2024-02-10, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Ja vad var det Lukas sa förrförra året "vi har en tydlig plan för Tilda", planen var tydligen att bryta ner henne och det lyckades han med.

Ivarsson och Andersson på tur?

Jag menar så Peppe och Mona fortsatt vara med i landslaget så måste dessa uppnosiga uppstickare väck!

Exakt! Lukas lurar sina åkare med ” jag har en plan”. Lukas plan är att låta Pichlers adepter köra i VC och mästerskap och de andra IBU-cupen. Ja, det kommer hända Ivarsson och Sara med om inga förändringar görs.

När den franske förbundskapten slussade in IBU-cupvinnaren,Jeanmannot, förra året i VC..fick han året därpå en individuell mästerskapsmedaljör.

När Lukas inte släpper in en IBU-cupvinnare får han en åkare med omotiverad åkare med psykisk ohälsa.

När den franske förbundskaptenen släpper fram 21-åriga Richard i VC får han en åkare som kommer Topp 10 ( 2 ggr). Han tar henne till ännu ett steg..får vara med i ett franskt stafettlag med vinstpress på sig..hon klarar det galant..och de vinner. Han tar det ett steg till..och låter bli uttagen att vara med på VM..han tar det ännu ett steg till..hon för debutera i ett individuellt lopp..hon kommer på en fin 15:e plats..Oj, vad mycket erfarenhet hon har samlat på sig på 1 månad..för att hon har en förbundskapten som tror på henne.

När det gäller Sara..hon för chansen i VC..gör det jättebra..kommer som bäst på 16:e plats.
Får hon ta de stegen som Richard fått göra? Nej, nej..Sverige har en förbundskapten som säger ” att vi skall skydda henne”. Hon får inte ta några fler steg utan inställer ” nedgraderas” hon gör att köra ett JVM(!).
Citera
2024-02-10, 16:30
Medlem
FNLSs avatar
Varför ska de byta starttid varenda dag? Lär av sim VM
Citera
2024-02-10, 16:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TenBagger69
Exakt! Lukas lurar sina åkare med ” jag har en plan”. Lukas plan är att låta Pichlers adepter köra i VC och mästerskap och de andra IBU-cupen. Ja, det kommer hända Ivarsson och Sara med om inga förändringar görs.

När den franske förbundskapten slussade in IBU-cupvinnaren,Jeanmannot, förra året i VC..fick han året därpå en individuell mästerskapsmedaljör.

När Lukas inte släpper in en IBU-cupvinnare får han en åkare med omotiverad åkare med psykisk ohälsa.

När den franske förbundskaptenen släpper fram 21-åriga Richard i VC får han en åkare som kommer Topp 10 ( 2 ggr). Han tar henne till ännu ett steg..får vara med i ett franskt stafettlag med vinstpress på sig..hon klarar det galant..och de vinner. Han tar det ett steg till..och låter bli uttagen att vara med på VM..han tar det ännu ett steg till..hon för debutera i ett individuellt lopp..hon kommer på en fin 15:e plats..Oj, vad mycket erfarenhet hon har samlat på sig på 1 månad..för att hon har en förbundskapten som tror på henne.

När det gäller Sara..hon för chansen i VC..gör det jättebra..kommer som bäst på 16:e plats.
Får hon ta de stegen som Richard fått göra? Nej, nej..Sverige har en förbundskapten som säger ” att vi skall skydda henne”. Hon får inte ta några fler steg utan inställer ” nedgraderas” hon gör att köra ett JVM(!).

Lukas borde sparkas omgående. Har man lyckats med bedriften att få en åkarna att må så dåligt så att hon omgående tar en pause och sedan byter sport, så är det bevis nog att han är fullkomligt olämplig.
Citera
2024-02-10, 16:47
Medlem
Gusselbys avatar
Idag tror jag på Ponsiluoma.
Citera
2024-02-10, 16:50
Avslutad
Sitter och skrattar åt hur fullkomligt meningslös H Ekholms insats är.

Men cred till henne, väldigt lättförtjänta pengar genom att bara sitta där nervöst och le och upprepa vad de andra säger.
Citera
2024-02-10, 16:52
Avslutad
Sebastian ”strulpelle” Samuelsson samlar ihop sig idag, skjuter en bom och blir sexa. Ponsi 11:a. Nelin 14:e.
Citera
2024-02-10, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skaladlok
Ponsi blir bäste svensk i dag. Jacquelin har nyktrat till och skrällvinner. JTB blir trea med tre bom. Dale blir tvåa. Filet Mignon krockar med Samuelsson in straffrundan.

Tyskland tar medalj idag..

Strelow tävlar inte idag..
Senast redigerad av TenBagger69 2024-02-10 kl. 16:58.
Citera
2024-02-10, 16:56
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FNLS
Varför ska de byta starttid varenda dag? Lär av sim VM

Vadå är det inte 17.05 som i trådstarten? eller är jag ute och simmar?
Citera
2024-02-10, 16:56
Avslutad
Då korkar vi upp lite Bordeauxvin och håller tummarna för att det blir trippelt Trikoloren idag med genom Fille, Perra och Jacke.
Citera
2024-02-10, 16:57
Medlem
EdBlakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skaladlok
Mer publik gissar jag på.
Jag förstår. Gillar vintersport dagtid så man kan se lite av naturen också.
Citera
2024-02-10, 17:00
Medlem
Idag är det Norges tur!
Fin chans för Böe, men kanske kan Lagreid vakna till idag också
Citera
2024-02-10, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EdBlake
Jag förstår. Gillar vintersport dagtid så man kan se lite av naturen också.

Håller med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in