Har inte Julia ett eget boende eller varför bor hon inte i en egen lägenhet med sitt barn som de flesta normala gör. Absolut det är tufft men inte särskilt vuxet agerande av henne..
Jag vet inte varför Chloe och Julia är där, hon hade fått en egen lägenhet i Karlskoga.
Hon behöver nog allt stöd hon kan få, visste inte att hon och Jacke var tjenis.
Är inte så insatt i familjen om jag ska vara ärlig.
Spekulerar fritt och synar vad som läggs fram
Skulle inte förvåna mig om J trott så hårt på att det ska bli hon och C igen att hon blev av med sin lägenhet hon har/haft i Karlskoga, Sorligt om det i så fall är så att hon inte har någonstans att bo. Vore ju mer lämpligt att kasta ut c och låta j och ungen bo där istället i så fall. C säger ju själv att han kan fixa en ny lägenhet på 1sekund typ.
Skulle inte förvåna mig om J trott så hårt på att det ska bli hon och C igen att hon blev av med sin lägenhet hon har/haft i Karlskoga, Sorligt om det i så fall är så att hon inte har någonstans att bo. Vore ju mer lämpligt att kasta ut c och låta j och ungen bo där istället i så fall. C säger ju själv att han kan fixa en ny lägenhet på 1sekund typ.
Då skulle jag ju säga att hon agerar med 0% ansvar. Herregud så tappat folk
Iallafall betryggande att han är upprörd över att hans dotter blivit inblandad men tydligt vill att alla ska veta att det inte är han som ringt polisen eller soc.
Oavsett om han har ADHD, drogproblem eller om hans i sekunden nuvarande tjej är sociopat - killen är smärtsamt korkad.
Såg att Anjo lovade att lägga upp ALLT om han nådde 200 000 följare - ganska osmakligt tycker jag.
Han har fått en strike på kanalen. Många som tycker att det är mer än osmakligt och agerar.
Varför skulle hon förlora sin lägenhet för att hon är en vecka i Norrköping? Hon har väl absolut ingen anledning till att vara i Norrköping om inte hon och Chrippa bor där tillsammans.
Varför skulle hon förlora sin lägenhet för att hon är en vecka i Norrköping? Hon har väl absolut ingen anledning till att vara i Norrköping om inte hon och Chrippa bor där tillsammans.
Hon har kvar sin lägenhet, så folk behöver ej tro annat.