat om detta fenomen.
Citera
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Marcus Rashford eller Martin Ödegard vem ör egentligen den mest överskattade spelaren?
Om jag svarar på det kommer tråden att låsas till slut en som inte är överskattad är Xhaka som lämnade Arsenal för att vinna något. Nu är han nära, leder serien med 5 p efter 3-0 mot Bayern.
Citera
2024-02-10, 20:54
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Inte helt omöjligt om Leverkusen vinner två raka och Bayern vill bli av med viruset

Blir intressant och se hur mycket självförtroende han tappat efter att ha trott hela karriären att om han bara spelat i en storklubb så skulle titlarna rulla in..

Viruset?

Det är inte hans fel om de inte vinner ligan. Han har gjort det man köpte in honom för - mål.
Men tränaren suger i Bayern.
Citera
2024-02-10, 20:59
Medlem
Svartvittskanes avatar
Citat:
När ska jag ha påstått det?

Fast det är välkänt inom fotbollsvärlden att Tottenham-spelare lider av en stark förlorarmentalitet.. Teddy Sheringham har öppet pratat om detta fenomen.

(FB) Allt om Engelsk Fotboll 2021/2022
Citera
2024-02-10, 20:59
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Viruset?

Det är inte hans fel om de inte vinner ligan. Han har gjort det man köpte in honom för - mål.
Men tränaren suger i Bayern.
Att enbart göra mål i ett lag som Bayern räcker inte alltid för att få stanna.

Dom har ändå, vad är det 11? raka ligatitlar och det enda som ändrats inför denna var att värva en överskattad anfallare ifrån Spurs och helt plötsligt blir man utspelade av Leverkusen som joggar hem titeln
Citera
2024-02-10, 21:01
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartvittskane

Denna individen måste vara ett konstprojekt.
Citera
2024-02-10, 21:02
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
På flashback så Öde utan tvekan. Bland riktiga fans så tycker jag nog ingen av dom är överskattad?

Finns väl inte ens några Unitedfans som idag tokhyllar Rash?
Rashford var ju, enligt MU-fansen. större än självaste gud för bara några månader sedan. Och mtp kontrakten som Rashford har med Man United, så kan maqn långt konstatera att den grabben där är rejält överhypad.
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Alla lag har överskattade spelare. Rashford och Alexander Arnold är 2 spelare som platsar in, Odegaard är en annan. Tycker även Sterling passar in bra på det. Svårt att säga med City då de vinner alla titlar men kan tycka t.ex. John Stones är lite överskattad. En riktigt bra mittback men de har typ 3-4 andra mittbackar som är lika bra.
Yep, Alexander Arnold och Rashford är två överskattade spelare - helt klart. Men jag kan verkligen inte se hur Ødegaard liksom är överskattad.

Sterling var överskattad för typ 3 eller 5 år sedan. men inbte i dag,
Citera
2024-02-10, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartvittskane
Det va säkert hans okända son som skrev det inlägget
Citera
2024-02-10, 21:05
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Rashford var ju, enligt MU-fansen. större än självaste gud för bara några månader sedan. Och mtp kontrakten som Rashford har med Man United, så kan maqn långt konstatera att den grabben där är rejält överhypad.

Yep, Alexander Arnold och Rashford är två överskattade spelare - helt klart. Men jag kan verkligen inte se hur Ødegaard liksom är överskattad.

Sterling var överskattad för typ 3 eller 5 år sedan. men inbte i dag,

Om vi vänder på frågan då, vilka spelare i Arsenal anser du mest överskattade? Finns ju några man kan välja utöver Odegaard som Jesus eller Zinchenko t.ex. Och innan du svarar "vi har inga överskattade spelare alla är världsklass" så kan det ju vara värt att påpeka att detta laget inte vunnit en tung titel under Arteta men ändå pratas det om laget som de vore Barcelona under Pep, så någon spelare måste ju platsa som överskattad iaf.
Citera
2024-02-10, 21:06
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Denna individen måste vara ett konstprojekt.
Jag tänkte precis svara att det inlägget bara är en illusion och finns egentligen inte i verkligheten.
Men så klart menade du något annat (men ändå samma andemening)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in