2024-02-10, 18:18
Medlem
Med tanke på den videon med rotandet i skåpen så skulle det vara lite kul att se vad en husrannsakan skulle ge vid passande tillfälle 😏😌

(Jag må ha uppfattats som en som backat Linnea tidigare, även om det egentligen inte varit fallet i sak, för att jag verkligen var och fortfarande är emot det inledande drevet hon utsattes för och även att jag på något sätt respekterade hennes tystnad då men måste säga att efter den här senaste vändningen har allt detta ändrats och jag kan erkänna att hon är precis samma skit som Chrippa är.)
Citera
2024-02-10, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jolle87
Skulle inte förvåna mig om J trott så hårt på att det ska bli hon och C igen att hon blev av med sin lägenhet hon har/haft i Karlskoga, Sorligt om det i så fall är så att hon inte har någonstans att bo. Vore ju mer lämpligt att kasta ut c och låta j och ungen bo där istället i så fall. C säger ju själv att han kan fixa en ny lägenhet på 1sekund typ.

Vad jag förstår hade dottern blivit flyttad till Julia, efter ett akutbeslut av socialtjänsten, medelst polis. Det är efter en sådan händelse smart av J att vistas i närheten av andra vuxna människor. Så pass smart att socialtjänsten regelbundet rekommenderar just det. Kan tänkas att man varit ännu bättre på det just i det här fallet, med tanke på Chrippas pågående utredning angående misshandel.
Citera
2024-02-10, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleduu
Han har fått en strike på kanalen. Många som tycker att det är mer än osmakligt och agerar.

Ja, man får välja linje. Om han vill värna om barnet som blivit inblandat så lägg ner och låt C & L sköta sig själva och leva med konsekvenserna.

Sen så fattar man, även jag som är helt off i ålder, att samtliga i härvan lever i en youtubeverklighet och att det är det mest glamorösa och välbetalda jobbet de kan få. Och tyvärr är det bara Kiviks marknad och Hänt Extra i modern tappning - ingen vill veta vad Julia åt till frukost om hon börjar podda precis som ingen vill se Anjo hoppa studsmatta på Jumpyard.
Citera
2024-02-10, 18:43
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
herregud vad tragiskt, stackars chloe som inte har någon trygghet. Bästa vore att bo hos jocke men han har ju sitt lixom.. stackars barn :/

Är väl inga problem att bo hemma? Chloe får inte en sämre trygghet om hon bor med mormorn. Snarare tvärtom med tanke på hur det ser ut i livet för Julia.

Men hon står på en egen lägenhet sen mitten av januari? Så bor hon verkligen hemma?
Citera
2024-02-10, 18:48
Medlem
Så chrippa ska möta Johannes i en fight?
Citera
2024-02-10, 19:04
Medlem
__Alez__s avatar
Chrippa valde alltså Linnea före sin dotter.
Två människor som anklagat varandra för misshandel.
Nu tillbaka till varandra. De båda fick uppmärksamheten de ville ha, en rejäl skjuts på följarskaran..
Nu hoppas jag alla väljer att avfölja dessa två sjuka människor.
Citera
2024-02-10, 19:06
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlskronacity
Inte orkat läsa hela tråden ,Finns det något bevis på L sagt hemska saker om och till barnet eller rört henne ? Eller är det bara Chrippas ord ?

Det finns egentligen inga bevis på dessa påståenden om L.
Citera
2024-02-10, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Vad jag förstår hade dottern blivit flyttad till Julia, efter ett akutbeslut av socialtjänsten, medelst polis. Det är efter en sådan händelse smart av J att vistas i närheten av andra vuxna människor. Så pass smart att socialtjänsten regelbundet rekommenderar just det. Kan tänkas att man varit ännu bättre på det just i det här fallet, med tanke på Chrippas pågående utredning angående misshandel.

Det är väl bara Julia som har hämtat dottern och dragit med henne till Karlskoga? Som sagt, man får ta det som sägs av de inblandade med en nypa salt. Jocke sa även att det hade varit ett krav från socialen att Chrippa och Julia skulle bo ihop och sådana krav ställer inte socialtjänsten.
Citera
2024-02-10, 19:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Flickans egna ord är från ett "förhör" som mamman hade med väldigt ledande frågor och klippningar i videon.
Chrippas egna ord? Han har ju sagt att Linnea aldrig slagit eller skadat lilla C.

Julias mamma hade tydligen med hört det. Innan detta som Julia spelade in
Citera
2024-02-10, 19:27
Medlem
Nu hänger C med tiktokchrille igen tydligen haha så jävla pinsam. J är hos Jacke och dem tydligen för hon inte har några sängkläder hemma. Men förstår att hon mer kanske gör det för att känna sig trygg och ha folk runt om kring sig. Annars låter det lite knäppt faktiskt.
Citera
2024-02-10, 19:29
Medlem
Lassemannen33s avatar
Man väntar ju på att se vad Samhall-chrippa och snygg-Linnéa ska droppa för video, hoppas det är nått sån sjukt att jockiboi gråter och anjo gör svars video på 20 delar 😂
Citera
2024-02-10, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Man väntar ju på att se vad Samhall-chrippa och snygg-Linnéa ska droppa för video, hoppas det är nått sån sjukt att jockiboi gråter och anjo gör svars video på 20 delar 😂

Samhall har faktiskt vissa lägstakrav.

Vore intressant om poliserna som dealat med det här gänget sedan nyår fick berätta sin sida…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in