Som Engineer Commander har han väl varma band till sina monologinlägg!
Men hur han aldrig får till det med kommentarerna begriper jag inte.
Gud hjälpe oss om denna gubben är supreme commander över vårat försvarssystem när ryssen kommer.
Ja, och varför skicka bilder på sin balle när den oftast ser ut som en missbildad fornlämning från Jura och Krita-tiden?
Hur fasen kan alla peddosar tro att någon ska bli attraherad av något som skulle skicka flertalet in på tankar om att leva sitt liv i celibat? Som extra krydda brukar slemstången va lika hård som en aladåb, sned och löjeväckande liten.
Medförfattare till boken ”Det digitaliserade försvaret – Teknikutvecklingens påverkan på försvarsförmågan”, Juni 2017, Kungliga Krigsvetenskapsakademin, ISBN 975-91-88581-02-0.
Hans egna försvarsförmåga mot teknikutvecklingen (typ AI-genererade barn) lämnar övrigt att önska!
Och i stället för att göra något åt sin FB t.ex. sitter han nog och skriver till vänner att han blivit hackad. Hackad av ryssar då. Kanske går det hem hos några boomers.
Jag skulle bli förvånad om han har någon typ av befattning i Försvarsmakten.
Hans underliga nya uppdrag och karriärval får mig att tro att han åkte ut
Han är förståndshandikappad. Faktum är att de flesta som lekt krig under hela sitt "arbetsliv" inte vet vad en arbetsdag innebär. Nu ska det arroganta peddot möta karma: Täby kommun har en sajt på händer i kommunen nu. Jag har länkat tidigare, har inte fejan. Länka honom dit, tack.